خبرگزاری کار ایران

بهره‌مندی از تجهیزات مکانیزه ضدعفونی سطوح با جدیدترین متد و مواد مناسب کشنده ویروس و باکتری

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۲۹۰

بسیاری از شرکت ها روش های سنتی و طاقت فرسای نظافت را کنار گذاشته اند و با بهره مندی از دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه محیط را در برابر ویروس و باکتری ها ایمن کرده اند. اگر شما تصمیم گرفتید محیط کارخانه یا محل کار را به شکل کاملا مکانیزه تمیز نگه دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی است.

این روزها نظافت فضای کسب و کارها، شرکت‌ها و محیط های صنعتی بیشتر از هر چیزی اهمیت پیدا کرده است و بهره مندی از جدیدترین متدها و مواد کشنده ویروس به منظور نظافت صنعتی سلامتی افراد حاضر در محیط را در امان نگه می دارد.

بسیاری از شرکت ها روش های سنتی و طاقت فرسای نظافت را کنار گذاشته اند و با بهره مندی از دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه محیط را در برابر ویروس و باکتری ها ایمن کرده اند. اگر شما تصمیم گرفتید محیط کارخانه یا محل کار را به شکل کاملا مکانیزه تمیز نگه دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی است. این گونه دستگاه ها کار نظافت را مخصوصا در مکان های بزرگ مانند فروشگاه ها، کارخانه ها و مجتمع های تجاری و مسکونی راحت کرده است و متناسب با انواع کفپوش ها و کاربردی که در کسب و کارهای مختلف دارد، در مدل های گوناگون تولید شده اند.

ما در این مقاله به معرفی انواع دستگاه های نظافت صنعتی می پردازیم و کاربرد هر یک از آن ها را با یکدیگر بررسی می کنیم.

شستشوی انواع سطوح با بخارشوی

بخارشوی ها دارای مدلهای متفاوت میباشد که هر یک از این مدل ها با توجه به سطح مورد نظر انتخاب می شود. در حقیقت ویژگی بارز این نوع دستگاه نظافت صنعتی این است که برای انواع سطوح مانند استیل، شیشه، سنگ، سرامیک، لمینت، کفپوش، مبلمان، موکت، فرش و ... قابل استفاده است. سهولت استفاده از این دستگاه باعث شده است تهیه آن در فضاهای صنعتی اهمیت زیادی پیدا کند. در ادامه به کاربرد های بخارشوی صنعتی و نیمه صنعتی در محیط های مختلف می پردازیم.

کاربرد بخارشوی در محیط های صنعتی

دستگاه های بخارشوی صنعتی و نیمه صنعتی با قدرت بیشتری از بخارشوی های معمولی برای استفاده در محیط های بزرگ تر ساخته شده اند. در واقع این بخارشوی ها برای مکان هایی مناسب است که نیاز به ضدعفونی کامل و نظافت بیش از اندازه دارد. میزان بالای پاکسازی در دستگاه های بخارشوی صنعتی باعث شده است به شکل گسترده از آن استفاده شود و مطمئناً شما این نوع بخارشوی ها را در مکان های مختلفی مانند بیمارستان ها، استخرها، مترو ها، فروشگاه های مواد غذایی و آشپزخانه های صنعتی مشاهده کرده‌اید.

راه اندازی آسان دستگاه بخارشوی صنعتی و نیمه  صنعتی تمایل کاربرد آن را تا حد زیادی افزایش داده است. این دستگاه به گونه ای است که در کمترین زمان ممکن آماده شده و به تمیز کردن محیط می پردازد. باید بدانید که هر چقدر قدرت بخار دستگاه بالاتر باشد، توانایی بیشتری برای پاک کردن آلودگی ها دارد و عمیق ترین لایه های سطح زمین را از کثیفی و ویروس ها پاک خواهد کرد.

تفاوت بخارشوی صنعتی با دیگر بخارشوی ها

شاید بپرسید تفاوت بخارشوی صنعتی با دیگر بخارشوها چیست؟ مهم ترین تفاوت بخارشوی صنعتی با انواع دیگر آن این است که بخار شوی صنعتی با فشار خروجی بیشتری از بخار آب همراه است. این فشار خروجی باعث می‌شود آلاینده ها و کثیفی محیط های صنعتی راحت تر پاک شود. اما بخار شوی نیمه صنعتی در رده پایین تری قرار دارد و می توان از آن به عنوان بخارشوی خانگی هم استفاده کرد.

شستن و خشک کردن سطوح با دستگاه کف شوی صنعتی

دستگاه کف شوی صنعتی یکی دیگر از دستگاه های نظافت صنعتی است که کار شستشو و خشک کردن سطوح را به طور همزمان انجام می دهد. این دستگاه به نام دستگاه اسکرابر نیز معروف است که دارای قسمت های مختلف شامل برس، مخزن های جداگانه آب تمیز و آب کثیف و سامانه گردش آب می باشد.

کار دستگاه اسکرابر به این صورت است که آب و محلول تمیز کننده از مخزن روی برس ریخته شده و برس عمل شستشو را انجام و بطور همزمان آب کثیف ایجاد شده را مکش و درون مخزن آب کثیف ریخته و در آخر سطح محیط کاملا تمیز، خشک و براق خواهد شد.

انواع دستگاه کف شوی صنعتی

 بهره‌مندی از تجهیزات مکانیزه ضدعفونی سطوح با جدیدترین متد و مواد مناسب کشنده ویروس و باکتری

انواع دستگاه کف شوی صنعتی براساس منبع تغذیه به دو نوع برقی و شارژی تقسیم می شود. زمین شوی برقی با اتصال به برقی شهری کار می کند. اما مدل شارژی انرژی لازم را از باتری کار گذاشته در داخل دستگاه دریافت می کند.

یکی دیگر از دستگاه های استفاده شده در نظافت مکانیزه ، سوییپر خیابانی است که برای نظافت شهری و خیابان ها استفاده می شود. دستگاه سوییپر خیابانی با توانایی حمل انواع زباله و داشتن موتور قوی یک جاروی خیابانی کاملا حرفه ای است که در یک مدت کوتاه گرد و غبار و زباله ها را جمع آوری می کند.

 بهره‌مندی از تجهیزات مکانیزه ضدعفونی سطوح با جدیدترین متد و مواد مناسب کشنده ویروس و باکتری

دستگاه واترجت پرکاربردترین دستگاه نظافت صنعتی

شاید بتوان گفت واترجت پرکاربردترین دستگاه در میان دستگاه های نظافت صنعتی است‌. این دستگاه فشار بسیار بالایی از آب را به منظور رفع آلودگی های سطحی و عمیق تولید می کند. پاشش آب توسط پمپ فشارقوی داخل دستگاه ایجاد می شود که آلودگی‌های عمیق سطوح و قطعات صنعتی را به خوبی پاک می کند. واترجت های صنعتی به دو دسته واترجت آب سرد و واترجت آب گرم تقسیم‌بندی می‌شود که واترجت های آب گرم توانایی بیشتری برای حذف آلودگی های محیط دارند. استفاده از دستگاه واترجت ها را می توان در صنایع خودرو سازی، صنایع ساختمان سازی و کارخانجات مشاهده کرد. همچنین در صنعت کشاورزی و دامپزشکی به منظور بهداشت دام و طیور بسیار کاربردی است.

کلام آخر

امروزه استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی در حفظ سلامت محیط و کاهش آلودگی ها و ویروس ها بسیار موثر بوده و تهیه انواع این دستگاه ها برای پاکسازی محیط های مختلف از کارگاه های کوچک گرفته تا کارخانه ها ضرورت پیدا کرده است.

مشتریان می توانند با برقراری ارتباط با تیم خبره فروش فلامک ماشین از راهنمایی آن ها بهره مند شده و دستگاهی متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایند. همچنین تمامی خریداران می توانند با خرید هر نوع دستگاه از فلامک ماشین از گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند گردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

88535444-8(٠٢١)

٣٢٥٤١٣٢(٠٩١٢)

www.falamakmachine.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز