خبرگزاری کار ایران

بهترین رستوران‌های سن پترزبورگ | طعم خوش غذاها در کنار دکوراسیون‌های لوکس

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۴۱۲

سن پترزبورگ از آن شهرهای جذاب جهان است که بسیاری از جهان‌گردان مایل اند به آن‌ها سفر کنند و از تفرج‌گاه‌های‌شان لذت ببرند. طبیعت جذاب این شهر، امکانات مختلف آن و مکان‌های دیدنی بسیاری که دارد از جمله عواملی هستند که موجب جذاب‌شدن این شهر برای توریست‌ها شده‌اند. اما این شهر جذاب، از رستوران‌های جذابی نیز برخوردار است که در این نوشتار به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا به همراه یک‌دیگر مروری بر بهترین رستوران‌های سن پترزبورگ داشته باشیم.

بهترین رستوران های سن پترزبورگ

1- رستوران داستایوسکی [Dostoevsky]

رستوران داستایوسکی یکی از بهترین رستوران‌های سن پترزبورگ است. انواع غذاهای مختلف، از ایتالیایی گرفته تا فرانسوی، در این رستوران زیبا و شیک وجود دارند و هر کس با هر سلیقه‌ای می‌تواند در این مکان غذای مورد علاقه‌ی خود را سفارش دهد. نام این رستوران، به یاد یکی از بزرگ‌ترین نویسنده‌های قرن نوزدهمی روسیه یعنی فئودور داستایوسکی انتخاب شده است. پیشنهاد می‌شود در صورت سفر به سن پترزبورگ حتماً حداقل یکی از وعده‌های غذایی‌تان را در این رستوران زیبا صرف کنید. 

آدرس: روسیه، سن پترزبورگ، خیابان ولادیمریسکی 9 [9 Vladimirsky]

2- رستوران باکلاژان [Baklazhan]

اگر به غذاهای ازبکی علاقه داشته باشید رستوران باکلاژان می‌تواند گزینه‌ای بسیار عالی برای‌تان باشد. غذاهای این رستوران توسط سرآشپزان خانم تهیه شده و به گواه افرادی که آن‌ها را مصرف کرده‌اند طعم لذیذی دارند. ضمناً دکور این رستوران نیز بسیار زیبا و لوکس و دل‌نشین است و توانسته «گواهی عالی» نیز دریافت کند.

آدرس: روسیه، سن پترزبورگ، خیابان لیگوسکی، مرکز خرید گالریا، طبقه 4

بهترین رستوران‌های سن پترزبورگ | طعم خوش غذاها در کنار دکوراسیون‌های لوکس

3- رستوران داچنیکی [Dachniki]

کسانی که به رستوران‌های سنتی علاقه دارند می‌توانند رستوران داچنیکی را انتخاب کنند. این رستوران یادآور فرهنگ روسی ست و علاوه بر آن که وضعیت غذاهای‌اش مناسب است، از لحاظ دکوراسیون در وضعیتی عالی به سر می‌برد. همان‌طور که از پله‌ها بالا می‌روید لحظه به لحظه احساس‌تان بهتر می‌شود. به هنگام صرف غذا نیز گمان می‌کنید که در منزل خود قرار دارید.

صرف یک وعده غذا در رستوران داچنیکی خاطره‌ای جالب برای‌تان رقم خواهد زد اگر بدانید که خیابانی که این رستوران در آن قرار دارد یکی از بهترین خیابان های سن پترزبورگ است: یعنی خیابان نوسکی. بسیاری از کسانی که با روسیه و شهر سن پترزبورگ آشنایی ندارند نیز احتمالاً یک بار نام این خیابان به گوش‌شان خورده، چراکه به‌جرأت می‌توان گفت که این خیابان، معروف ترین خیابان سن پترزبورگ به شمار می‌رود. خیابان نوسکی پر است از جاذبه‌های دیدنی؛ افزون بر این مراکز خرید بسیاری هم دارد و بنابراین اگر یک روز به خیابان نوسکی بروید می‌توانید هم از مراکز خرید، هم از جاذبه‌های دیدنی و البته هم از رستوران داچنیکی استفاده کنید و لذت ببرید.

آدرس:  روسیه، سن پترزبورگ، خیابان نوسکی [Nevsky] 

بهترین رستوران‌های سن پترزبورگ | طعم خوش غذاها در کنار دکوراسیون‌های لوکس

4- رستوران بوش [Bushe]

اگر عاشق کیک هستید، اگر از جمله کسانی هستید که بیش از غذای اصلی به سالادها و دسرها علاقه دارند، اگر به‌دنبال امتحان‌کردن دسرها و سالادهای جدید هستید، رستوران بوش می‌تواند یک مکان عالی و رویایی برای شما باشد. این رستوران جوایز متعددی دریافت کرده و از بهترین رستوران‌های سن پترزبورگ به شمار می‌رود.

آدرس: روسیه، سن پترزبورگ، خیابان مالایا مورسکایا

بهترین رستوران‌های سن پترزبورگ | طعم خوش غذاها در کنار دکوراسیون‌های لوکس

5- کافه زوم [Cafe Zoom]

کافه زوم در مرکز شهر سن پترزبورگ قرار دارد و با دارا بودن بهترین غذاهای روسی و اروپایی می‌تواند میزبانی عالی برای کسانی باشد که خیلی به دنبال پول خرج کردن نیستند. کافه زوم همچنین مکانی ست مناسب برای افراد خاص، یعنی کسانی که اهل کتاب و نقاشی و موارد این قبیل هستند.

اگر می‌خواهید از هیاهوی رستوران‌های مجلل به دور باشید می‌توانید برای یک بار هم که شده به کافه زوم بروید.

آدرس: سن پترزبورگ، خیابان گوروهووایا [Gorohovaya] 

بهترین رستوران‌های سن پترزبورگ | طعم خوش غذاها در کنار دکوراسیون‌های لوکس

6- بار رومئو [Romeo's Bar]

بار رومئو نیز می‌تواند به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های سن پترزبورگ مکانی مناسب برای گذراندن چند ساعت از روز و لذت‌بردن از سفر به روسیه و سن پترزبورگ باشد. این بار در نزدیکی کلیسای سنت‌نیکولای مشهور قرار دارد و با ارائه‌ی غذاهای خوش‌طعم می‌تواند خاطره‌ای جالب و به یاد ماندنی برای شما به همراه داشته باشد. سعی کنید در طی سفرتان به سن پترزبورگ یک بار به این بار بروید و چند ساعتی را نیز در آن‌جا بگذرانید.

آدرس: سن پترزبورگ، خیابان ریمسکوگو [Rimskogo] 

بهترین رستوران‌های سن پترزبورگ | طعم خوش غذاها در کنار دکوراسیون‌های لوکس

7- رستوران او! کوبا [O! Cuba]

علاقه‌مندان به غذاهای دریایی می‌توانند سری به رستوران اوکوبا بزنند. این رستوران عمده‌ی تمرکزش روی غذاهای مربوط به نواحی نزدیک دریای کاراییب است و حضور در آن می‌تواند تجربه‌ای خارق‌العاده برای توریست‌ها باشد. افزون بر غذاهای دریایی، انواع سوپ‌های خاص و کیک‌های میوه‌ی منحصربه‌فرد نیز انتظار حضور شما در این رستوران سن پترزبورگ را می‌کشند. اگر به دنبال بهترین رستوران‌های سن پترزبورگ هستید این رستوران را نیز در نظر داشته باشید.

جالب است بدانید که خیابانی که این رستوران در آن قرار دارد خیابانی جالب است، چراکه رستوران‌های متعددی در آن وجود دارند و وضعیتی قابل توجه را رقم زده‌اند.

آدرس: سن‌پترزبورگ، خیابان روبینشتاین [Rubinshteyna] 

بهترین رستوران‌های سن پترزبورگ | طعم خوش غذاها در کنار دکوراسیون‌های لوکس

سخن آخر

در میان رستوران‌های سن پترزبورگ می‌توان رستوران‌های زیادی برای رفتن پیدا کرد، اما قطعاً برخی از آن‌ها وضعیتی بهتر نسبت به برخی دیگر دارند. در میان این 7 رستوران نیز که در این نوشتار معرفی شدند، پیشنهاد ما به شما رستوران داچنیکی است. این رستوران هم غذاهای خوبی دارد، هم دکوراسیون‌اش بسیار جذاب و گیرا است و هم از همه مهم‌تر در موقعیتی عالی قرار گرفته: خیابان نوسکی.

خیابان نوسکی می‌تواند پس از صرف غذا در رستوران داچنیکی مکانی عالی برای گشت‌وگذار و لذت بردن از سفر به سن پترزبورگ باشد. بنابراین اگر قصد سفر به سن پترزبورگ را دارید، حتماً از خیابان نوسکی و البته رستوران داچنیکی دیدن کنید.

هم‌چنین اگر به سایر اخبار حوزه تور و گردشگری علاقه دارید، می‌توانید سری به مجله گردشگری نیلی‌گشت بزنید تا در جریان بروزترین اخبار گردشگری قرار بگیرید. اگر هم می‌خواهید علاوه بر حوزه گردشگری از سایر حوزه‌های خبری نیز مطلع شوید، از مجله اینترنتی خبر ببر بازدید کنید تا در جریان آخرین اخبار روز ایران و جهان قرار بگیرید.

اگر هم کسب‌وکاری دارید که مرتبط با خدمات تور و گردشگری و یا خدمات ویزا هست و یا صاحب رستوران و یا هتلی هستید که نیاز به تبلیغات در فضای اینترنت دارد و یا هر نوع کسب‌وکار دیگری دارید که قصد تبلیغ آنلاین آن را دارید، می‌توانید از وب‌سایت و اپلیکیشن ثبت آگهی رایگان موسوم به راگهی استفاده کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن دیده شوید. راگهی دارای اینماد می‌باشد و در کافه بازار و گوگل پلی نیز به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز