خبرگزاری کار ایران

چه زمانی تور اروپا بخریم تا سفر شگفت انگیزی داشته باشیم؟

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۸۳۳

غلب ما میدانیم که بهترین زمان برای خرید تور استانبول نیمه دوم بهار و تابستان است یا اینکه باید تور دبی را در زمستان تهیه کنیم تا از نظر گرمای هوا با مشکلی رو به رو نشویم.

اغلب ما میدانیم که بهترین زمان برای خرید تور استانبول نیمه دوم بهار و تابستان است یا اینکه باید تور دبی را در زمستان تهیه کنیم تا از نظر گرمای هوا با مشکلی رو به رو نشویم. به طور کلی اطلاعات هموطنان ایرانی در رابطه با زمان‌های مناسب برای سفر به کشورهای هم جوار بیشتر است اما وقتی صحبت از اروپا به میان بیاید موضوع متفاوت خواهد شد. بستگی به این دارد که برنامه دارید،چه کشوری را برای سفر انتخاب کنید و به چه نوع تفریحاتی علاقه مند هستید. خوشبختانه همیشه و در تمام طول سال زمان مناسب برای سفر به یکی از کشورهای اروپایی وجود دارد؛پس توصیه می‌کنم که پیش از خرید توراروپا و زیرو رو کردن وب سایتها و آژانسهای مسافرتی و جستجو برای تور ارزان اروپا تنها یک دقیقه فرصت در نظر بگیرید تا با هم مروری کنیم بر بهترین زمان سفر به کشورهای اروپایی.

بهترین زمان برای گردش در سواحل اروپا

از ماه ژوئن تا سپتامبر (خرداد تا شهریور) بهترین زمان برای ساحل گردی در اروپاست. در این بازه زمانی سفر به تمامی کشورهای اروپای که ساحل دارند مناسب است. اگر بعد یا قبل از این زمان سفر کنید هوا کمی سردتر خواهد بود. اگر سفر اروپا برای شما زمانی لذت بخش است که هوا گرم باشد و از زیبایی های بهار هم بتوانید استفاده کنید، لطفا برای همین زمان تور اروپای خود را رزرو کنید و مطمئن باشید با کمی جستجو در میان آژانس های مسافرتی قیمت تور اروپا به مبلغ ایده آل شما نزدیک خواهد شد.

بهترین تورهای اروپا که برای ساحل گردی مشهور می شوند و در زمانی که بیان کردم، می توانید آنها را خریداری کنید عبارت اند از: تور فرانسه، تور اسپانیا، تور پرتغال، تور ایتالیا و تور یونان که البته برخیتور بلغارستان را هم پیشنهاد می‌کنند. در اروپا حق انتخاب دارید که بین شنا در اقیانوس یا دریا انتخاب کرده یا هر دو را امتحان نمایید.چه زمانی تور اروپا بخریم تا سفر شگفت انگیزی داشته باشیم؟

وضعیت تورهای اروپا در زمستان

زمستان در اروپا سرد است اما شدت سرما بستگی به لوکیشن دقیق مقصد دارد. سرمای زیاد در بخش اروپای شمالی سبب شده تا این بخش از اروپا در زمستان به عنوان کم رونق ترین فصل سفر برای توریست ها شناخته شود. فراموش نکنید زمستان بهترین وقت برای تماشای شفق های قطبی در کشورهای اروپای شمالی است، پس برخی گردشگران برای تماشای این پدیده به اروپا سفر می کنند.

هرچه از بخش اروپای شمالی به سمت دریای مدیترانه حرکت کنید، از سرمای هوا کاسته می شود. اگر قیمت تورهای اروپا بهترین زمان سفر را برای شما تعیین می کنند، زمستان را برای سفر به کشورهای همجوار با دریای مدیترانه انتخاب نمایید. باقی مناطق اروپایی در این زمان کاملا سرد هستند.

خوش آب و هواترین زمان برای خرید تور اروپا

قاره اروپا از خرداد ماه تا شهریور آب و هوایی عالی و مختلف دارد؛ قاعدتا هرچه به سمت تابستان برویم هوا گرم تر می‌شود. اگر مقصد شما برای سفر به اروپا کشورهای شمال اروپاست باید بدانید که تنها مزیت سفر به این دیار خوش آب و هوایی این ناحیه در بازه ذکر شده نیست بلکه طول روز زیاد می شود و همین موضوع فرصت بهتری برای مسافران فراهم می‌کند. اگر قصد خرید تور ایسلند، تور نروژ، تور سوئیس، تور فنلاند یا تور دانمارک را دارید، یک سفر چند روزه در تابستان بهترین انتخاب خواهد بود.

چه زمانی تور اروپا بخریم تا سفر شگفت انگیزی داشته باشیم؟

آشنایی با تور ارزان اروپا

از آنجایی که واحد پول بسیاری از کشورهای اروپایی یورو و فرانک است؛ برای ایرانیان به نسبت واحد پولی ریال گران محسوب می شوند. اگر بخواهم دقیق تر بیان کنم در اروپا 28 واحد پولی مختلف وجود دارد که ارزش تمامی آنها از ریال بیشتر است پس دور از ذهن نیست که مسافران ایرانی علاقه مند باشند که با روش های صرفه جویی در سفر آشنا شوند یا این که خواهان تور ارزان اروپا باشند. تورهای کشورهای اروپایی به نسبت نزدیکی به ایران ارزان تر هستند برای مثال یک تور مسکو ارزان تر از تور پاریس یا لندن است با این وجود تجربه شخص من نشان داد که بهتر است تور باکیفت اروپا را تهیه کنید اما روش های سفر ارزان را بیاموزید برای مثال در تمامی کشورهای اروپایی مناطقی برای بازدید وجود دارد که رایگان هستند اما به دلیل عدم وجود سود، برای آنها تبلیغی انجام نمی شود و کمتر کسی با آنها آشنایی دارد اما زمانی که از آنها دیدن می کنید، متوجه خواهید شد که از نظر جذابیت با دیدنی های مشهور اروپا برابری می کنند.

توصیه می کنم که برای آشنایی و مشاوره درباره سفر به اروپا از وبسایت http://www.npk.ir/ کمک بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز