خبرگزاری کار ایران

برای ادای احترام به بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ؛

فردا تمامی شعب افق کوروش تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۹۲۹

2020 شعبه شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برای ادای احترام به استاد حاج محمدکریم فضلی، بنیانگذار و پدر گروه صنعتی گلرنگ فردا پنج شنبه 18 اردیبهشت ماه تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت استاد حاج محمد کریم فضلی بنیانگذار و پدر گروه صنعتی گلرنگ، اعلام می شود؛ تمامی شعب و انبارهای فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور در غم فقدان از دست دادن بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ و ادای احترام به ایشان ، فردا پنج شنبه 18 اردیبهشت ماه 99 تعطیل است.

استاد حاج محمد کریم فضلی بنیانگذار و پدر گروه صنعتی گلرنگ، یکی از کارآفرینان شناخته شده و پیشکسوت صنعت کشور پس از تحمل دوره‌ای بیماری ناشی از کهولت سن در واپسین ساعات شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به سرای باقی شتافت.

لازم به ذکر است؛ شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از بزرگترین و پرفروش ترین شرکت های گروه صنعتی گلرنگ است که با درایت و راهبری بنیانگذار و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ موفق شد در کمتر از 7 سال 2020 شعبه فعال را در 380 شهر ایران راه اندازی کند و با همکاری 15 هزار نیروی انسانی توانمند، جایگاه نخست بالاترین تعداد نیروی شاغل را در صنعت خرده فروشی کشور به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز