خبرگزاری کار ایران

چاپخونه؛ بروزترین رسانه آموزش چاپ و بسته بندی از بازاریابی چاپی می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۵۳۹

سال‌ها پیش، اینترنت باعث از بین رفتن و نابودی صنعت چاپ شد. با محبوبیت شبکه‌های اجتماعی و توسعه‌ی تکنولوژی های جدید، به راحتی میتوان نتیجه گرفت که بهترین استراتژی بازاریابی برای هر کسب‌وکار، تبلیغ محصولات به صورت آنلاین از طریق وبلاگ‌ها، وبسایت‌ها و دیگر پلتفرم‌ها بوده است.

درحالیکه استراتژی های تبلیغاتی رسانه‌های جدید، فواید و مزایای خود را دارند، اما بازاریابی چاپی هنوز رونق خود را دارد. ما در سایت چاپخونه در تلاش هستیم که بازاریابی اینترنتی را با بازاریابی چاپی تلفیق کرده و بستری را برای افراد مختلف آماده کنیم که هم دانش خود را در فرآیند چاپ بالا ببرند و هم در مورد بسته بندی اطلاعات بیشتری پیدا کنند. اما برای افرادی هم که فکر میکنند دوره بازاریابی چاپی گذشته است ، این مقاله قصد دارد 10 دلیل محکم برای استفاده از بازاریابی چاپی در سال 2020 را بیان کند پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید .   

1. مصرف‌کنندگان هنوز به بازاریابی چاپی اعتماد بیشتری دارند.

هر کسب و کاری که بخواهد اعتماد مصرف کنندگان را جلب کند، از طریق بازاریابی چاپی، فرصت‌های بهتری را پیش‌روی خود دارد. با اینکه بسیاری از مردم از اینترنت استفاده می‌کنند، اما مصرف‌کنندگان هنوز هم مطالب چاپی مانند آگهی‌ها، دعوت نامه‌ها، بروشورها، پوسترها، یا کاتالوگ‌ها را بیشتر از تبلیغات آنلاین می‌بینند. دلیلش این است که بنرهای اینترنتی، پاپ‌آپ‌ها و مطالب بازاریابی ایمیلی، گاهی با اسپم، ویروس، بدافزار و دیگر جنبه‌های زیان‌بار اینترنت همراه هستند. مردم نسبت به کلیک کردن بر روی تبلیغات آنلاین محتاط هستند، اما اگر فردی این تبلیغات را به صورت فیزیکی یا شخصی ارائه کند، ممکن است با کمال میل این آگهی را قبول کنند.

2. اشتراک چاپی هنوز به قوت خود باقی است.

علی‌رغم اینکه برخی از انتشارات به تکنولوژی و دیجیتال روی آورده اند و صنعت چاپ را رها کرده‌اند اما اشتراک در مجلات که شامل تبلیغات چاپی است، هنوز در چند سال اخیر ثابت مانده‌است (حداقل 15 تا 16درصد). در همین حال، طبق تحقیق صورت گرفته توسط Deloitte، با اینکه مردم می‌گویند رسانه‌های دیجیتال بر رسانه‌های چاپی تسلط دارند، اما تنها ۹ درصد از مصرف کنندگان مایل به پرداخت حق اشتراک آنلاین هستند.

چاپخونه؛ بروزترین رسانه آموزش چاپ و بسته بندی از بازاریابی چاپی می‌گوید

3. خواندن مطالب از طریق بازاریابی چاپی آسان‌تر است.

بسیاری از مصرف کنندگان هنوز کاغذ را نسبت به صفحات دیجیتال ترجیح میدهند و دلیل آن این است که خواندن در آن آسان‌تر است. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد نشان داد که تعداد قابل‌توجهی از مصرف کنندگان (۸۱ درصد) هنوز فکر می‌کنند که خواندن مطالب از طریق بازاریابی چاپی در مقایسه با محتوای آنلاین بهتر است.

کارکردن و حرکت دادن صفحات در لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند گاهی اوقات می‌تواند حواس مشتری که فقط نیازمند اطلاعات مورد نیاز است را پرت کند و باعث اضطراب وی شود. از طرف دیگر، پیدا کردن همه جزئیات روی کاغذ راحت‌تر است. مشتریان فقط باید صفحات را باز کنند و آنرا ورق بزنند.

4. حفظ اطلاعات در بازاریابی چاپی، موثرتر است.

در محیط دانشگاهی، وقتی بحث بر سر نگهداری اطلاعات و تفکر انتقادی و خلاق شکل می‌گیرد، کاغذ هنوز هم بر صفحات نمایش دیجیتال برتری دارد. این امر، طبق یک مطالعه از سوی کتابخانه‌های تحقیقاتی و دانشگاهی استرالیا انجام ثابت شده‌است. یک مطالعه مشابه بریتانیایی نیز نشان داده است که دانش آموزان در هنگام مطالعه با استفاده از یادداشت کاغذی یا مطالعه کتاب‌های فیزیکی در مقایسه با خواندن از روی تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها، عملکرد بهتری را از خود نشان داده‌اند.

تاثیر آن برای مطالب بازاریابی چاپی یکسان است. مصرف کنندگان خاطرات بهتری از جزییاتی که بر روی کاغذ می‌خوانند را دارند، در نتیجه این نوع بازاریابی، هنوز موثرترین شکل تبلیغات است. از سوی دیگر، بازاریابی یا تبلیغات آنلاین، مصرف‌کنندگان را به مطالعه‌ی جزئی و یا صرف‌نظر کردن از تبلیغات تشویق می‌کند. بنابراین نگهداری اطلاعات زیادی از این طریق وجود ندارد. در حقیقت، مصرف کنندگان می‌توانند این تبلیغات را به راحتی نادیده بگیرند.

5. سوپرمارکت ها از طریق کاتالوگ‌های چاپی خود، درآمد بسیار زیادی را کسب می‌کنند.

بنابر گزارش مجله‌ی B&T، سوپرمارکت‌های استرالیایی مانند Coles، Woolworths و Aldi هنوز فروش میلیونی از طریق کاتالوگ‌های چاپی خود دارند. بسیاری از خرده فروشان از طریق خوانندگان بی‌شمار انتشارات هفتگی، بهره می‌برند. حتی سوپرمارکت Coles یک مجله‌ی ماهانه نیز تولیده کرده‌است. این مجله در اصل یک بروشور فروش است که کیفیت بالایی دارد و در آن طرز تهیه غذاها را با استفاده از محصولات خود آموزش می‌دهد که به مردم کمک می‌کند تا در میان برنامه‌ی شلوغ هفتگی خود، برای غذای خود برنامه ریزی کنند. درواقع این روش، یک روش هوشمندانه برای استفاده حداکثری از بازاریابی چاپی می‌باشد.

6. مطالب چاپ شده از نظر مصرف‌کنندگان، ملموس می‌باشد.

بسیاری از مصرف کنندگان هنوز بر این باورند که چیز ملموس بهتر است. آنها هنوز کارت ویزیت جمع می‌کنند و هنوز قبض‌های کاغذی را نسبت به دیجیتال ترجیح می‌دهند. آنها از کارتهای واقعی بیشتر از کارت الکترونیکی استقبال می‌کنند و مطالب چاپی که از طریق پست ارسال می‌شود یا دریافت می‌کنند را دوست دارند. لمس کردن، بوی کاغذ و شنیدن صدای ورق خوردن آن، تجربه‌ی متفاوتی را رقم می‌زند که حافظه ی شناختی مردم را تحریک می‌کند. مطالب در بازاریابی دیجیتال، این نوع تاثیرات را در خود ندارد.

7. ایمیل‌های اینترنتی اغلب نادیده‌گرفته می‌شوند.

با توجه به آمار منتشر شده از گزارش مصرف‌کننده‌ی تبلیغات اروپایی، مصرف کنندگان حداقل ۸۰ درصد از نامه‌های ارسالی از طریق سنتی یا کاغذی را باز می‌کنند، در حالی که ۸۰ درصد از ایمیل‌های اینترنتی را نادیده می‌گیرد. بنابراین، یک کسب‌وکار که بر پایه‌ی ایمیل اینترنتی و آنلاین بیشتر از نامه‌های چاپی تکیه دارد، در دوره‌ای که بازاریابی چاپی هنوز کارساز است، می‌تواند فرصت‌های زیادی که برای هدف قرار دادن یک بازار را از دست بدهد.

چاپخونه؛ بروزترین رسانه آموزش چاپ و بسته بندی از بازاریابی چاپی می‌گوید

8. بازاریابی چاپی، در ایجاد یک برند موثرتر است.

رسانه‌های چاپی می‌توانند برند شما را به طور گسترده و موثر با مشتریان ارتباط دهد. نتایج آن در ایجاد ارزش یک برند، فوری و سریع می‌باشد، مخصوصا زمانی که کسب و کارها میتوانند استراتژی های بازاریابی چاپی را هدف قرار داده و شخصی سازی کنند. در بازاریابی دیجیتال، برندها مجبورند با بسیاری از نامهای تجاری دیگر آنلاین رقابت کنند و نرخ های تبدیل و میزان کلیک، همیشه باعث نتایج فوری نمی‌شوند.

9. کاغذ چاپ شده برای همیشه باقی می‌ماند.

البته که کاغذها دور ریخته می‌شوند، پوسیده می‌شوند یا می‌سوزند اما در بسیاری از منازل، هنوز قفسه هایی از مجلات قدیمی در گاراژ خود دارند. اگرچه داستان‌ها و اطلاعات مربوط به یک مجله در سال 2005 در مورد فردی که کنار میز نشسته و قهوه می‌خورد، چیز جدیدی نیست اما تبلیغات چاپی در آن مجلات وجود دارد که هنوز هم می‌توان آنرا بارها و بارها دید. این نوع بازاریابی، آن بازاریابی نیست که یک کسب و کار بتواند آن را از یک پلتفرم دیجیتال دریافت کند چرا که تبلیغات آنلاین به راحتی و پس از مدت زمان مشخص از وبسایت ها حذف می‌شوند.

10. همه‌ی مصرف کنندگان محتوا در اینترنت قابل دسترس نیستند.

هنوز یک بازار بزرگ وجود دارد که از اینترنت برای خرید چیزی که نیاز دارد استفاده نکند. هنوز نسلی از مصرف کنندگان وجود دارند که به روشهای سنتی مانند فاکتورهای کاغذی پایبند هستند. با توجه به پنل تعاملی SXSW، تعداد قابل توجهی از مصرف‌کنندگان این زمان وجود دارد که نسخه‌های چاپی را دوست دارند.

از تمام مزایای بازاریابی چاپی استفاده کنید.

در چشم انداز کسب‌وکار امروزی، یک رویکرد بازاریابی کاملا مناسب می‌تواند بازاریابی چاپی و بازاریابی آنلاین را ترکیب کند. اگر به برچسب، پوستر، کتاب و دیگر مطالب چاپی نیاز دارید، آماده ایم که مطالب بازاریابی چاپی شما را چاپ کنیم.

اگر علاقمند هستید در مورد فناوری چاپ و بسته بندی بیشتر اطلاعات کسب کنید و اطلاعات خود را در زمینه چاپ دیجیتال، چاپ افست و چاپ سیلک اسکرین و چاپ فلکسو و چاپ گود و انواع بسته بندی مثل چاپ جعبه و چاپ لیبل و ساک دستی بیشتر کنید حتما به سایت چاپخونه ) https://www.chapkhone.info/ ( سربزنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز