خبرگزاری کار ایران

مقایسه دستگاه های چاپ کارت pvc

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۹۳۲

پرینتر کارت دستگاه چاپی است که از آن به منظور چاپ کارت pvc استفاده می شود. حال اگر شما از کسانی هستید که نیازمند استفاده از پرینتر کارت هستید بدون شک انتخاب یک پرینتر مناسب با توجه به نیاز و شرایط مالی و مکانی که دارید برایتان بسیار حائز اهمیت است. فضای کسب و کار، حجم کسب  و کار و مشتریان، تعداد کارت های PVC مورد نیاز، میزان بودجه در نظر گرفته  شده و سرعت عمل همگی فاکتورهایی هستند که خرید چاپگر کارت PVC را تحت تأثیر قرار می دهند. بنابراین، قبل از اقدام برای خرید دستگاه، باید نیازهای اساسی خود را بشناسید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید آن کنید. با خرید غیراصولی و بدون شناخت یک دستگاه، هزینه زیادی بر شما تحمیل خواهد شد. از دیگر مواردی که در هنگام خرید کارت پرینتر پی وی سی مهم است انتخاب برند کارت پرینتر و تکنولوژی چاپ آن است که به علت اختلاف قیمت و اختلاف عملکردی بسیار مهم و حائز اهمیت است. در این مقاله به صورت تخصصی به بررسی و مقایسه چهار پرینتر معروف، یعنی پرینتر کارت PVC فارگو، پرینتر کارت PVC هایتی، پرینتر کارت PVC مجیکارد و پرینتر کارت PVC اولیس خواهیم پرداخت و ویژگی ها، امکانات و قابلیت های مهم آنها را ذکر می کنیم.

 

پرینتر کارت فارگو

مقایسه دستگاه های چاپ کارت pvc

پرینتر کارت فارگو Fargo توانایی بالایی در چاپ دوطرفه، رمزگذاری و سایر موارد امنیتی را دارند و به همین دلیل انتخاب بسیاری از سازمان ها هستند. این چاپگرها قابلیت چاپ تمامی رنگ ها را دارند و از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل می شوند. فارگو با وجود اینکه ساختار پیچیده ای دارد، اما کار با آن بسیار ساده است. این چاپگر بزرگ قابلیت چاپ با حجم بالا را دارد، اما برای چاپ کوچک و متوسط نیز کاربرد دارد. درواقع به هنگام خرید پرینتر کارت PVC نمی توانید از ارزش و کیفیت پرینترفارگو چشم  پوشی کنید. پرینترهای فارگو از لحاظ امنیتی در سطح بالایی قرار دارند و معمولا توسط مشتری ها انتخاب می شوند. چنانچه قصد خرید یک کارت پرینتر برای کسب و کار کوچک یا موسسه متوسط خود دارید، پرینتر Fargo یک انتخاب ایده آل است که می تواند حجم وسیعی از کار شما را انجام دهد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که کیفیت رنگ و طراحی کارت برایتان در اولویت قرار دارد و دوست دارید چاپ کارت های خود را با رنگ چشمگیر و کیفیت بالا به پایان برسانید، استفاده از دستگاه چاپگر فارگو با تکنیک چاپ غیر مستقیم به شما توصیه می شود. چاپگر های غیر مستقیم مانند فارگو به علت استفاده از فناوری جدید تر و مواد مصرفی نظیر ریبون و فیلم کیفیت چاپ بهتری دارند و در آن ها حاشیه ای وجود ندارد اما سرعت خیلی بالایی ندارند. بنابراین اگر سرعت چاپ برای شما مسئله مهمی است این چاپگر برای شما کارایی نخواهد داشت.

 

پرینترکارت هایتی

مقایسه دستگاه های چاپ کارت pvc

پرینتر کارت هایتی HITI یکی از پر فروش ترین کارت پرینتر های موجود است که جواب خود را پس داده است. هایتی به عنوان یک گزینه در دسترس و محبوب در بازار برای چاپ کارت pvc و چاپ کارت هوشمند شناخته می‌ شود که ابعاد کوچک و جمع و جور آن مد نظر خریداران است. این کارت پرینتر مانند اکثر کارت پرینتر ها نیازی به جوهر و یا تونر ندارد و عمل چاپ را از طریق ریبون و با تکنولوژی مستقیم انجام می دهد. پرینتر کارت هایتی نیاز چندانی به تعمیر و سرویس ندارد به طوریکه می توان در بلند مدت از آن استفاده نمود و مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. همچنین مواد مصرفی آن به راحتی در بازار یافت می شود. می توان در آینده بر روی کارت پرینتر هایتی ماژول ارتقاء متفاوتی را مانند ماژول چاپ دو رو و ماژول رمز نگاری کارت های مگنت نصب کرد. اگر به دنبال چاپگر کارتی هستید که بتوان برای شروع چاپ کارت بر روی آن حساب باز کرد، بهترین گزینه پرینتر کارت HITI است. این چاپگر را می توانید برای اماکن و کاربری های متفاوتی که نیاز به چاپ سریع کارت هست استفاده نمایید. در این صورت می توانید با خیال راحت توسط نرم افزار همراه آن، کارت خود را طراحی کرده و به سرعت کارت های پی وی سی را چاپ کنید. خواهید دید که طیف رنگ چاپ شده بسیار بالاست و کیفیت مناسبی در خروجی دارد. این چاپگر علاوه بر اینکه می‌تواند کیفیت چاپ مطلوبی نصیب شما کند از طرف دیگر خرید و استفاده از آن هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت.

 

پرینترکارت مجیکارد

مقایسه دستگاه های چاپ کارت pvc

کارت پرینتر مجیکارد Magicard، یک انتخاب حرفه ای و قدرتمند برای چاپ کارت های ایمن است. پرینتر چاپ کارت مجیکارد یکی از متنوع ترین پرینترهای چاپ کارت پی وی سی در بازار است که مدل های مختلفی از آن در دسترس است. این پرینترها توانایی چاپ کارت های رنگی و تک رنگ را دارند و می توانند کارت های pvc معمولی و کارت های هوشمند را با کیفیت بالا چاپ کنند. چاپگر فارگو مشکلی از بابت اتصال به سیستم ندارد و داشتن بدنه ای مقاوم و در عین حال زیبا از دیگر ویژگی های آن است. این چاپگر به صورت پیش فرض امکان چاپ کارت به صورت یک رو را دارد اما قابلیت ارتقا داشته و در صورت نیاز می تواند با سفارشی سازی و نصب ماژول تبدیل به چاپگر دورو شود. نکته قابل توجهی که در مورد پرینتر Magicard وجود دارد این است که تنوع جالبی در چاپ کارت های پی وی سی دارند و سرعت های متفاوتی برای چاپ های تک رو و دورو و همچنین چاپ های تک رنگ و تمام رنگ ارائه می دهند. پرینتر چاپ کارت مجیکارد هم از ریبون های رنگی و هم از ریبون های تک رنگ و پشتیبانی می کند و به همین دلیل انتخاب ریبون برای آن چندان سخت نیست. خوشبختانه کارت پرینترهای مجیکارد در اندازه های مختلفی در بازار وجود دارند و به همین دلیل می توان از آن ها به عنوان پرینتر رومیزی و پرینتر دفتری هم استفاده کرد. کسانی که به دنبال خرید کارت پرینتر مجیکارد هستند، مدل هایی مانند پرینترهای Endro3E، Rio Pro و Pronto در اختیار دارند که هر کدام از آنها ویژگی ها و مشخصات فنی مختص به خود را دارند.

 

پرینتر کارت اولیس

مقایسه دستگاه های چاپ کارت pvc

پرینتر کارت اولیس یکی از پرینترهای چاپ کارت قدرتمند، خوش سابقه و صنعتی در بازار ایران محسوب می شود که مدل های مختلفی دارد. پرینتر اولیس با طراحی چشم نواز و تکنولوژی خلاقانه خود به سرعت در صنعت چاپ کارت پی وی سی پیشرفت کرد و امروز به عنوان یکی از مهم ترین برندهای این حوزه شناخته می شود. این چاپگر تمام ویژگی های لازم برای یک چاپگر کارت pvc مانند راحتی در استفاده، انعطاف پذیری، سرعت و کیفیت و در عین حال قیمت مناسب را یکجا دارد. پرینتر اولیس عملکرد آسان و کاربر پسندی دارد، تنظیم و راه اندازی آن راحت بوده و چاپ قدرتمند و با کیفیتی را در اختیار شما می گذارد. کارت پرینتر اولیس Evolis برای چاپ از تکنولوژی چاپ مستقیم استفاده می کند و چاپ را با سرعت مطلوبی انجام می دهد. با استفاده از این دستگاه پرینتر می توان چاپ کارت ها را به صورت تک رنگ و یا تمام رنگی و به صورت لبه به لبه انجام داد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز