خبرگزاری کار ایران

فیلم های کمدی «زیرنظر و مطرب» یخ اکران زمستان را خواهند شکست

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۹۳۸

به گزارش سایت کول دانلود ، فیلم های مطرب و زیرنظر باعث رونق سینمای ایران در اواخر امسال خواهند شد. دو فیلمی که امید بسیاری برای تصاحب پرفروش ترین فیلم سال 98 دارند. باید منتظر ماند تا ببینیم کدام یک در این مهم، موفق تر خواهند بود. در این مقاله تلاش شده است که اینفوگرافی و اطلاعاتی هرچند مختصر ولی جامع از این دو اثر سینمایی را در اختیار شما قرار بدهیم.

مطرب فیلمی طنز و کمدی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی می باشد که در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. درون مایه این فیلم نیز همانند آثار پیشین کیایی مانند، چهارراه استانبول، بارکد، ضدگلوله و... کمدی و اجتماعی است. از نکاتی که در کنار شوخی های رایج در دهه شصت و پرداختن به موسیقی غیرمجاز آن زمان مانند حسن شماعی زاده، بازی گرفتن از چندین بازیگر زن و مرد ترکیه ای مانند عایشه گل می باشد. فیلمبرداری این فیلم در شهر استانبول به پایان رسید.

به جز این بازیگران خارجی، محسن کیایی, پرویز پرستویی, الناز شاکردوست, مهران احمدی دیگر بازیگران مطرب را با خلاصه داستان زیر تشکیل داده اند:

داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره‌ای به نام ابراهیم خوش لحن (خوش سینه) است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می‌شود و….

مطرب از جمله اثار پرفروش تاریخ سینمای ایرانی بوده است که با فروش 28 میلیاردی (تا تاریخ 3دی 98) توانسته است که عنوان محبوب ترین فیلم امسال را به خود اختصاص بدهد

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم مطرب

فیلم های کمدی «زیرنظر و مطرب» یخ اکران زمستان را خواهند شکست

رضا عطاران که حدود 1سال از اکران آخرین فیلمش یعنی هزارپار که رکورددار سینمای ایران نیز است، می گذرد به سینما بازگشته است. بازگشتی که بنابر گفته ها و شنیده ها بازگشت توفانی نیز خواهد بود. زیرنظر یک فیلم در ژانر کمدی و طنز و محصول 1397 است که به وسیله مجید صالحی کارگردانی شده است. تهیه کننده این کار را رامبد جوان و نویسندگی را ابوالفضل کاهانی بر عهده دارد.

آزاده صمدی، امیر جعفری، مهران احمدی و سروش جمشیدی در کنار رضا عطاران سایر هنرپیشه های این فیلم را تشکیل داده اند.

«زیرنظر» در واقع واپسین شانس گیشه امسال حداقل تا پیش از جشنواره فیلم فجر می باشد. فیلمی که به دلیل بر هم خوردن معادلات پخش و عدم صادر شدن پروانه نمایش، اکران آن ماه ها به تاخیر افتاد و نهایت در 4 دی رنگ اکران به خود دید. اکران نوروزی را در ابتدا به جهت محافظه‌کاری سازمان سینمایی از دست رفت، پس از آن مدیران سینما حتی به بهای اکران تابستان فاجعه ‌بار نیز پروانه نمایش آن را صادر نکردند. اکنون پس از چند بار تاخیرات، سرانجام تصمیم بر این گرفته شده است که در دی ماه فیلم مجید صالحی در سراسر کشور اکران شود.

دانلود قانونی این اثر: دانلود فیلم زیر نظر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز