خبرگزاری کار ایران

سرپرست گروه صنعتی بارز تشریح کرد:

چشم انـداز روشن لاستیک بارز سیرجـان

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۹۶۵

لاستیک سیرجان را با یک واحد روکش و یک واحد سیم طوقه شروع کردیم و بعد از من مهندس شکیبا مدیرعامل لاستیک سیرجان شدند که جا دارد از ایشان که امروز در جمع ما نیستند، تشکر و قدردانی شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز، علی اکبر مشرفی سرپرست گروه صنعتی بارز،  وضعیت واحد سیرجان این شرکت را این گونه تشریح کرد:

لاستیک سیرجان را با یک واحد روکش و یک واحد سیم طوقه شروع کردیم و بعد از من مهندس شکیبا مدیرعامل لاستیک سیرجان شدند که جا دارد از ایشان که امروز در جمع ما نیستند، تشکر و قدردانی شود. مدتی نیز مهندس زنده روح مدیرعامل بودند که منشا خدمات بسیار ارزنده ای در لاستیک سیرجان بودند و سپس که در کرمان مدیریت کارخانه را پذیرفتند مهندس وثوق جانشین ایشان شدند که زحمات بسیار خوبی را کشیدند. امروز ما خوشحالیم که لاستیک سیرجان هم در واحد طوقه و هم در واحد روکش با بالاترین ظرفیت اسمی ممکن کار می کند و به نظرمی رسد امسال بالاترین سود را در کارنامه تولیدی خود داشته باشد.

امیدوار هستیم در آینده با اجرای طرح های توسعه ای بارز سیرجان روز به روز شاهد رشد و شکوفایی و پیشرفت این واحد باشیم چرا که لاستیک سیرجان زیرساخت های خیلی خوبی دارد، زمین بزرگی دارد که جای توسعه در آن از همان ابتدا دیده شده است و آب کافی، خط برق مستقل و شبکه گاز دارد و از همه مهمتر در مجاورت شهرک صنعتی قرار دارد و قسمتی از آن متعلق به شهرک صنعتی است و در منطقه بسیار خوب و نزدیک به شهر سیرجان قرار گرفته است.

در حال حاضر گروه صنعتی بارز به دنبال آن است که طرح «استیل کورد» را به ظرفیت 10 هزار تن در زمین بارز سیرجان اجرا کند طرحی که اجرای آن به شدت شکل لاستیک سیرجان را متحول می کند و تعداد پرسنل آن را 400 تا 500 نفر افزایش می دهد و از طرفی گردش مالی آن را زیاد می کند و واحد سیرجان را در رده یکی از کارخانجات بزرگ استان کرمان در آینده نزدیک قرار می دهد.

موافقت های اولیه برای تولید استیل کورد در سیرجان انجام شده و امیدوار هستیم به زودی شاهد افتتاح این طرح در منطقه سیرجان باشیم. جا دارد از آقای حسن پور، نماینده محترم شهر سیرجان در مجلس شورای اسلامی که از سال های گذشته به شدت پیگیر توسعه لاستیک سیرجان هستند تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم به زودی شاهد راه اندازی استیل کورد و توسعه لاستیک سیرجان تا پایان سال جاری باشیم و انشالله در اوایل سال آینده کلنگ آن به زمین زده شود.

نکته ای که در استفاده از لاستیک روکش وجود دارد این است که در بیشتر کشورهای دنیا از لاستیک های روکش شده به ویژه در ماشین های باری استفاده می شود به طوری که در برخی از کشورهای بسیار پیشرفته دنیا حدود 50 درصد لاستیک های زیر اتومبیل های بزرگ و کامیون ها لاستیک های روکش شده است اما در ایران فرهنگ استفاده از لاستیک های روکش هنوز آنطور که باید نهادینه نشده است به طوری که با سائیده شدن رویه تایر آن را دور می اندازیم در صورتی که بهای زیادی که ارزش فراوانی دارد را از بین می بریم می توانیم از کیس گران قیمت لاستیک استفاده چند مرتبه ای بکنیم و امیدوار هستیم که هر چه بیشتر استفاده از لاستیک روکش شده در ایران نهادینه شود؛ هر چند در حال حاضر نیز استفاده از لاستیک روکش نسبت به گذشته خیلی بهتر و بیشتر شده و امروز واحدهای روکش در سراسر ایران در حال فعالیت هستند در صورتی در سال های قبل واحدهای روکش در حال تعطیل شدن بودند.

ما برای کمک به محیط زیست که یکی از مسائل بسیار مهم و مسئولیت بسیار خطیر هر واحد صنعتی است واحد روکش را در سیرجان راه اندازی کردیم و امیدواریم در آینده قسمت اعظم تایرهای تولیدی خود را دوباره در کارخانه استفاده مجدد کنیم تا بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر از محیط زیست محافظت و از آلودگی آن پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز