خبرگزاری کار ایران

تعمیر یخچال و تلویزیون در کرج توسط متخصصان

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۲۲۳

اگر بخواهیم از خرابی یخچال بگوییم، همیشه علل مختلفی هست که اوقات یکی از مارا تلخ می کند و مارا برای خرابی آن نگران کند. برفک زدن، خراب شدن ترموستات، روشن ماندن بی وقفه از دلایلی هستند که ممکن برای یخچال فریزر پیش بیاید. البته خرابی وسایل دیگر مانند تلویزیون هم، به همین اندازه نگران کننده است. در این مقاله سعی داریم، در مورد تعمیر یخچال فریزر در کرج و سایر شهرها و تعمیر تلویزیون در کرج و سایر شهرها، نکاتی را یادآوری کند و علل خرابی این دو وسیله را بررسی کند.

مشکلات احتمالی برای تعمیر یخچال در کرج و سایر شهرها  

معمولا برای مشکلاتی که در این دو وسیله به وجود می آید، سوال های مختلفی وجود دارد، در ادامه لیستی از این سوال ها به همراه پاسخ آن ها را بررسی می کنیم.

1. دمای یخچال پایین نمی آید و خنک نمی شود؟  

این مشکل علت‌ های مختلفی دارد که معمولا، خنک نشدن یخچال از خراب بودن 1- ترموستات 2- شارژر و گاز 3-کمپرسور 4- لاستیک درب 5- خرابی فن ریشه می گیرد. زمانی که این مشکل اتفاق می افتد، می توانید از یک متخصص برای تعمیر یخچال در محل خود کمک بگیرید.

2. علامت فیلتر تصفیه آب روشن شده است  نیاز به تعمیر یخچال در شهرهایی مثل کرج دارد؟

جواب این سوال کاملا واضح است و نیاز به تعویض فیلتر تصفیه آب دارید. بهتر است هم فیلتر پشت و هم داخل یخچال را عوض کنید. برای فیلتر پشت 3عدد بهتر است . چرا که این فیلتر: 1-آب را معدنی می کند. 2- نیترات به آب اضافه می کند. 3- آب را آنتی باکتریال می کند.

3. فریزر به خوبی منجمد نمی کند و نیاز به تعمیر یخچال در کرج و سایر شهرها دارد؟

برای قسمت منجمد نکردن نیز به نتایجی مانند خنک نشدن یخچال می رسیم. این مشکل اغلب از 1- ترموستات 2- شارژر و گاز 3-کمپرسور 4- لاستیک درب 5- خرابی فن و در نهایت 6- دیفراست (در یخچال های دیفراست) پیش می آید. جابه جایی یخچال کار بسیار سختی است، در این موارد بهتر است برای تعمیر یخچال در محل و یا حتی تلویزیون خود برای شهرهای مختلف مثل کرج، اقدام کنید و دردسر جا به جایی را از سر خود باز کنید.

4. یخچال پر از برفک شده است و آیا تعمیر کار در کرج داریم؟

تعمیر یخچال و تلویزیون در کرج توسط متخصصان

این مشکل به نوع یخچال شما بستگی دارد، اگر یخچال از نوع دیفراست باشد، برفک زدن آن بسیار طبیعی است؛ اما اگر دستگاه شما نوفراست است، لازم است که برای آن اقدام کنید و از تعمیر یخچال و یا لوازم برقی دیگر مانند تلویزیون خود در هر شهری که هستید مثل کرج و یا سایر شهرها مطمئن شوید و از متخصصین آچاره برای تعمیر آن، کمک بگیرید.

5. آب از قسمت آبریز، خارج نمی شود و نیاز به تعمیر یخچال در شهرهایی مثل کرج داریم؟

دلیل اصلی خارج نشدن آب همیشه به ایراد در شیر آن بر می گردد. در این مورد هم، معمولا شیر برقی یخچال سوخته است.

6. یخچال فریزر دارای لرزش است و نیاز به تعمیر یخچال در کرج و سایر شهرها دارد؟

لرزش یخچال دلیل های مختلفی دارد که در ادامه چند مورد از آن ها را آورده ایم تا به شما کمک کند.

  • یخچال در زمان دیفراست خود قرار دارد و باید به مدت 30 دقیق برای اتمام کار آن، صبر کنید.
  • برق دستگاه قطع شده است و باید از وصل بودن دو شاخه برق آن مطمئن شوید.حتی در تعمیر تلویزیون هم همیشه به این مشکل بر میخوریم. اهمیتی ندارد در کدام شهر باشید، متخصصین آچاره در اکثر شهرها مانند تهران، کرج و... آماده رفع نیاز شما هستند.
  • فیوز به طور کلی پریده است و احتمالا باید آن را تعویض کنید.
  • دستگاه در حالت نمایشگاهی خود قرار دارد و باید یک بار آن را از برق کشیده و دوباره به برق بزنید.
  • کنترل کننده ها خاموش هستند و باید آن هارا روی تنظیمات دما قرار دهید.

7. موتور یخچال در مدت های طولانی خاموش و روشن می شود ؟

مدل های جدید یخچال فریزر، معمولا به دلیل این که فریزرهای بزرگتری دارند، عملکرد طولانی تری هم دارند و برای مطلوب کردن دما، خاموش و روشن می شوند.

این اتفاقات به دلیل علت های زیر می افتند.

  • یخچال برای اولین بار به برق وصل شده است.
  • مقدار زیادی غذای جدید به یخچال و فریزر اضافه شده است.
  • درب یخچال یا فریزر باز مانده است و یا به طور متناوب باز شده است.
  • دما را روی سردترین حالت تنظیم کرده اید.

در صورتی که هرکدام از اتفاقات زیر برای یخچال شما بیفتد می توانید از متخصصین آچاره کمک گرفته و برای تعمیر یخچال - آچاره  خود اقدام کنید.

اشکالات رایج برای تعمیر تلویزیون در کرج و سایر شهرها

تعمیر یخچال و تلویزیون در کرج توسط متخصصان

علل خرابی تلویزیون نیز مانند یخچال فریزر دلایل مختلفی دارد و در راستای آن سولات مختلفی را نیز پیش می آورد. در ادامه قصد داریم تعدادی از سوالات متداول خرابی و مواردی برای تعمیر این دستگاه و یخچال در کرج و سایرشهرها و دلایل آن را بررسی کنیم. همچنین می توانید برای تعمیر تلویزیون از متخصصین آچاره، از طریق سایت و یا اپلیکیشن آن کمک بگیرید.

1. تلویزیون روشن نمی شود ولی Led پاور روشن است و نیاز به تعمیر در شهرهایی مثل کرج دارد؟

در این قسمت، مشکل از برد پاور است. در این قسمت خازن ها و دیودهای تلویزیون باید چک شوند. برخی اوقات ولتاژ مین برد نیز باعث این مشکل می شود.

2. تلویزیون به طور دائم، روشن و خاموش می شود و نیاز به تعمیر در کرج و سایر شهرها دارد؟

در این قسمت مشکل از کلیدها، برد کنترلی و یا آی سی است. برای رفع این مشکل می توانید از متخصص تعمیر این دستگاه کمک بگیرید.

3. تلویزیون بعد از چند ساعت خود به خود خاموش می شود؟

در این حالت، در تلویزیون قطعه ای وجود دارد که خود به خود از کار می افتد و باید تک تک بردهارا با استفاده از سشوار و اسپری خنک کننده، امتحان کنیم تا بتوانیم مشکل را رفع کنیم. همانطور که می دانید این مشکلات کاملا تخصصی هستند و نیاز به تعمیر تلویزیون توسط متخصص دارند.

4. تصویر رفته اما صدا همچنان هست و آیا تعمیر کار تلویزیون در کرج داریم؟

اگر با گرفتن چراغ قوه بر روی صفحه، تصویری ندیدید، مشکل از برد مین و تایم کنترلینگ آن است. این مشکل با تعویض بردها و یا درست کردن آن ها حل می شود. برای تعمیر تلویزیون (با آچاره)  یا یخچال در کرج و سایر شهرها می توانید از متخصصین آچاره کمک بگیرید.

5. تصویر تیک دارد یا صدا جلوتر از آن است و نیاز به تعمیر تلویزیون در منزل و شهری مثل کرج داریم؟

در این قسمت مشکل از برد مین دستگاه بوده و این مشکل کاملا تخصصی است. برای تعمیر تلویزیون یا یخچال در کرج و سایر شهرها می توانید از متخصصین آچاره کمک بگیرید.

6. تصویر پخش می شود اما صدا ندارد؟

در این مورد مشکل از صدای دستگاه است و ممکن است از آی سی صدای برد مین باشد و همچنین ممکن است از آی سی آمپلی فایر و یا کابل اتصال به دستگاه نیز باشد.

7. تلویزیون در حالت HDMI تصویر ندارد و نیاز به تعمیر در کرج و سایر شهرها دارد؟

ابتدا بهتر است دستگاه را ریست نرم افزاری کنید و سپس از اتصالات دستگاه مطمئن شوید. ممکن است قطعی در قسمت سیم به وجود آمده باشد؛ در غیر این صورت برای تعیر تلویزیون یا یخچال در کرج و سایر شهرها می توانید از متخصصین آچاره کمک بگیرید.

چکیده ای از تعمیرات یخچال و تلویزیون در کرج و سایر شهرها...

اگر از خرابی یخچال و یا تلویزیون خود اذیت شده اید و نگرانی خرابی مجدد آن هستید، می توانید از موارد بالا برای تشخیص علت خرابی آن کمک بگیرید و از متخصصین آچاره برای تعمیر تلویزیون و یخچال خود در کرج و سایر شهرستان ها استفاده کنید.

قبل از هرچیز از اتصال دستگاه و سالم بودن سیم های برق مطمئن شوید و سپس برای تعمیر تلویزیون و یا یخچال خود، اقدام کنید.

آچاره با بهره گیری از متخصصین با تجربه در این زمینه می تواند برای رفع مشکل شما، کمک کند. شما می توانید به سایت یا اپلیکیشن آن رفته و متخصص خود را انتخاب کنید تا به محل شما بیایند. و در اکثر شهرهای ایران برای تعمیر تلویزیون و یخچال آماده خدمت رسانی است. همچنین این متخصصین برای خرید هر قطعه، فاکتور آن را به شما نمایش می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز