خبرگزاری کار ایران

یک کلیک تا خرید به صرفه و سریع میوه تازه

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۱۳۷

مشغله‌های روزانه و کاهش قدرت اقتصادی خانوار باعث شده است که سبک زندگی و تغذیه افراد از مصرف میوه‌ و سبزیجات تازه فاصله بگیرد. در این میان یک استارتاپ آنلاین و خلاق به نام «سبزی من» برای رفع این مشکل آستین بالا زده و مبتکر «اولین تره بار اینترنتی ایران» شده‌است.

ایلنا؛ از جمله مزایای اصلی این تره‌بار اینترنتی می‌توان به قیمت به صرفه، کیفیت درجه یک و دستچین شده، ارسال سریع و تنوع گسترده محصولات آن اشاره کرد.

نحوه خرید و ارسال محصولات هم بسیار ساده و راحت است. فقط کافیست به سایت سبزی من به آدرس www.sabziman.com رفته و پس از مشاهده محصولات و انتخاب نوع میوه یا سبزی خود آن‌ها را به سبد خرید خود اضافه و خرید خود را با پرداخت آنلاین نهایی کنید.

سایت سبزی من شامل اغلب محصولات تره‌باری می‌شود و شما می‌توانید انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات و محصولات ارگانیک را در آن آنلاین خریداری کنید.

این شرکت فعلا فقط در مناطق ۲۲گانه تهران سرویس می‌دهد ولی در آینده به سایر شهرهای بزرگ ایران هم گسترش پیدا می‌کند.

چشم‌انداز سبزی من این است که بتوانند اثری مثبت در تغییر سبک زندگی مردم و اصلاح الگوی مصرف خانوار ایرانی داشته باشد. آن‌ها همچین سعی کرده‌اند که تا جای ممکن از ظروف و کیسه‌های پلاستیکی استفاده نکنند و در راستای حفظ محیط زیست قدمی هر چند کوچک بردارند.

فائزه معینی مدیرعامل این شرکت نوپا در مورد کیفیت خدمات و محصولات می‌گوید: نحوه فعالیت و پایبندی ما به کیفیت و متعهد بودن به کیفیت، رفته رفته باعث این شد که  بتوانیم مشتریان خود را مطمئن کنیم و همان‌ها نیز تبدیل به مبلغان ما و کسب و کارمان شدند. در کسب و کار ما «کیفیت» یکی از اساسی‌ترین اهداف است و تا جای ممکن، خود را به ارسال محصول با کیفیت برای مشتری متعهد می‌دانیم.

اگر شما هم مثل بسیاری دیگر دغدغه خرید محصولات تازه تره‌باری چون خرید میوه و سبزیجات را دارید ولی فرصت و زمان لازم را ندارید و یا ترجیح می‌دهید که قبل از خرید میوه را لمس کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید، سبزی من، این دغدغه‌های شما را حل کرده است. ارسال سریع و کیفیت درجه یک محصولات باعت می‌شود که بعد از اولین خرید، مشتری این استارتاپ خلاق شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز