خبرگزاری کار ایران

معرفی نسل نوین هولتر قلب پوشیدنی و ارائه خدمات هولتر قلب در منزل

نصب رایگان 30 عدد هولتر قلب همزمان با معرفی این محصول توسط مرکز پرستاری در منزل ثمین

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۲۴۷

پایش و بررسی ۲۴ ساعته ضربان قلب بدون مزاحمت در فعالیت های روزانه و خواب

همزمان با معرفی نسل نوین هولتر قلب پوشیدنی و خدمات نصب آن در منزل، مرکز پرستاری در منزل ثمین در نظر داردتا تاریخ 27 آبان 98 تعداد 30 عدد هولتر قلب نسل نوین پوشیدنی را برای افراد نیازمند و افردی که سابقه آریتمی های قلبی دارند به صورت رایگان در محل این مرکز ارائه، نصب و تفسیر نماید. بدیهی است سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای قلبی دارای اولویت می باشند.

برایاستفاده از فرصت به وجود آمده به نشانی وب سایت مرکز خدمات پرستاری در منزل ثمین مراجعه نموده و فرم هولتر قلب را تکمیل نمایید.

آریتمی ها سالانه باعث ایست قلبی 17 میلیون نفر در سراسر جهان شامل جوانان و ورزشکاران می شوند

با گسترش مرگ و میر ناشی از ایست قلبی در بین جوانان، ورزشکاران و سالمندان به دلیل بی اطلاعی از آریتمی های قلبی و با توجه به نیاز روز افزون متخصصان قلب کشور به سنجش گسترده ریتم قلب افراد جامعه بر آن شدیم تا با ارائه خدمات نوین هولتر قلب نسل جدید پوشیدنی در منزل امکان استفاده آسان از این خدمات را که به تازگی در کشور های پیشرفته فراهم گشته را برای هموطنان عزیز میسر و معرفی نماییم.

آریتمی قلبی چیست و علایم آن کدامند؟

آریتمی قلبی به زمانی که ضربان قلب غیر عادی و به صورت  خیلی تند و یا کند باشد اطلاق می شود. هر گونه بی نظمی در تپش ماهیچه قلب منجر به اختلال در خونرسانی به اندام بدن می‌گردد. هر چند آریتمی ها اکثرا به سادگی قابل درمان هستند اما متأسفانه از آن‌جا که بعضا دارای علائم مشخصی  نیستند در صورت عدم کشف و درمان منجر به مرگ ناگهانی می‌گردند.

نصب رایگان 30 عدد هولتر قلب همزمان با معرفی این محصول توسط مرکز پرستاری در منزل ثمین

هولتر قلب چیست؟

هولتر قلب سیگنالهای الکتریکی قلب را به مدت زمان طولانی و در طی فعالیتهای روزانه و یا در زمانی که خواب هستید به طور کامل و با دقت پایش می کند و گزارش جامعی از وضعیت آریتمی های ثبت شده در طول مدت نصب به پزشک می دهد. امروزه با بکارگیری تکنولوژی های نوین و حذف سیم و الکترودهای اضافه از هولترهای قلب پوشیدنی امکان بررسی آریتمی ها با استفاده از این هولترها بدون ایجاد مزاحمت برای بیمار امکان پذیر می باشد.

اگر نتوانید آریتمی های خطرناک را تشخیص دهید، فرصت زیادی نخواهید داشت!

مزایای استفاده از هولتر های قلب بدون سیم و خدمات نصب در منزل چیست؟

عدم نیاز به مراجعه به مراکز هولتر قلب

فعالیت بدنی روزانه طبیعی

زمان آنالیز و تفسیر سریع

نصب سریع و آسان هولتر قلب

هولتر قلب بدون سیم و راحت

هولتر قلب کوچک و سبک

عدم زمان انتظار در نوبت دهی بیمارستان و کلینیک

قیمت مناسب هولتر قلب

تشخیص و شناسایی  بیماری ها و آریتمی های نهان قلبی افراد جامعه با استفاده از هولتر قلب های نوین یکبار مصرف پوشیدنی باعث ارتقاء آگاهی جامعه درباره بیماری های مرتبط با آریتمی های قلبی و در نهایت با پیشگیری و درمان به موقع باعث کاهش میزان مرگ و میر می گردد.

برای استفاده از فرصت به وجود آمده تا تاریخ 27 آبان ماه به نشانی وب سایت مرکز خدمات پرستاری در منزل ثمین مراجعه نموده و فرم هولتر قلب را تکمیل نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز