خبرگزاری کار ایران

ارزانترین تلویزیون 75 اینچ ال جی با کیفیت تصویر فورکا وارد بازار شد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۲۸۶

تلویزیون ال جی 75UP8100

تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل UP8100 به صفحه نمایش ال ای دی مجهز شده است. این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون‌های بازار است که توسط برند ال جی در سال 2021 تولید شده است. تلویزیون 75UP8100 علاوه بر اینکه در دسته ی تلویزیون‌های سایز بزرگ قرار گرفته است طراحی بسیار شیک و چشم نوازی دارد و با دنیایی از امکانات و قابلیتها نیز مجهز شده است. در این مقاله قصد داریم مشخصات کلی تلویزیون 2021‌ بپردازیم. اگر قصد خرید تلویزیون ال جی 85 اینچ و 75 اینچ دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 تلویزیون ال ای دی ال جی 75UP8100 به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده است. این تلویزیون در دو حالت مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد شما می‌توانید این محصول را بر روی پایه‌ها قرار داده یا اینکه آن را با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید. تلویزیون 75UP8100 به قابلیت Airplay2 نیز مجهز شده است و شما می‌توانید تمامی دستگاه‌های برند اپل را به تلویزیون 75UP8100 متصل کنید و اطلاعات و داده‌های خود را به صورت هوشمند به اشتراک بگذارید. در زمینه سیستم صوتی تلویزیون 75UP8100 20 وات توان صوتی دارد. تلویزیون 4k ال جی مدل 75UP8100 به نور پس زمینه دایرکت ال ای دی Direct LED مجهز شده است و تمامی محتوای با کیفیت بالایی نمایش می‌دهد. این تلویزیون دارای حالت FILMMAKER است و کیفیت تصویر بسیار فوق العاده ای دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین سایت رکسوند بیشتر در ارتباط باشید.

برای دیدن لیست قیمت جدیدترین و بهترین تلویزیون های ال جی سال 2022 میتوانید این عبارت را داخل گوگل سرچ کنید و روی لینک اول کلیک کنید : قیمت تلویزیون ال جی سایت رکسوند

کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی ال جی 75UP8100

 تلویزیون 2021 ال جی مدل 75UP8100 در زمینه کیفیت تصویر فوق العاده قدرتمند است زیرا دارای کیفیت تصویر 4K است و از رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون علاوه بر تراکم پیکسلی گسترده به فرمت HDR10 Pro و HLG مجهز شده است و کنتراست تصاویر را افزایش می‌دهد. به طور کلی تلویزیون 75UP8100 از کیفیت تصویر خوبی برخوردار است و به خاطر داشتن پردازنده هوشمند آلفا 5 تمامی محتوا و تصاویر و پردازش کرده و آنها را به بالاترین کیفیت نمایش می‌دهد. به گونه ای که شما کوچکترین جزئیات صحنه و تصاویر مشاهده می‌کنید پردازنده به کار رفته در این تلویزیون به صورت لحظه به لحظه تمامی تصاویر و پردازش می‌کند و صحنه‌ها به صورت واقعی و طبیعی ارائه می‌شوند.اگر میخواهید برای اتاق خواب تلویزیون خرید کنید بهتر است از سایز 43 یا 40 اینچ استفاده کنید چو قیمت مناسبتری دارند و کیفیت بهتری را در این سایز به شما نشان میدهند. قیمت تلویزیون سامسونگ 43 اینچ هم نسبت به سایر برندها مناسبتر است به همین دلیل افراد بیشتری تلویزیون های اتاق خواب را از این برند انتخاب میکنند.

اگر کیفیت تصویر تلویزیون خیلی براتون مهمه میتوانید وارد لینک زیر بشید تا تلویزیون های ال جی 2022 که بهترین کیفیت تصویر رو دارند براتون بیاره :

https://rexond.com/product-category/tv/brand-tv/lg/

تلویزیون اسمارت ال جی 75UP8100 تمامی محتواها را در حد کیفیت فورکا نمایش می‌دهد. به عبارتی تلویزیون دارای فناوری 4K Upscaler است و می‌تواند رزولوشن تصاویر را افزایش دهد. تلویزیون ال ای دی 75UP8100 به فناوری AI Brightness Control مجهز شده و نور صفحه نمایش تلویزیون را به صورت هوشمند مدیریت و کنترل می‌کند. به عبارتی اگر تلویزیون در یک محیط کم نور قرار بگیرد نور صفحه نمایش نیز متناسب با آن تنظیم می‌شود. حتی اگر در یک محیط روشن و پرنور قرار بگیرد تلویزیون می‌تواند به صورت هوشمند محیط اطراف را تشخیص داده و بهترین حالت تصویر را انتخاب نماید.

سیستم صوتی تلویزیون 4k ال جی 75UP8100

تلویزیون 75UP8100 به دو بلندگوی با کیفیت مجهز شده است هر کدام از این بلندگوها 10 وات توان صوتی وجود دارد و به طور کلی 20 وات صدا ارائه می‌شود. تلویزیون 75UP8100 دارای قابلیت Ultra Surround است و شما میتوانید با استفاده از این قابلیت سایر سیستم‌های صوتی را به تلویزیون متصل کنید و صدای تلویزیون را ارتقا بدهید به عبارتی برای اینکه 20 وات توان صوتی را ارتقا دهید می‌توانید ساندبار یا سیستم صوتی خانگی را به صورت جداگانه خریداری کرده و کیفیت خروجی را بهبود بخشید. اما به طور کلی صدای با کیفیت ارائه می‌دهد و تمامی جزئیات صدا و دیالوگ قابل شنیدن هستند. صدای ارائه شده کاملاً فراگیر است و سراسر محیط را در بر می‌گیرد. شما در هر نقطه از خودتان باشید براحتی می‌توانید صدا را شنیده و از شنیدن موسیقی‌های مورد علاقه خودتان لذت ببرید.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون 75UP8100

تلویزیون های سونی ژاپن به دلیل سیستم عامل آندرویدی که دارند امکانات بیشتری نسبت به تلویزیون های سامسونگ دارند. قیمت تلویزیون سونی اصل ژاپن کمی بیشتر از تلویزیون های سونی است. تلویزیون 2021 ال جی مدل 75UP8100 در سایزهای 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ 65 اینچ 70 و 75 اینچ تولید و به بازار عرضه شده است. این تلویزیون سایزهای مختلفی دارد و دنیایی از امکانات و قابلیت‌های هوشمند مجهز شده است. به عنوان مثال با برنامه هوش مصنوعی تلویزیون به راحتی می‌تواند بسیاری از کارها را مبتنی بر هوش مصنوعی انجام دهید و به قابلیت اینترنت اشیا مجهز شده است و ریموت کنترل جادویی دارد. با وجود ریموت کنترل جادویی شما به راحتی می‌توانید تمامی اطلاعات و داده‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست بیاورید. تلویزیون اسمارت ال جی 75UP8100 ویژگی‌هایی برای بازی کردن نیز دارد به همین دلیل شما می‌توانید از صفحه نمایش این تلویزیون برای انجام بازی‌های مختلف بهره بگیرید.

این تلویزیون‌ به نسخه 6 سیستم عامل webOS مجهز شده است و امکانات هوشمند مختلفی دارد. وجود ریموت کنترل جادویی باعث شده است لذت کار کردن با تلویزیون چند برابر شود. این تلویزیون دسترسی شما را به شبکه‌های اینترنتی نتفلیکس، یوتیوب و... به راحتی فراهم می‌کند. شما با خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی UP8100 به محتواهای مختلف و سرگرمی‌های جذاب دسترسی خواهد داشت و می‌توانید این تلویزیون را با قیمت مناسب خریداری کنید و از این محصول برای بازی کردن، مانیتورینگ یا تماشای حرفه‌ای فیلم استفاده نمایید.

ارزانترین تلویزیون 75 اینچ ال جی با کیفیت تصویر فورکا وارد بازار شد!

طراحی تلویزیون 75UP8100 ال جی

تلویزیون UP8100 سایز 75 اینچ دارد و به صورت صفحه نمایش تخت ارائه شده است. می‌توانید از این تلویزیون برای محیط و سالن‌های بزرگ استفاده نمایید. تلویزیون 75UP8100 محصول سال 2021 است و در رنگ مشکی تولید شده است. این تلویزیون گیرنده دیجیتال پیشرفته ای دارد و دسترسی شما را به دنیای از برنامه‌ها فراهم کرده است. همچنین صفحه نمایش تلویزیون از نوع صفحه نمایش ال ای دی می‌باشد.

ارزانترین تلویزیون 75 اینچ ال جی با کیفیت تصویر فورکا وارد بازار شد!

تلویزیون 75UP8100 به سه پورت اچ دی ام آی مجهز شده است و از دو ورودی usb نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین شبکه بی سیم وای فای و بلوتوث از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون هستند. تلویزیون هوشمند 75UP8100 دارای حسگر اکو و قابلیت خاموش شدن خودکار است. در زمان خرید این تلویزیون ریموت کنترل از راه دور و باتری دریافت می‌کنید. تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار نیز دارد و طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار است. می توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی رکسوند خریداری نمایید و پیش از خرید مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای دریافت لیست قیمت تمامی تلویزیون های سال 2021 و 2022 میتوانید عبارت زیر را داخل گوگل سرچ کنید و وارد لینک اول بشید : قیمت تلویزیون در سایت رکسوند

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز