خبرگزاری کار ایران

خرس های ولنتاینی که از در تو نمی آیند!

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۶۴۸

در سال های اخیر، خصوصا در نزدیکی روز ولنتاین و سپندارمذگان در تمام سطح شهر و بازارهای فعال عروسک خرس در ابعاد بسیار بزرگ و در رنگ های مختلف مثل قرمز ،سفید ، قهوه ای و... یافت می شود و به عنوان کادو ولنتاین محبوبیت و طرفداران زیادی دارد.

در دنیای عروسک‌ ها، خرس های عروسکی روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کنند. به نقل از پیویو، جذابیت عروسک خرس که بیشتر به خرس تدی معروف است ، برای دخترها این جذابیت بسیار بیشتر است و اکثر آنها در دکوراسیون اتاق خود یا تخت خواب حداقل یک خرس تدی غول پیکر دخترانه دارند. در سال های اخیر، خصوصا در نزدیکی روز ولنتاین و سپندارمذگان در تمام سطح شهر و بازارهای فعال عروسک خرس در ابعاد بسیار بزرگ و در رنگ های مختلف مثل قرمز ،سفید ، قهوه ای و... یافت می شود و به عنوان کادو ولنتاین محبوبیت و طرفداران زیادی دارد.

خرس‌های بزرگ ولنتاین که در ایران مد شده

در این چند سال اخیر هرچه بیشتر به روز ولنتاین نزدیک می شویم، ممکن است در سطح شهر با اتفاقات و صحنه های عجیب و غریب تری رو به شویم. مثل وانت های آبی و رنگ و رو رفته ای که خرس های لاکچری دو متری و سه متری قرمز رنگ را در سطح شهر جا به جا می کنند یا تاکسی هایی که این خرس های غول پیکر را به جای مسافر به مقصد خود یعنی خریداران آنان می رسانند.  انگار هرچقدر که جلوتر می رویم هدیه دادن این خرس های غول پیکر به عنوان کادو ولنتاین در بین مردم بیشتر جا می افتد. البته که این صحنه ها را حتی تا چند روز بعد از ولنتاین نیز می شود با مضمون متفاوت تری دید. چرا که دو سه سالی هست که عصر روز ولنتاین آگهی های برنامه دیوار و شیپور پر از خرس های بزرگ و رنگارنگ فروشی باقیمت های جالبی می شود!

خرس های ولنتاینی که از در تو نمی آیند!

چرا تدی خرس، به تدی ماندگار تبدیل شد؟

بر اساس گفته ها و شنیده ها خرس تدی به دلیل تقدیر و تشکر از روزولت تولید شد . واقعیت این است که نام تدی مخفف و برگرفته از تئودور روزولت ، 26امین رییس جمهور آمریکا، می باشد. داستان آن از یک مناقشه در نزدیک یک مرز شروع شد وقتی که روزولت از آن جا گذر می کرد با یک بچه خرس گریزلی روبه رو شد اما او را نمی کشد و آزاری نمی رساند . آقای کریمن ، کاریکاتوریست مشهور ، این خبر و ایده را پخش کرده و از کار بزرگ او با تیتر تدی خرس تقدیر می کند.

بعد آن اتفاقات جالب دیگری افتاد که بر ارزش ماندگاری آن بسیار افزود مثلا رونمایی از عروسک خرس قهوه‌ای و کوچک مستربین و بعد آن در یک سریال تلویزیونی با نام خرس شاسخین که با نماد یک عروسک بسیار بزرگ و قابل حمل بود محبوبیت و شهرت آنان در میان مردم به شدت افزایش یافت.

بزرگترین موزه خرس تدی جهان

اگر فیلم Ted ، فیلم مورد علاقه تان است و شما هم بعد از دیدن آن عاشق شخصیت تد شده اید باید یک خبر هیجان انگیز به شما بدهیم. در کشور چین موزه ای به نام چنگدو (chengdu) وجود دارد که موزه خرس های تدی است و بیش از 1000 مدل خرس تدی در این موزه به نمایش گذاشته شده است. اگر این کشور را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردید حتما سری به این موزه بزنید. این موزه از 3 طبقه ساخته شده که پیشنهاد می شود بازدید خود را از طبقه دوم شروع کنید. در طبقه دوم این موزه بزرگ و عجیب ، افسانه های این کشور با خرس های تدی در لباس کارکترهای مختلف برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است. در موزه تاریخ این طبقه عروسک های نادر و تاریخچه ساخت خرس تدی را مشاهده می کنید. عجایب ۷ گانه جهان ، هنر خرس‌ها و جهان دریا از دیگر قسمت های جذاب و سرگرم کننده این طبقه است. در طبقه اول این موزه خرس های تدی را در حال انجام فعالیتهای مختلف خواهید دید و در نهایت در زیر زمین این مجموعه نیز فروشگاهی برای خرید انواع خرس های تدی در انواع مدل های مختلف وجود دارد.

استفاده تبلیغاتی از عروسک خرس تدی

مدتی در تلویزیون تیزر تبلیغاتی شرکت ایران رادیاتور با کارکتر عروسکی خرس تدی پخش می شد که خود را به عنوان نوه عمو یادگار معرفی می کرد. برخی بر این باور هستند که این خرس عروسکی شباهت بسیاری به شخصیت عروسکی فیلم آمریکایی مشهور Ted دارد. برخی از مشاوران بازاریابی معتقد هستند که بهتر بود تا عروسک مختص ایران رادیاتور و متناسب با جامعه ایران طراحی می شد. اما این امکان نیز وجود دارد که سفارش دهنده این تیزر به علت همزاد پنداری مردم ایران با این کاراکتر این کار را انجام داده باشد. تبلیغ ایران رادیاتور جزو اولین تبلیغاتی بود که به صورتی متفاوت پخش می شد که در ذهن مخاطبان ایرانی نیز بسیار به یادماندنی شد.

تاثیر نوسانات ارزی بر کیفیت عروسک‌های خرس

 قبل تر ها که خرید عروسک های خرس بزرگ برای ولنتاین به اندازه امروز زیاد نبود ، تنها عروسک های اورجینال خارجی با کیفیت بسیار بالا در بازار موجود بود که با گران شدن ارز در کشور قیمت آن ها نیز از توان خرید اغلب مردم بالاتر رفت ، با افزایش این همه گیری و توجه علاقمندان به عروسک های بزرگ تولید عروسک های ایرانی نیز افزایش یافت و تعداد زیادی عروسک شاسخین ایرانی با کیفیت بهتر از گذشته وارد بازار شد و مورد توجه طرفداران زیادی قرار گرفت و رقابت بین عروسک های تدی خارجی و ایرانی افزایش یافت و این اتفاق کافی بود تا نزدیک ولنتاین ویترین های مغازه ها جای خود را به زیستگاه عروسک های قرمز خرسی بدهند.

خرس های ولنتاینی که از در تو نمی آیند!

پیویو اولین فروشگاه تخصصی فروش عروسک و اسباب بازی در ایران

پیویو ، به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی ، سلامت و کیفیت کالا را برای شما مشتریان عزیز تضمین می کند. این فروشگاه به نشانی www.pioio.com که از فروش تخصصی انواع عروسک و اسباب بازی و کامل ترین پک‌های ولنتاین فعالیت خود را بسیار قوی آغاز کرد و ضمن پایبندی به اصول و قوانین و حقوق مشتری از جمله مواردی است که در جهت اطمینان خریداران به این فروشگاه که جزء مورد اعتمادترین فروشگاه های اینترنتی کشور عزیزمان است آسوده می کند. شما می توانید برای مشاهده انواع عروسک خرس در اندازه ها و رنگ های مختلف و همچنین اطلاع از قیمت سایر محصولات به سایت فروشگاه اینترنتی پیویو مراجعه کرده و خرید محصول مورد نظر خود را از همین لحظه آغاز کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز