خبرگزاری کار ایران

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۹۷۵

امروزه بسیاری از افراد در فکر مهاجرت به کانادا هستند اما اینکه از چه طریقی می‌توانند به این مهم دست یابند، موضوعی است که هنوز به طور کامل با آن ناآشنا هستند. اگر چه می‌توان با استفاده از روش‌های مختلف راهی کانادا شد و اقامت این کشور را دریافت کرد اما واضح است که باید یکسری شرایط نیز از قبل آماده باشد.

در حال حاضر شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند اما قاعدتاً باید از یک مرکز معتبر که دارای متخصصان باتجربه در این زمینه است، استفاده کرد. حال ما در ادامه قصد داریم به روش‌های مرسوم مهاجرت به کانادا بپردازیم و در انتها نیز به یک شرکت معتبر در این زمینه اشاره خواهیم کرد که با کمک از آن می‌توانید خیلی زودتر به آنچه که در سر دارید، دست یابید.

مهاجرت از طریق تحصیل در کانادا

از مرسوم ترین و بهترین روش مهاجرت به کانادا که با احتمال بسیار بالا انجام میپذیرد روش تحصیلی در کانادا می باشد. که دانشجویان میتوانند بالافاصله پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه در کشور کانادا ویزای کاری کارا را دریافت کرده و یک سال بعد نیز اقامت کانادا را بدست اورند.در صورتی که دانشجویان بتوانند بورسیه‌های تحصیلی کانادا را دریافت کنند این روش به ارزان ترین روش مهاجرت به کانادا تبدیل می شود. به طور کلی در حال حاضر تحصیل در کانادا از بهترین راه‌حل‌های مهاجرت به کانادا است که بسیاری از افراد آن را در نظر می‌گیرند.

مهاجرت به روش skill worker

اگر به دنبال یک مهاجرت ارزان به کانادا هستید، کافی است که از روش اسکیل ورکر استفاده کنید. در این روش به راحتی در کوتاه ترین زمان می‌توانید ویزای کانادا دریافت کنید و حتی اقامت دائم این کشور را در ابتدای ورودتان به کانادا بدست آورید.

مهاجرت به روش سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری در کانادا برای افرادی که از لحاظ مالی دغدغه‌ای ندارند، می‌تواند راه‌حل مناسبی برای اخذ اقامت در این کشور باشد. البته ناگفته نماند که برای سرمایه‌گذاری نیز راه‌کارهای مختلفی وجود دارد که از جمله می‌توان به کارآفرینی، خوداشتغالی و مواردی از این دست اشاره کرد. البته گفتنی است که همه‌ی سرمایه‌گذاران در کانادا موفق به اقامت در این کشور نخواهند شد. لذا توصیه‌ی اکید داریم که برای مهاجرت به کانادا با استفاده از این روش حتماً با افراد اهل فن مشورت کنید تا بعدها با مشکل روبرو نشوید.

مهاجرت به روش ثبت شرکت

شروع یک بیزنس با استفاده از ثبت شرکت در کانادا می‌تواند از جمله روش‌های جذاب اخذ ویزای کانادا و اقامت در این کشور باشد. البته ناگفته نماند که صرفاً ثبت شرکت نمی‌تواند منجر به دریافت اقامت در کانادا شود لذا باید کارآفرینی نیز مدنظر قرار بگیرد. البته اگر در این خصوص با افراد متخصص و باتجربه صحبت کنید حتماً راه‌کارهای مناسبی برای این منظور پیش پایتان قرار خواهند داد.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

مهاجرت به روش پیشنهاد کار (job offer)

اگر بتوانید از یک کارفرما در کانادا پیشنهاد کار دریافت کنید، به راحتی می‌توانید اقامت کانادا اخذ نمایید. در واقع کانادا دارای شهرهای مختلفی است که احتمالاً بسیاری از آنها به نیروی تازه نفس و باتجربه نیاز دارند که در این صورت اگر بتوانید توجه کارفرماها را به خود و توانایی‌هایتان جلب کنید، مسلماً شانس مناسبی برای مهاجرت به کانادا خواهید داشت. واضح است که برای این منظور داشتن سابقه‌ی کار و مدرک زبان ضروری می باشد. ضمناً توجه داشته باشید که ویزای کانادا با استفاده از این روش به صورت موقت صادر خواهد شد که پس از سه سال حضور در کسب و کارتان می‌توانید آن را به دائم تبدیل کنید. در حال حاضر این روش مهاجرت نیز بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است که البته شانس نیز در آن دخیل خواهد بود.

مهاجرت به روش برنامه‌های استانی

هر کدام از شهر یا ایالت‌های کانادا این مجوز را دارند که به استخدام نیروی کار خارجی بپردازند. در واقع استخدام شدن در ایالت‌های مختلف کانادا و اخذ ویزای این کشور مهاجرت از نوع برنامه‌های استانی نامیده می‌شود. البته گفتنی است که مهاجرت به کانادا با بکارگیری برنامه‌ای استانی این کشور در هر ایالت نیاز به بررسی‌های مختلف دارد و ضمن اینکه شرایط استخدام در هر منطقه یا شهر نیز متفاوت است. واضح است که برای این منظور کافی است که از یک متخصص استفاده کنید تا شرایط چنین مهاجرتی را تمام و کمال به شما عزیزان گوشزد کند.

مهاجرت برای افراد خاص

از دیگر روش‌های مهاجرت به کانادا مربوط به افراد خاص است. این گونه افراد با توجه به اینکه شرایط ویژه‌ای نسبت به عموم مردم دارند، راحت‌تر می‌توانند ویزای کانادا دریافت کنند. برای مثال هنرمندان و یا ورزشکاران از جمله افرادی هستند که احتمالاً شرایط آسان‌تری برای مهاجرت خواهند داشت. بنابراین اگر جزو این دسته افراد هستید و سابقه‌ی حداقل 2 تا 5 ساله در حوزه‌ی هنر یا ورزشی دارید و البته بتوانید در سیستم امتیازبندی کانادا، رتبه مناسبی را کسب کنید، شانس خوبی برای اخذ اقامت در این کشور خواهید داشت. در این خصوص بهتر است که از یک مرکز معتبر مشورت بگیرید تا در جریان همه‌ی شرایط قرار بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

مهاجرت به کانادا با موسسه مهاجرتی پارس رادین

حال با توجه به مقاله عنوان شده و اطلاعاتی که سعی کردیم به بهترین نحو ممکن در اختیارتان قرار دهیم، چنانچه نیاز به یک مرکز معتبر برای اخذ ویزای کانادا دارید، کافی است که از موسسه مهاجرتی پارس رادین کمک بگیرید. پارس رادین، دارای مجوز رسمی از وزارت علوم ایران است و هر ساله به افراد زیادی را برای مهاجرت به کانادا همراهی میکند. به طور کلی این موسسه با دارا بودن متخصصان باتجربه و بادانش توانسته است که رضایت اکثر متقاضیان مهاجرت به کانادا را جلب کند. بنابراین برای بدست آوردن هر گونه اطلاعات دیگر به جهت اخذ اقامت کانادا می‌توانید به مطالب ارائه شده در صفحه اصلی سایت موسسه مهاجرتی پارس رادین مراجعه کنید و یا اینکه می‌توانید از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران همیشه فعال این تیم تخصصی در ارتباط باشید.

ضمناً گفتنی است که این موسسه نه تنها برای اخذ ویزای کانادا، بلکه برای ویزای تحصیلی آلمان، ایتالیا، آمریکا، انگلستان، مجارستان و دیگر کشورها نیز اطلاعات جامع و کاملی را در اختیارتان قرار داده و همچنین راه‌کارهای جذابی را نیز برای به وقوع پیوستن این اتفاق پیش رویتان قرار خواهد داد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز