خبرگزاری کار ایران

آموزش کسب درآمد از فارکس

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۱۷۴

کسب درآمد از فارکس، احتمالا موضوعی است که در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد. اگر کسی نام فارکس را شنیده باشد و تا حدودی با کار آن آشنا باشد، می داند که فارکس، یک بازار مالی جهانی است که از طریق آن می توان درآمد بسیاری به دست آورد. با این حال همه معامله گرهای فارکس، موفق به کسب درآمد از فارکس نمی شوند.

نکات بسیاری وجود دارد که باید برای معامله در فارکس به آنها توجه کرد. به همین دلیل در اینجا با آموزش کسب درآمد از فارکس، استراتژی ها و نحوه معامله در این بازار مالی را بررسی می کنیم.

7 مرحله مهم برای کسب درآمد از فارکس

فعالیت در بازار فارکس، راهی است که می توان از طریق آن به صورت آنلاین و 24 ساعته، درآمد کسب کرد. شاید با خود بگویید حتی اگر بازار فارکس، فعالیت شبانه روزی داشته باشد، نمی توان 24 ساعته در آن فعالیت کرد، ولی برای این مشکل هم راه حلی وجود دارد. شاید شما نتوانید 24 ساعته بازار را تحلیل کرده و متناسب با آن ترید کنید ولی با کمک یک ربات فارکس، می توان به راحتی این کار را انجام داد.

اگر هم خودتان می خواهید به تنهایی این کار را انجام دهید، می توانید در ساعات دیگر هم درآمد قابل توجهی به دست آورید. کسب درآمد از فارکس، می تواند شغل دومی برای افراد داشته باشد؛ چرا که بازار فارکس، به شکل 24 ساعته فعالیت می کند و شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از آن استفاده کنید.

با این حال باید این موضوع را در نظر گرفت که قبل از اجرای استراتژی ها در معاملات فارکس، ضروری است که بازار و ریسک های احتمالی موجود در معاملات فارکس را کاملاً درک کنید. به همین دلیل در ادامه نحوه کسب درآمد از فارکس و مراحل لازم برای آن را آموزشش خواهیم داد.

1.بازار فارکس را درک کنید.

اولین مرحله برای شروع فعالیت در بازار فارکس، شناخت بازار است. قبل از اجرای استراتژی‌های سودآور و اجرای برنامه‌ها، ضروری است که بازار و ریسک‌های احتمالی موجود در معاملات فارکس را کاملاً بشناسید. نمی توان انتظار داشت همیشه فعالیت در یک بازار مالی با سود همراه باشد و عدم شناخت بازار و ریسک های آن، ممکن است موجب ضرر در معاملات شما شود.

شناخت شما از این بازار، کسب درآمد از آن را ساده تر می کند. شما در این مرحله باید با نحوه کار بازار، بهترین استراتژی فارکس و هر چیز دیگری در مورد بازار فارکس آشنا می شوید.

2.یک بروکر مناسب فارکس پیدا کنید.

برای موفقیت در بازار فارکس، ضروری است که یک کارگزار یا بروکر مناسب بیابید. بروکرهای بسیاری همچون بروکر آلپاری، لایت فارکس و ... وجود دارد که می توانید از میان آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید. زمانی که با یک بروکر خوب روبرو می شوید، مطمئن شوید که با خواندن نظرات و نحوه برداشت مردم از آنها، در مورد شهرت آنها تحقیق کنید.

آموزش کسب درآمد از فارکس

انتخاب یک بروکر معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است و صرف زمان برای تحقیق در مورد تفاوت بین بروکرها بسیار مفید خواهد بود. شما باید سیاست های هر بروکر را بدانید. همچنین مطمئن شوید که پلت فرم معاملاتی و متاتریدر شما با بروکر منطبق باشد.

همچنین دسترسی به پشتیبانی بروکر را هم در نظر بگیرید. در این زمینه لایت فارکس، یکی از بهترین گزینه هاست چرا که در ایران و به زمان فارسی هم پشتیبانی ارائه می دهد و به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

1.اهداف و استراتژی معامله خود را تعریف کنید.

قبل از شروع هر سفری، ضروری است که ایده ای از مقصد خود و نحوه رسیدن به آن داشته باشید. در نتیجه، داشتن اهداف برای کسب درآمد از فارکس ضروری است، سپس مطمئن شوید که روش معاملاتی شما قادر به دستیابی به این اهداف است. هر استراتژی معاملاتی دارای مشخصات خاص و ریسک متفاوتی است که باید در خصوص آن اطلاعات کافی کسب کرد.

به عنوان مثال، اگر سرمایه‌ای دارید که فکر می‌کنید از افزایش یک معامله در یک دوره چند ماهه سود می‌برید، ممکن است استراتژی معاملات موقعیت برای شما مناسب باشید. یا اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی معاملات خود را انجام دهید و با تعداد معاملات زیاد، سود کنید، استراتژی اسکالپ برای شما مناسب است. فقط مطمئن شوید که هدف شما متناسب با سبک معاملاتی است که انجام می دهید.

2.یک روش منسجم برای انجام معاملات تعیین کنید.

قبل از اینکه به عنوان یک معامله گر وارد هر بازاری شوید، باید بدانید که چگونه برای اجرای معاملات خود تصمیم می گیرید. شما باید بدانید که برای تصمیم گیری مناسب جهت ورود یا خروج از معامله به چه اطلاعاتی نیاز دارید.

برخی از معامله گران برای تعیین بهترین زمان برای انجام معامله، بر اساس اصول، بر نمودارهای اقتصادی نظارت می کنند و برخی دیگر فقط از تحلیل تکنیکال استفاده می کنند. هر روشی را که انتخاب می کنید، سیستم شما باید با پویایی در حال تغییر بازار همگام باشد.

3.نقاط ورود و خروج از معامله را تعیین کنید.

بسیاری از معامله گران با اطلاعات متناقضی که هنگام مشاهده نمودارها در بازه های زمانی مختلف رخ می دهد، گیج می شوند. آنچه به عنوان یک فرصت خرید در نمودار هفتگی نشان داده می شود، می تواند به عنوان یک سیگنال فروش در نمودار روزانه نشان داده شود.

آموزش کسب درآمد از فارکس

بنابراین، اگر مسیر اصلی معاملات خود را از نمودار هفتگی انتخاب می کنید و از نمودار روزانه به زمان ورود استفاده می کنید، حتماً این دو را همگام کنید. به عبارت دیگر، اگر نمودار هفتگی به شما سیگنال خرید می دهد، صبر کنید تا نمودار روزانه نیز سیگنال خرید را تایید کند.

1.روی ضررهای کوچک تمرکز کنید.

مهمترین چیزی که باید برای کسب درآمد از فارکس، به خاطر بسپارید این است که سرمایه شما در خطر است و همیشه احتمال ضرر وجود دارد. بنابراین، پول شما نباید برای هزینه های عادی زندگی مورد نیازتان باشد. همین نگرش را نسبت به معاملات خود داشته باشید. این از نظر روانی شما را برای پذیرش ضررهای کوچک آماده می کند، که کلید مدیریت ریسک شما است. با تمرکز بر معاملات و پذیرش ضررهای کوچک، بسیار موفق تر خواهید بود. سعی کنید روی ضررهای کوچک تمرکز کنید تا کسب درآمد از فارکس ساده تر شود.

2.از طریق حساب آزمایشی تمرین کنید.

تجربه، یکی از مهمترین عوامل برای کسب درآمد از بازار فارکس است. به همین دلیل تازه کارها در معاملات فارکس باید وقت خود را صرف استفاده از حساب های آزمایشی رایگانی کنند که اکثر پلت فرم های معاملاتی قبل از سرمایه گذاری واقعی ارائه می دهند. موقعیت های ایجاد شده در این حساب ها، منعکس کننده وضعیت بازار واقعی فارکس است.

معامله‌گران می‌توانند هنگام استفاده حساب آزمایشی، از اطلاعات، توصیه‌ها و ویدیوهای آموزشی در مورد معاملات فارکس استفاده کنند. پس از تسلط بر مهارت های معاملاتی در یک حساب آزمایشی، می توان با سرمایه گذاری واقعی به سودهای بزرگی دست پیدا کرد.

در پایان پیشنهاد می کنیم برای شناخت بیشتر در مورد بازار فارکس، استراتژی های مربوطه، افتتاح حساب در بروکر و بسیاری دیگر از مطالب آموزشی به بانش ترید مراجعه کنید. شما از این طریق می توانید علاوه بر آموزش در این خصوص، از ربات بانش تریدر برای کسب درآمد از فارکس استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز