خبرگزاری کار ایران

دستگاه زغال ساز یا پول ساز

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۱۲۴

راه اندازی یک کسب و کار سودآور و یا یک کارگاه تولیدی، مستلزم تقبل هزینه های هنگفت و سرمایه گذاری‌های بلند مدت و گزاف است. به همین علت علاقمندان زیادی در ابتدای راه منصرف شده و یا بندرت در این عرصه به موفقیت چشمگیری دست می یابند. اما احداث کارگاه تولید زغال فشرده در ایران بدلیل سهولت دسترسی به مواد اولیه و فراوانی آن و صرف هزینه کم برای تهیه آن می تواند یک کسب و کار کوچک با سودآوری نسبتا بالا باشد. در این بین فقط فراهم کردن تجهیزات مکفی و مکان مناسب برای کارگاه مورد نیاز است.

دستگاه‌های تولید زغال فشرده، کوره های سنتی ، اکسترودر ، خشک کن و سرند هستند. قیمت این دستگاه‌های زغال ساز مقرون به صرفه است و عملکرد دستگاه ها به این صورت است که مواد اولیه مانند پوست گردو، خاک زغال ، پوست بادام و پسته ، نیشکر و مواد دیگری مثل ضایعات چوب و خاک اره را بازیافت ، خرد و فشرده کرده و سرانجام بصورت بریکت یا قالب های زغال چینی به بازار عرضه می نمایند. اجزای تشکیل دهنده دستگاه‌های خط تولید زغال فشرده شامل : سیکلون گریز از مرکز ، لوله ی سینوسی خشک کن ، خرد کن ، پالت ، پالت خفه کن ، دستگاه سرند ، مکنده و اکسترودر می باشد.

مراحل تولید بصورت طبقه بندی شده به شرح زیر است :

1- ابتدا مواد اولیه در آسیاب خرد شده و به اندازه مناسب در می آیند.

2- مواد خرد شده توسط دستگاهی بنام سرند الک می شوند و مواد درشت و اضافی از سایر مواد جدا شده و مواد یکدست می شوند.

3- مرحله بعدی خشک کردن خاک اره توسط خشک کن (سینوسی یا دوار) است. پس از خشک کردن خاک اره ، آن را با سایر مواد اولیه ترکیب می کنند.

4- اصلی ترین بخش تولید، مرحله بریکت و یا فشرده سازی مواد اولیه بوسیله دستگاه اکسترودر یا دستگاه زغال ساز است.

5- در آخر بریکت ها داخل کوره های سنتی یا صنعتی پخته شده و تبدیل به زغال فشرده یا چینی می شوند.

علاقه‌مندان ورود به تولید در این حوزه خواهان اطلاع از میزان درآمد و سود حاصله از تولید زغال فشرده هستند . اینکه میگوییم دستگاه زغال ساز یا پول ساز هیجان تولیدکننده را دو صد چندان می کند اما شرط اول برای سودآوری در تولید ذغال فشرده ارائه محصول نهایی با کیفیت و مطابق با استانداردهای رایج است. چنانچه زغال فشرده تولیدی کارگاهی کیفیت خوب و مناسبی داشته باشد درآمد خالص ماهانه، بطور میانگین و معقولانه حدود بیست میلیون تومان وجه رایج مملکت در این تاریخ و مطابق شرایط اقتصادی امروز کشور می باشد.

تبلیغات بسیاری در زمینه افزایش سود از طریق کاهش هزینه های کارگاه و یا خرید دستگاه هایی با قیمت پایین تر و مواد اولیه ارزانتر انجام می شود که متاسفانه کاذب بوده و تولیدکنندگان محترم باید توجه داشته باشند که مواد اولیه ارزانتر یعنی عدم استفاده از مواد با کیفیت و خلوص کمتر و نتیجتا افت کیفیت محصول نهایی است.

دستگاه زغال ساز یا پول ساز

در شرکت مهرصنعت قیمت دستگاه زغال ساز فشرده مناسب بوده و مزیت دیگر آن حمل و نقل و نگهداری آسان است. امروزه شرکت های بسیاری اقدام به ساخت دستگاه های تولید زغال فشرده با کیفیت ساخت متفاوت و طراحی های خاص می کنند. موتور، تجهیزات و کیفیت ساخت استفاده شده در دستگاه ها، کیفیت ورق ها و فلز به کار برده شده در دستگاه ها و طراحی قطعات آن ها متفاوت است. علاوه بر موارد ذکر شده میزان خدمات پس از فروش و نوع خدماتی که به مشتری ارائه می دهند باعث قیمت گذاری های گوناگونی برای این دستگاه می شود. نهایتا ارزانی و گرانی قیمت دستگاه زغال فشرده توسط شرکت ها دلایل بسیاری می تواند داشته باشد. پس به تبلیغات اکتفا نکنید و پس از تحقیق و مشاهده دستگاه مدنظر اقدام به خرید آن نمایید. مهرصنعت می تواند به علاقه مندان تولید در این زمینه از صفر تا صد مشاوره دهد و تمامی مراحل را شفاف سازی کند و همچنین توانایی تامین بهترین دستگاه ها و مواد اولیه مورد نیاز را با نازلترین قیمت پشتیبانی نماید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز