خبرگزاری کار ایران

نحوه نصب توری حصاری باغی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۹۴۰

توری حصاری، یک حصار سیمی‌ بافته شده است که شبیه شبکه‌ای از مربع‌های مستطیلی متوسط ​​است. به عنوان مثال، می‌توانید کابل توری حصاری را برای نگهداری حیوانات مزرعه در یک منطقه خاص از دارایی خود نصب کنید. برای نصب توری حصاری، حتما میله‌های گوشه چوبی را از قبل روی زمین قرار دهید تا کابل‌های انتهایی به هم متصل شوند. توری حصاری سنگین و غیر قابل انعطاف است، بنابراین لازم است تا از یک شخص کمک بگیرید.

سوراخ کردن تیرها برای وصل شبکه توری

1.پایه فنس را نصب کنید. برای بهترین نتیجه، هنگام نصب حصار سیم توری از میله‌های گوشه چوبی گرد با قطر 4 تا 6 اینچ (10 تا 15 سانتی متر) استفاده کنید. پیچیدن سیم‌های انتهایی در اطراف پایه‌های گرد آسان‌تر خواهد بود.

  • اگر پایه‌های گرد ندارید، می‌توانید از پایه‌های مربعی نیز استفاده کنید. فقط پیچاندن و گره زدن سیم‌های انتهایی به دور آنها کمی ‌سخت‌تر خواهد بود.
  • اگر قرار است حصار شما بیشتر از 50 فوت (15 متر) باشد، برای پایداری بیشتر هر 30 تا 50 فوت (9.1 تا 15.2 متر) یک لنگر از همان نوع پایه‌های گوشه خود نصب کنید.
  • میله‌های بین پایه‌های گوشه می‌توانند پایه‌های چوبی کوچکتر یا پایه‌های فلزی باشند. این به شما بستگی دارد و ظاهری که به دنبال آن هستید یا بودجه شما برای چه چیزی اجازه می‌دهد. آنها باید در هر 10 فوت (3.0 متر) قرار گیرند.

2.یک جفت دستکش کار سنگین، عینک ایمنی و کفش محکم بپوشید. موارد ذکر شده در حین نصب حصار سیمی، از دست، چشم و پاهای شما در برابر حوادث محافظت می‌کنند. از آنجایی که انتهای سیم‌ها بسیار تیز هستند، باید حین کار با آن‌ها خیلی دقت کنید.

  • برای این پروژه به یک کمک نیاز دارید. اطمینان حاصل نمایید که آنها از تمام لباس‌های محافظ مناسب نیز استفاده می‌کنند.

3.یک حصار توری را روی زمینی که آن را نصب می‌کنید بچرخانید. رول نرده سیم توری خود را در یک گوشه نرده روی زمین قرار دهید. آن را به طور کامل باز کنید، به طوری که به نقطه گوشه مقابل برسد و در موقعیتی که شما آن را نصب خواهید کرد، روی زمین قرار گیرد.

  • بسته به اینکه رول توری حصاری شما چقدر بزرگ و سنگین است، ممکن است  از همکارتان در باز کردن رول، کمک بخواهید.
  • توری حصاری در رول‌های با طول مختلف موجود است، بنابراین احتمالاً می‌توانید طول مناسب را برای نرده‌ای که می‌سازید بدست آورید. اگر نمی‌توانید طول دقیق آن را پیدا کنید، یک رول بلندتر تهیه کنید و با استفاده از سیم برهای مختلف آن را به اندازه برش دهید.

4.انتهای توری حصاری را در مقابل یک تیرک گوشه نگه دارید. از یکی کمک بخواهید که حصار را از روی زمین بلند کند و در حالی که آن را محکم می‌کنید، آن را در موقعیت خود نگه دارید. انتهای حصار را در برابر تیرک گوشه قرار دهید تا آخرین ستون‌‌‌‌‌‌‌‌های مربعی موجود در توری به تیرک تکیه کند.

  • از دستیارتان بخواهید تا حصار را صاف نگه دارد و انتهای آن را روی میله تراز کنید.

5.یک منگنه نرده گالوانیزه را روی سیم دوم از بالا به پایین بکوبید. یک منگنه نرده گالوانیزه U شکل را روی ردیف دوم سیم از بالای نرده به پایین قرار دهید. با استفاده از چکش، منگنه را به سمت حصار چوبی برانید تا نرده را در جای خود نگه دارید.

  • قبل از اینکه منگنه نرده را وارد کنید تا آن را در جای خود نگه دارید، دوباره بررسی کنید که نرده مستقیماً روی پایه قرار گرفته باشد.

6.هر سیم دیگر را به پایه حصار منگنه کنید. منگنه‌های حصار گالوانیزه را روی هر ردیف سیم در زیر اولین منگنه‌ای که در آن قرار دادید، قرار دهید. همانطور که پیش می‌روید آن‌ها را در ستون چوبی چکش کنید تا به پایین برسید.

نحوه نصب توری حصاری باغی

  • لازم  نیست نگران این باشید که، منگنه‌هایی که قراردادید، بسیار دقیق هستند. تا زمانی که سیم را روی میله گوشه نگه دارید، کافی است.

ایجاد گره‌های کششی در سیم‌های انتهایی

1.یک سیم انتهایی را از یک سیم خط افقی اطراف وسط نرده بگیرید. آن را تا انتها در اطراف میله گوشه بپیچید تا از قسمت افقی خود عبور کند.

  • سیم‌های خط، بخش‌هایی از توری سیمی‌ هستند که به صورت افقی با زاویه 90 درجه نسبت به تیرک کشیده می‌شوند.
  • درحالی که گره زدن تمام آن را به پایان می‌رسانید، شروع با یکی از سیم انتهایی نزدیک به وسط، حصار را پایدارتر می‌کند.

2.سیم را در جایی به شکل Z خم کنید که از روی خود عبور کند. سیم انتهایی را در جایی که به سمت عقب می‌رود روی سیم خط افقی نگه دارید تا مشخص کنید کجا باید خم شود. در این نقطه یک بار آن را با زاویه 45 درجه به عقب خم کنید، سپس دوباره آن را در حدود 2-3 اینچ (5.1-7.6 سانتی متر) به سمت جلو، از خم اول به سمت بالا خم کنید تا به شکل Z دربیاید.

3.قسمت خمیده سیم Z را روی سیم خط حلقه کنید. اولین خم شکل Z را روی سیم خط افقی قلاب کنید، بنابراین بخش بعدی Z شروع به بازگشت به زیر آن می‌کند. سیم خم شده را از زیر و روی سیم خط بین سیم انتهایی و میله به عقب بکشید تا یک حلقه ایجاد شود.

حلقه نباید محکم باشد!

4.سیم باقیمانده را در 2.5 مارپیچ روی سیم خط بچرخانید. آخرین خم سیم را از بالای خود و سیم خط به سمت بالا بکشید تا دیگر بین سیم انتهایی و میله قرار نگیرد. حلقه را در سیم نزدیک به پایه فشار دهید، سپس مقدار اضافی آن را حدود 2.5 بار دور سیم خط افقی بپیچید.

  • اکنون باید به نظر برسد که 1 حلقه و 2 مارپیچ کامل از سیم انتهایی دور سیم خط افقی پیچیده شده است.

5.سیم اضافی را با خم کردن 90 درجه به عقب جدا کنید. سیم اضافی را به سمت پایین خم کنید تا ابتدا ضعیف شود و سپس آن را با زاویه 90 درجه به سمت عقب خم کنید تا ببندید.

  • این کار باعث می‌شود که سیم به طور ایمن به دور خودش بسته شود و انتهای آن شل نباشد.
  • اصولا سیم باید نسبتا راحت خم شود. با این حال، اگر در این مورد مشکل دارید، می‌توانید به جای آن از سیم‌های مختلف، با کشش بالا استفاده کنید.

نحوه نصب توری حصاری باغی

6.بقیه سیم‌های انتهایی را دقیقاً با همان روش ببندید. هر سیم انتهایی را روی سیم خط بپیچید و آن را به شکل Z خم کنید و آن را در 2.5 مارپیچ روی سیم خط بچرخانید. سیم اضافی را در حدود 90 درجه به سمتی که آن را پیچیدید، خم کنید تا جدا شود.

ترتیبی که سیم‌های بعدی را به ترتیب انجام می‌دهید مهم نیست.

7.حصار را محکم به پایه دیگر بکشید و کل روند را تکرار کنید. انتهای مخالف توری حصاری را در مقابل میله‌های گوشه مقابل نگه دارید، آن را محکم بکشید و هر ردیف سیم دیگر را با استفاده از منگنه‌های نرده گالوانیزه و چکش خود به میله منگنه کنید. تمام سیم‌های انتهایی را از وسط شروع کنید و طول سیم اضافی را جدا کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز