خبرگزاری کار ایران

خرید عمده کفش مجلسی زنانه در علی ویترین

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۰۲۸

کفش یکی از انواع پوشیدنی‌هاست که از پای ما در برابر خطراتی که آنها را تهدید می کنند، محافظت می کند. کفش ها دور پای ما را می پوشانند و پا های ما را از خطرات مختلف مثل سردی آب و هوا یا کثیف شدن از برخورد با زمین حفظ می کنند. کفش ها برای قرن هاست که از مهم ترین پوشاک انسان ها در زمان بیرون آمدن از خانه به حساب می آیند.

کفش ها در انواع و طرح های متفاوت و برای افراد متنوع طراحی و تولید می شوند. یکی از محبوب ترین انواع کفش ها که طرفداران بسیار زیادی دارد، کفش های زنانه هستند. این کفش ها در شکل ها و طرح های بسیار زیبایی طراحی و تولید می شوند و این باعث می شود که این بخش از صنعت کفش، خریداران بسیار زیادی داشته باشد.

در ادامه این مطلب تلاش داریم تا شما را به طور کامل با کفش های زنانه و خرید عمده کفش مجلسی زنانه آشنا کنیم.

انواع کفش برای افراد مختلف

انواع کفش برای 3 دسته از افراد طراحی و تولید می شود. کفش ها معمولا به سه دسته مردانه، زنانه و بچه گانه تقسیم می شوند. کفش های زنانه در میان این سه دسته از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند و زنان بسیار زیادی در جهان سالانه تعداد زیادی از کفش های مختلف را خریداری می کنند.

انواع کفش های زنانه

  1. پامپ ها(Pumps): پامپ ها یکی از انواع محبوب کفش های زنانه می باشند که پاشنه های کوتاه دارند و جلویشان نیز بسته است. این کفش ها در بین کفش های مجلسی زنانه قرار می گیرد.
  2. پیپ تو (Peep Toe): کفش های پیپ تو نیز در واقع نوعی دیگر از پامپ ها می باشند که جلوی آنها باز است. این کفش های زنانه در دهه 40 میلادی بسیار پرطرفدار بودند.
  3. پاشنه سه سانتی (Kitten): این کفش ها به دو صورت جلو باز و بسته تولید می شوند و پاشنه های کوتاه سه سانتی متری دارند که بسیار زیبا هستند و برای مجالس مفید می باشند.
  4. پاشنه 10 سانتی (Stiletto): این کفش ها نیز نوعی دیگر از کفش های مجلسی پاشنه بلند می باشند که بسیار زیبا هستند. در واقع کفش های پاشنه ده سانت، محبوب ترین انواع کفش زنانه برای مجالس می باشند.
  5. کفش های پاشنه تخم مرغی (Cone): این نوع از کفش های مجلسی زنانه به این شکل است که بسیار راحت می باشند و خانم ها می توانند در آنها راحت تر باشند.
  6. اسپول لوییس (Spool Louis): این مدل کفش های پاشنه بلند جزء پاشنه بلند های قدیمی به شما می روند و یکی از انواع محبوب کفش هی زنانه می باشند که نوک تیزی دارند.
  7. پلتفورم (Platform): این کفش ها به صورتی هستند که یک پاشنه ده سانتی متری دارند اما به پا فشار زیادی نمی آید. در واقع این کفش ها به دو صورت اسپورت و بوت تولید می شوند و پاشنه بلندی دارند تا بتوانند به قد خانم ها اضافه کنند.
  8. چانکی (Chunky): کفش های چانکی نیز مانند کفش های پلتفرم می باشند و تنها تفاوت آنها با این کفش ها این است که پاشنه های کوتاه تری دارند. چانکی ها دارای پاشنه های مسطح و مستطیل شکلی می باشند که شکل های مختلفی نیز دارند.
  9. کلاگز (Clogs): کلاگز ها نوعی از کفش زنانه می باشند که شبیه به دمپایی جلو بسته می مانند و در واقع صندل های رو بسته می باشند. در زمان های قدیم بانوان از این کفش ها برای کشاورزی و کار در معدن استفاده می کرده اند.
  10. میول (Mule): میول ها یکی از ترند های حال حاضر دنیا در زمینه کفش های زنانه می باشند که در واقع نوع دیگری از صندل های جلو بسته می باشند که ظاهر متفاوت و جذابی دارند و برای بیرون از خانه نیز از آنها استفاده می شود.
  11. اسلینگ بک (Sling Back): نوعی از کفش های مجلسی بانوان نیز هستند که بند پشتی آنها قابل تنظیم است و به دلیل پاشنه های کوتاه، بسیار راحت هستند. به این کفش ها اسلینگ بک گفته می شود.
  12. گلادیاتور: اگه تا به حال فیلم های مربوط به رمی ها و گلادیاتور ها را تماشا کرده باشید، دیده اید که کفش های بندی عجیبی تا ساق و زانو پای گلادیاتور ها می باشد. این کفش ها امروزه به یکی از ترند ترین انواع کفش های زنانه تبدیل شده اند.
  13. بوت و چکمه: بوت ها و چکمه ها نیز یکی از محبوب ترین انواع کفش های زنانه می باشند که امروزه بانوان جوان به آنها علاقه بسیار زیادی دارند.

خرید عمده کفش مجلسی زنانه

امروزه بسیاری خرید ها به صورت اینترنتی انجام می شود و شما می توانید خیلی از چیز ها را به صورت اینترنتی خریداری فرمایید. کفش نیز یکی از انواع پوشاک است که می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید. شما می توانید برای خرید عمده کفش مجلسی زنانه یا حتی خرید به صورت تکی به فروشگاه اینترنتی علی ویترین مراجعه کنید و انواع کفش های مجلسی زنانه را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز