خبرگزاری کار ایران

فروش پارکت ، فروش پارکت ارتا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۰۲۲

مرکز فروش پارکت  فروش پارکت ارتا فروش پارکت ایزوفام  فروش پارکت مستر فلور

بازرگانی برخورداری بزرگترین و با سابقه  ترین مرکزدر پخش پارکت ارتا و پارکت ایزوفام و پارکت ترک مستر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت مشتریان گرامی میباشد.

بازرگانی برخورداری با تکیه به توان داخلی و حمایت از تولید کنندگان پارکت داخلی اقدام  به اخذ نمایندگی فروش پارکت ارتا و پارکت ایزوفام و پارکت متریال ترک و اروپایی نموده است که بتوانیم تمام سلیقه مشتری را با بیش از ٢٥٠ رنگ در فروش پارکت و خدمات بعد از فروش جلب نماییم در این قسمت برندهایی که پر فروشترین و خوش رنگ ترین بین مشتریان بوده است را برای شما باز گو میکنیم .

فروش پارکت ارتا ، فروش پارکت ایزوفام ،  فروش پارکت کرونو پلاس ، فروش پارکت دنیز، فروش پارکت باکستر ، فروش پارکت مستر فلور ترک ، فروش پارکت نیو وی ، فروش پارکت کینگ فلور با افتخار با ١٥ برند اصلی  و ٢٥٠ رنگ جدید ٢٠٢١ در خدمت شما مشتریان عزیز  و گرامی میباشیم.

 به اطلاع میرساند کلیه محصولات ما با ١٠ سال گارانتی و خدمات پس از فروش و با فوم سا یلنت ٢ میل و... نصب میبشود در این قسمت به شما میگوییم  در موقع خرید پارکت چه مواردی هست که با آن آ شنایی داشته باشید.

 در هنگام خرید پارکت فقط از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر پارکت خرید فرمایید قبل از خرید از رنگی که میخواید برای  کف دیزاین کنید اطلاع و اگاهی کامل داشته باشید و به فروشنده اعلام بفرمایید که حتما برای کف متریال اچ دی اف با Density بالای ٨٥٠

میخواهید مشخصات فنی پارکت را از فروشنده  کامل دریافت کنید در انتخاب رنگ بندی دقت فرمایید برای فضاهای کوچک معمولا رنگهای روشن و برای فضاهای بزرگتر رنگهای گرم تر انتخاب فرمایید .

فروش پارکت ، فروش پارکت ارتا

شرایط خرید پارکت چوبی

 قبل از خرید پارکت،  باید راجع ساختمانتان یک سری اطلاعات داشته باشید. به عنوان مثال گرمایش از کف دارید یا خیر، رنگ مبلمانتان مشخص هست یا نه، پارکت مهندسی شده با ضخامت مفید 3 و یا 5 میل را می پسندید یا پارکت یکپارچه با ضخامت مفید 15 میل. البته فرق این دو مدل از نظر دفعات ساب است.

انتخاب رنگ پارکت

رنگ پارکت چوبی یکی از شاخص های مهم در انتخاب پارکت هست. این مسئله در دو فرم قابل بررسی است. یک، پارکت با رنگ طبیعی مثلا بلوط رنگ عسلی دارد و یا پارکت ون رنگ روشن (کرم ) دارد. دوم ، پارکت های همرنگی شده یعنی یک طیف رنگی به پارکت اضافه شده. مثلا رنگ پارکت چوب بلوط را می­توان به گردویی تغییر داد. همچنین

 رنگ پارکت راش را می توان به طوسی یا وایت واش تبدیل کرد. امروزه رنگهای گیاهی طیف های بسیار متنوعی را به بازار عرضه اند که در حقیقت کار معماران را در طراحی آسان کرده است. همچنین رنگ­های تیره مانند مشکی نیز جایگاه خود را در رنگ پارکت پیدا کرده است.

این رنگ­ها در فضاهای بزگ و پر نور، وزن خاصی به مکان می­بخشند علاوه بر رنگ، درصد براقیت یا مات بودن نیز قابل انتخاب است. البته در بازار امروز،لاک مات جایگاه ویژه ایی پیدا کرده است. بازرگانی برخورداری در چند سال اخیر رنگهای با کیفیت اروپایی را در پروژه های خود بکار می برد.

فروش پارکت ، فروش پارکت ارتا

تشخیص پارکت از لمینت

در ایران از اواسط دهه 70  لمینت وارد بازار شد و تا کنون نیز ادامه دارد. سوالی از آن موقع متولد شده این است" پارکت بهتر است یا لمینت"

حال در این مطالب میخواهیم به این سوال پاسخ قطعی بدهیم.

 لمینت به دلیل مصنوعی بودن و محصولی کارخانه است دارای تنوع رنگی و طرح بالایی است. به عنوان مثال در متراژ100 متر مربع تعداد زیادی تایل مشابه دارد و از نظر رنگ نیز تنوع پرینت کاغذ رویی بالاست اما پارکت محصولی طبیعی و سربر آورده از جنگل است و در تایل های آن تکرار دیده نمی­شود

سرعت نصب در پارکت های اینجینیرد که فینیشینگ آن در کارخانه انجام شده با لمینت برابر است اما پارکت هایی که قرار است رنگ در محل پروژه اجرا شود سرعت فرایند نصب پایین دارد

لمینت فقط با زیر سازی فوم نصب می شود اما پارکت با فوم نیز اجرا می شود اما استاندارد آن چسب یا میخ های مخصوص است.

اگر قصد دارید پارکت های چوب را پس از چند سال جابه جا کنید بهتر است از روش نصب چسبی استفاده نکنید البته به ناچار قابل انجام است اما ممکن است در این فرایند 20 درصد پارکت ها آسیب ببیند و غیر قابل استفاده شود. وجود چسب در هنگام نصب و آغشته شدن فاق و زبانه به چسب موجب غیر قابل استفاده شدن پارکت می شود.

اگر قصد دارید از زیر زمین تا طبقات بالای آپارتمانتان را پارکت کیند به این نکته توجه پارکت های سالید تک لایه مناسب زیر زمین نیست ولی درطبقات مشکلی ندارد اما به دلیل مقاومت رطوبتی و دمایی بالا در پارکت های مهندسی، میتوان آن را در هر منطقه ایی حتی محیط بیرون نصب شود.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت https://www.choobis.com/ مراجعه نمایید.

بازرگانی برخورداری بزرگترین نام در صنعت پارکت لمینت و دیوارپوش در ایران

تلفن واحد فروش : 02133283872- 02133283873-02133283874

مشاوره رایگان از ساعت ١٠ صبح تا ١٠ شب توسط مهندسان معمار و دانشجویان معماری 09121331896:مرتضی برخورداری

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز