خبرگزاری کار ایران

ارائه تمامی خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان توسط گروه مهندسی نوسازچی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۱۲۵

با توجه به بالا بودن بیش از حد هرینه های ساخمان سازی، بسیاری از افراد تصمیم به بازسازی و نوسازی خانه های قدیمی خود به جهت صرفه جویی در هزینه های خود می کنند. لذا امروزه یکی از مباحث مهم در ساختمان سازی درمورد هزینه ها و نکات مربوط به بازسازی آن ها می باشد.

گروه مهندسی نوسازچی با هدف ارتقاء سطح طراحی و اجراء بر اساس اصول معماری و طراحی داخلی منازل در حدود 12 سال تجربه کاری در تهران مشغول به فعالیت می باشد. جهت کسب مشاوره و یا دریافت خدمات بازسازی می توانید با این گروه ارتباط برقرار کنید.

هزینه بازسازی خانه

پارامترهای مختلفی در تعیین هزینه بازسازی خانه تاثیر گذار هستند در ادامه قصد داریم تا در رابطه با بخش های مختلف تشکیل دهنده هزینه بازسازی خانه صحبت کنیم.

بخش اول : اولین قسمت  مربوط به طراحی اولیه خانه می باشد. میزان تغییرات ، خلاقیت و زمانی که برای طراحی نیاز است و که در نهایت به صورت یک طرح کلی در اختیار شما قرار داده می شود، تمامی این موارد خود شامل هزینه می شود.

بخش دوم : پس از اینکه طراحی به صورت کامل انجام شد، ارزیابی های لازم روی آن صورت می گیرد و در صورت نیاز اغییرات لازم اجرا می شود. اگر روند بازسازی به صورتی باشد که تغییر کاربری نیاز داسنه باشد، لازم است تا مجوز های لازم تهیه گردند که اخذ مجوز نیز خود یک سری هزینه ها در بر دارد.

بخش سوم : پس از پایان طراحی و دریافت مجوزهای لازم، نوبت به خرید مصالح جهت اجرا کردن پروژه می رسد. مصالحی که استفاده می شود از نظر هزینه و قیمت تمام شده با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. لذا بهتر است تا از اسخاص یا گروهی برای خرید آن ها کمک بخواهید.

بخش چهارم : از طرف دیگر نیاز به کارگر و افراد مربوط به تیم کارگری و همینطور پیمانکار و … در اجرای پروژه انکار ناپذیر است. به طور کلی هزینه بازسازی خانه شامل مواردی است که تا به الان ذکر شد، اما این بخش بندی به طور کلی ارزیابی شده است و شاخص بندی که صورت می گیرد به شکلی است که باید قالب دقیق برای پروژه بررسی شود.

همچنین در محاسبه بازسازی خانه لازم است تا دقت ویژه ای به بخش یراق آلات و سایر موارد این چنینی شود زیرا این بخش از نظر هزینه معمولاً بسیار متغیر و متنوع است و سبک خاص خود را دارد.

ارائه تمامی خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان توسط گروه مهندسی نوسازچی

نحوه برآورد هزینه بازسازی خانه به چه صورت می باشد؟

این بخش قصد داریم  تا برآوردی در خصوص هزینه بازسازی خانه در سال 99 شده است را بررسی کنیم. اعداد و ارقام در وضعیت میانگین نوشته اند و مشخص است که تغییر در اعداد و ارقام امری بدیهی و وابسته به موقعیت پروژه است.

برای برآورد هزینه بازسازی خانه لازم است تا لیستی از اقدامات مورد نظر بر اساس واحد اندازه گیری تعیین شود. لازم به ذکر است که در برآورد هزینه بازسازی خانه تنها خرید مصالح و دستمزد اکیپ های اجرایی مد نظر نیست ، بلکه هزینه های دیگر نیز لازم است تا مدنظر قرار گیرد.

از طرف دیگر یک سری هزینه هایی نیز وجود دارد که غیر منتطره پیش می آیند پس لازم است تا مقداری نیز برای آن در نظر گرفته شود. در ادامه به ارائه مثال هایی در این رابطه پرداخته شده است:

✅ برای اجرت سقف کاذب کناف تایل در ابعاد 60 در 60 با مصالح هزینه شما بین 95 الی 130 هزار تومان است.

✅ در صورتی که بخواهید اجرت سقف کاذب دکوراتیو کناف با مصالح را در نظر بگیرید باید بین 170 الی 220 هزار تومان هزینه در نظر بگیرید.

✅ اجرت گچ کاری بدون مصالح برای هر متر مربع از 25 الی 35 تومان ارزیابی می شود. در صورتی که قصد دارید از چوب ترموود با اجرت نصب و رنگ استفاده کنید برای هر متر مربع بین 680 الی 950 هزار تومان در نظر گرفته می شود.

✅ اجرت رابیتس کاری بدون مصالح برای هر متر مربع بین 70 الی 95 هزار تومان در نظر گرفته می شود.

✅ پارکت لمینت خارجی با اجرت نصب و فوم برای هر متر مربع بین 135 الی 360 هزار تومان خواهد بود.

✅ اجرت نصب کاشی و سرامیک بدون مصالح نیز برای هر متر مربع 35 الی 45 هزار تومان است.

✅ اجرت سنگ کاری بدون مصالح برای هر متر مربع 35 الی 65 هزار تومان است.

هزینه بازسازی خانه های قدیمی

در این رابطه می توان گفت که ذکر یک رقم ثابت در خصوص بازسازی خانه های قدیمی به دور از منطق است. یکی از عواملی که در هزینه بازسازی خانه نقش بسیار مهمی دارد سلیقه افراد و طراحان آن می باشد. اینکه چه مدل کاشی و سرامیک استفاده شود و یا از چه مدل کاغذ دیواری استفاده می شود. همینطور نوع سقف و کف سازی نیز در هزینه اثر می گذارد.

از طرف دیگر اگر قرار به تغییر کاربری باشد نیز بخشی از هزینه آن باید در این بخش لحاظ شود. لازم به ذکر است که به طور کلی هزینه برای هر یک از عملیات ی بازسازی به صورت جدا بررسی می شود تا کاربر بتواند مواردی را طبق بودجه خود کم و زیاد کند.

ارائه تمامی خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان توسط گروه مهندسی نوسازچی

هزینه بازسازی ویلا

هزینه بازسازی ویلا شامل سه مرحله است که هر مرحله بر اساس شرایطی که دارد پیش بینی می شود.این مراحل عبارتند از:

قسمت اول : این بخش از هزینه بازسازی ویلا مربوط به هزینه طراحی است. از آنجایی که  در مرحله طراحی تنها کار با نرم افزارهای مخصوص آن کفایت نمی کند و لازم است تا طراح ایده های ناب به همراه خود داشته باشد، معماری را به خوبی بشناسد، بتواند مواردی اعم از اقلیم منطقه، بافت شهر، مساحت زمین و … را مدنظر قرار دهد و... لذا بخشی از هزینه بازسازی مربوط به اولین قسمت یعنی طراحی است.

قسمت دوم : بخش دوم و مهم هزینه بازسازی مربوط به نوع مصالح مورد استفاده برایاین کار است. به طور کلی استفاده از مصالحی که در دستور کار قرار می گیرد بسیار مهم است. قیمت مصالح با هم فرق دارد و این تفاوت هم به زمان خرید شما و هم به کیفیت خریدتان باز می گردد.

به طور کلی در تعیین مصالح باید دقت لازم را داشته باشید و مصالحی انتخاب شود که در شرایط جوی و آب و هوایی مختلف سازگار باشد و بخش دوم از هزینه بازسازی مربوط به این است و نیاز به محاسبه و فاکتور بندی دارد.

گام سوم در خصوص اجرا است. اجرا و بازسازی ویلا نیاز به ابزارهای خاص، کارگر، سرکارگر، مهندس و سایر پرسنل دارد به هر صورت هر فاز از اجرا هزینه مخصوص به خود را دارد و محاسبات بر اساس فازهای اجرا صورت می گیرد.

آنچه در مرحله اول طراحی شده است در گام سوم پیاده سازی و عملیاتی می شود و این بخش نیز هزینه های مربوط به خود و البته بیشترین هزینه را در بر گرفته است.

گروه مهندسی نوسازچی با بیش از 12 سال سابقه فعالیت در زمینه بازسازی و نوسازی ساختمان با بالاترین کیفیت آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت کسب مشاوره و یا دریافت خدمات با شماره تلفن 02144244733 تماس حاصل فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز