خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین سایت برای دانلود از اینستاگرام کاملا رایگان و بدون پسورد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۶۹۹

امروزه اینستاگرام را می‌توان به عنوان محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در سراسر جهان و ایران معرفی کرد. این شبکه پربازدید به دلیل انتشار استوری‌ها و محتواهای جذاب تصویری و ویدئویی دنبال‌کنندگان زیادی را به خود جذب کرده است.

اما اپلیکیشن اینستاگرام نیز به گونه‌ای طراحی شده که همانند یوتیوب به صورت پیش فرض و برای جلوگیری از حق کپی رایت به کاربران خود اجازه نمی‌دهد تا استوری‌ها و پست‌های ویدئویی را دانلود کنند. کاربران اینستاگرام روزانه تعداد زیادی عکس، کلیپ و فیلم جذاب را مشاهده می‌کنند و علاقه زیادی به دانلود و ذخیره این فیلم‌ها دارند. کاربران برای دانلود از اینستاگرام به یک برنامه دیگر به نام دانلود از اینستاگرام احتیاج دارند. در این مقاله قصد داریم بهترین دانلودر اینستاگرام را معرفی کنیم.

آشنایی با اپلیکیشن اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پرآوازه است که متعلق به شرکت فیسبوک می‌باشد و برای اولین بار در ماه اکتبر سال 2010 راه‌اندازی شد. اینستاگرام بر پایه عکس و ویدئو برنامه‌ریزی شده است. به طوری که حتما برای انتشار یه متن در اینستاگرام آن را به همراه یک ویدئو یا عکس پست کنید. پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی دیگری مانند فیسبوک، آمبا، توییتر و غیره نیز قابلیت انتشار دارند‌. بنیان‌گذار این اپلیکیشن فردی به نام مایک کرایگر است. کلمه اینستاگرام از ترکیب کلمات Instant Camera و Telegran به وجود آمده است و مفهوم آن پیام رسانی فوری به وسیله عکس و ویدئوهایی است که با دوربین گوشی‌های هوشمند گرفته شده است. در حال حاضر 800 میلیون از کاربران اینترنت عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند. دسترسی به این برنامه از طریق چهار نسخه ویندوز، اندروید، او آر اس و وب برای کاربران امکان‌پذیر است. عکس‌ها و ویدئوهای بارگذاری شده در این برنامه به حدی جذابیت دارند که اکثر کاربران با استفاده از دانلودر اینستاگرام سعی در دانلود و ذخیره‌های آن‌ها دارند.

هدف از دانلود پست‌ها با استفاده از دانلودر اینستاگرام چیست؟‌

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که هدف از دانلود استوری‌ها، عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام چه می‌تواند باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تولید محتوای ارزشمند تاثیر بسزایی در موفقیت بازاریابی و تبلیغات دارد. در واقع استفاده از دانلودر اینستاگرام برای ذخیره عکس‌ها و فیلم‌ها به این دلیل است که نحوه تولید محتوای را از پیج‌های موفق الگو برداری کنید و از آن‌ها ایده بگیرید. با ذخیره فیلم‌ها و عکس‌ها می‌توان با نحوه تصویربرداری فیلم‌های آموزشی آشنا شد. کپی کردن محتوا مورد دیگری است که استفاده از دانلودر اینستاگرام را رواج داده است. البته کپی پست‌ها با قوانین کپی رایت مغایرت دارد. بنابراین قبل از کپی گرفتن از پست‌های یک پیج بهتر است که از تولیدکننده فیلم یا عکس اجازه کسب کنید. توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت قوانین مربوط به اینستاگرام ممکن است پیج شما بلاک شود.

معرفی بهترین سایت برای دانلود از اینستاگرام کاملا رایگان و بدون پسورد

دانلود عکس‌ها و ویدئو‌های اینستاگرام با استفاده از موبایل

 روش‌های گوناگونی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد و هر یک از آن ها خصوصیات مخصوص به خود را دارند. افرادی که قصد دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام را دارند،‌ با استفاده از موبایل هوشمند خود نیز می‌توانند این کار را انجام دهند. به طور کلی اکثر کاربران اینستاگرام برای ورود به این برنامه از تلفن همراه استفاده می‌کنند. در نسخه‌های قبلی اینستاگرام آسان‌ترین روش برای دانلود پست‌های اینستاگرام این بود که روی سه نقطه عمودی قرار گرفته در کنار پست کلیک شود و سپس با کلیک گزینه کپی لینک آن را در تلگرام برای دیگران یا پیام‌های ذخیره خود فرستاده شود. سپس ویدئو یا عکس ارسالی در تلگرام به راحتی دانلود می‌شد. این روش فقط برای پیج‌هایی کاربرد داشت که قفل نبودند. امروزه از برنامه دانلودر اینستاگرام استفاده می‌شود. فقط کافیست با استفاده از یکی از دانلودرهای اینستاگرام از طریق گوشی هوشمند خود و با وارد کردن آدرس پیج مورد نظر خود محتوای انتخاب شده را از طریق این نرم افزار در داخل گوشی خود ذخیره نمایید. این کار با استفاده از کامپیوتر نیز امکان‌پذیر است.

دانلود استوری با استفاده از دانلودر اینستاگرام

در شبکه اجتماعی اینستاگرام کاربران می‌توانند در بخش استوری نیز عکس و ویدئو به اشتراک بگذارند. اما استوری‌های اینستاگرام مانند پست‌ها دائمی نیستند و بعد از گذشت 24 ساعت به صورت اتوماتیک پاک می‌شوند. برخی از کاربران از استوری‌ها اسکرین شات می‌گیرند. با گرفتن شات از صفحه کیفیت تصاویر یا فیلم‌ها به شدت پایین می‌آید؛ بنابراین برای دانلود استوری نیز نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد. با استفاده از دانلودر اینستاگرام امکان ذخیره اتوماتیک استوری‌ها وجود دارد. فقط کافی است که وارد نرم‌افزار شوید و با انتخاب گزینه استوری آیدی پیج مورد نظری را که قصد دانلود استوری آن را دارید، وارد نمایید. با وارد کردن آیدی پیج دسترسی به استوری‌های همان پیج طی 24 ساعت گذشته وجود دارد. برای دانلود استوری‌ها توسط دانلودرهای اینستاگرام هیچ نوع محدودیتی برای سیستم‌های آی او اس یا اندروید وجود ندارد.

دانلود IGTV با استفاده از دانلودر اینستاگرام

یکی از قسمت‌های پرطرفدار اینستاگرام که در سال‌های اخیر امکان انتشار ویدئوهای طولانی را در این اپلیکیشن فراهم کرده است،‌IGTV می‌باشد.‌ محتواهای آپلود شده در این بخش از اینستاگرام معمولا از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بسیاری از کاربران علاقه زیادی به دانلود و ذخیره IGTVها دارند. برای دانلود IGTV می‌توانید از نرم افزارهای دانلودر کمک بگیرید. در بخش جستجوی دانلودر آدرس پیج مورد نظر را وارد کرده و جستجو کنید و شروع به دانلود نمایید. نرم‌افزارهای دانلودر اینستاگرام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. این ویژگی‌ها عبارتند از: رابط کاربری آسان،‌ دانلود و ذخیره آسان عکس‌ها و فیلم‌های موجود در اینستاگرام، اشتراک آسان محتواهای دانلود شده و امکان استفاده رایگان از نرم‌افزار.

معرفی بهترین سایت برای دانلود از اینستاگرام کاملا رایگان و بدون پسورد

دانلود عکس، ویدئو و استوری با استفاده از دانلودر اینستاگرام دیجی فالوور

 برای دانلود از اینستاگرام می‌توانید از بهترین دانلودر اینستاگرام سایت دیجی‌ فالوور استفاده کنید. با کمک دانلودراینستاگرام دیجی فالوور امکان دانلود عکس، فیلم، عکس‌های پروفایل کاربران،‌ دانلود مولتی پست‌ها، دانلود استوری‌ها بدون این که سین بخورند، برای کاربران وجود دارد. دیجی فالوور با استفاده از این نرم‌افزار به کاربران کمک می‌کند که بدون نیاز به نصب برنامه‌های دانلود از اینستاگرام به سادگی و با کلیک در سایت دیجی فالوور محتوا‌های تصویری و ویدئویی مورد علاقه خود را در اینستاگرام دانلود کنند‌‌.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز