خبرگزاری کار ایران

خرید آنلاین برترین ساعت های مچی در "گالری نقش زمان"

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۶۷۵

معرفی و نقد و بررسی 3 برند برتر ساعت مچی در جهان

در گذشته استفاده از ساعت های مچی چندان رواجی نداشت و مردم خیلی از آن ها استفاده نمی کردند. رفته رفته استفاده از ساعت های مچی بسیار رایج شد و برندهای مختلفی از ساعت های مچی تاسیس شد و تولید ساعت بسیار افزایش پیدا کرد. امروزه ساعت مچی علاوه بر نشان دادن ساعت و دقیقه، یکی از فاکتورهای اصلی تیپ و استایل افراد به حساب می‌آید.  به عنوان مثال شما یک‌ فرد جذاب و خوش استایل را میبینید، در صورتی که ساعت مچی او با استایلش مناسب نباشد و یا این که آن شخص ساعت مچی نداشته باشد، استایل او کامل ناقص بوده و دیگر جذابیتی نخواهد داشت‌. ما در این مقاله از سایت نقش زمان قصد داریم از جمله معروف ترین برندهای ساعت مچی را یعنی ساعت رومانسون، ساعت سواچ و ساعت رادو را به شما معرفی کنیم.

ساعت رومانسون

ساعت رومانسون در کشور سوئیس در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده و توانست در مدت زمان کوتاهی به عنوان یک برند بسیار مشهور در صنعت ساعت سازی و ساخت ساعت مچی جایگاه ویژه‌ای را به دست آورد. میزان درآمد کمپانی رومانسون در هر سال بیش از ۲۵ میلیون دلار می باشد.در کشور ایران ساعت رومانسون دارای محبوبیت بسیار بالایی بوده و طرفداران زیادی دارد. به صورتی  که مدل های بسیار زیادی از نمونه تقلبی این ساعت را به جای مدل های اورجینال به مردم  می فروشند. اما چگونه می‌توان ساعت رومانسون اصل را  خریداری‌ کرد؟  در ادامه مقاله به پاسخ این سوال می پردازیم.

درباره ساعت رومانسون

همانطور که گفته شد شرکت رومانسون در کشور سوئیس در شهر Romanshorn در سال ۱۹۸۸ به تاسیس رسید. این شهر واقع در سوئیس محل تولد اکثر تولیدکنندگان ساعت مچی در دنیا می باشد. در حال حاضر برند رومانسون در بیش از ۷۰ کشور جهان حضور فعالی داشته و توانسته به درآمد ۲۵ میلیون دلار در هر سال دستیابی داشته باشد.

 برند ساعت مچی رومانسون برای اولین بار در کشور کره به صورت مستقل به  ساختن یک ساعت مچی مکانیکی پرداخته و توانست اولین مدل موفق خود را در سال ۲۰۰۸ به بازار وارد کند.

تشخیص ساعت رومانسون‌ اصل از تقلبی

معمولا ساعت رومانسون نسبت به ساعت سواچ و ساعت رادو نمونه های تقلبی بیشتری دارد. بنابراین در ادامه یک سری نکات را به شما توضیح می دهیم تا بتوانید با توجه به آن ها ساعت رومانسون اصل را از نمونه تقلبی آن تشخیص دهید.

  • ساعت های رمانسون تقلبی نسبت به ساعت های اصل رمانسون وزن‌ سبک تری‌ دارند‌.
  • به کیفیت نوشته هایی که روی ساعت درج شده است توجه داشته باشید، در‌مدل های تقلبی معمولا نوشته ها دارای غلط املایی هستند و یا حروف باکیفیت بر روی ساعت مندرج نشده است.
  • شما می توانید شماره سریال ساعت مچی‌ را در‌ سایت رمانسون چک‌ کنید.
  • ساعت مچی رمانسون اصل، به هیچ‌ وجه دارای صدای تیک تاک‌ نیست‌. به دلیل این که در ساخت ساعت‌ های اورجینال، از قطعات باکیفیتی استفاده می شود، ساعت ها صدا نمی دهند.

ساعت رمانسون‌  در انواع مدل های مختلفی برای خانوم و آقایان تولید شده و به بازار عرضه می شود. شما می توانید انواع ساعت مچی رمانسون را از سایت معتبر نقش زمان خریداری کنید. در ادامه به معرفی ساعت سواچ و ساعت رادو خواهیم پرداخت.

خرید آنلاین برترین ساعت های مچی در "گالری نقش زمان"

ساعت سواچ

پس از معرفی ساعت رومانسون، نوبت به معرفی ساعت سواچ می‌رسد. یکی از برندهای ساعتی که توانست خیلی زود در میان مردم محبوبیت پیدا کند، ساعت سواچ بود پس از ورود ساعت سواچ به بازار اغلب مردم جذب زیبایی و شیک بودن این ساعت شدند.ساعت سواچ علاوه بر اینکه دارای زیبایی و جذابیت بسیار زیادی است بسیار با کیفیت و بادوام بوده در صورت استفاده درست، سالیان سال می‌توان از این ساعت استفاده کرد. اولین ساخت ساعت واچ به وسیله یک شرکت سوئیسی انجام شد در واقع ساعت سواچ نیز همانند ساعت رومانسون یک ساعت سوئیسی می باشد.

برند سواچ در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد. این برند ۱۲ مدل ساعت سواچ را شامل می‌شد که بسیار با کیفیت و زیبا بودند. قیمت ساعت سواچ در زمان گذشته حدوداً ۳۹ فرانک بود که توانست در پاییز ۱۹۸۳ طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.سواچ از زمانی که وارد بازار شده تا به الان موفقیت های زیادی داشته توانسته جایگاه ویژه‌ای را در کشور های مختلف و همچنین در کشور ایران به دست آورد. در ادامه به معرفی ساعت رادو می پردازیم

ساعت رادو

تا این بخش از مقاله ساعت سواچ و ساعت رومانسون به طور کامل آشنا شدید .یکی از  برندهای معروف سوئیسی برند ساعت رادو می باشد.این کمپانی در سال ۱۹۱۷  در یکی از  منطقه های سوئیس به نام Lenguau به تاسیس رسید. و  برای اولین بار توانست ساعت های مچی ضد خش را تولید کرده  و به بازار جهان  عرضه نماید.در حال حاضر  برند  رادو حدود ۵۰۰ هزار ساعت رادو را در هر سال تولید کرده و حدوداً دارای ۴۷۰ کارمند می باشد. اولویت های اصلی برای محبوبیت ساعت رادو مواد مورد استفاده در آن و همچنین نوع آوری طراحی این ساعت ها است.

همانطور که گفته شد برند ساعت رادو توانست برای اولین بار ساعت های  ضدخش را به تمام کشورهای دنیا عرضه کند. این مدل خارق العاده توانست برند رادورا بسیار محبوب کند و جایگاه ویژه ای ساعت های مچی رادو بدهد. شرکت موفق رادو توسط برادران اسکلاپ در قرن بیستم پایه گذاری شد.اولین ساعت رادو ضد خش بود با نام رادو دایا استار در سال ۱۹۶۲ به جهان معرفی شده و به کشورهای مختلف عرضه شد. طراحی  منحصر به فرد ساعت های مچی رادو سبب کسب جایزه های معتبر بسیار زیادی برای این برند شد.

خرید آنلاین برترین ساعت های مچی در "گالری نقش زمان"

انواع ساعت های رادو

ساعت های که توسط برند رادو به تولید می رسید  به تکنولوژی بالا و استحکام معروف بود. برای ساخت این ساعت ها از مواد های بسیار با کیفیتی همچون کاربید، کریستال یاقوت و سرامیک های تخصصی شده استفاده می‌شد. پردازش بسیار دقیق این مواد امکان تولید ساعتهای بسیار منعطف رادور فراهم می کند. از جمله مجموعه های بسیار خارق العاده ای که توسط برند ساعت رادو عرضه شده عبارتند از:

  • رادو سینترا
  • رادو اینتگرال
  • رادو تروتین لاین

"گالری نقش زمان" فروشگاه آنلاین انواع ساعت مچی 

برای خرید آنلاین انواع ساعت های مچی سواچ ، ساعت رادو و همچنین ساعت مچی رومانسون می توانید به فروشگاه آنلاین گالری نقش زمان مراجعه و بین محصولات متنوع این فروشگاه آنلاین براساس نیاز خود مقایسه و اقدام به خرید آنلاین نمایید. تمامی ساعت های مچی در این فروشگاه اصل و اورجینال می باشند و با ضمانت اصالت کالا برای مشتریان ارسال خواهد شد.

برای اطلاع از محصولات و قیمت‌ها می‌توانید نام گالری نقش زمان را در گوگل سرچ کنید یا با شماره 26702363-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های خوب کارشناسان فروشگاه نقش زمان برای انتخاب بهتر در خرید بهره‌مند شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز