خبرگزاری کار ایران

دستگاه بسته بندى شکلات

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۴۰۸

همان طور که میدانید شکلات جزء یکی از جذاب ترین، خوشمزه ترین و مهم ترین خوراکی های پرطرفدار در سراسر جهان به شمار می رود و همچنین این محصول از لحاظ خرید و فروش جزئی و کلی نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

به طور کلی صاحبان کارخانه های مختلف و متنوع شکلات سازی برای بسته بندی، نگهداری، محافظت و همچنین زیبا نشان دادن محصول خود از بهترین دستگاه بسته بندی شکلات استفاده می کنند.

در ادامه این مقاله مطالبی مهم و کاربردی در رابطه با تحلیل و بررسی دستگاه بسته بندی شکلات، دستگاه بسته بندی پودری، دستگاه تفت آجیل و دستگاه بسته بندی خرما خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و همچنین به سراغ معرفی شرکت حرفه ای و توانمند صنعت کاران متحد نیز خواهیم رفت.

از دستگاه بسته بندی شکلات انواع مختلف و متنوعی در بازار موجود است که هر کدام از این دستگاه ها طراحی مخصوص به خود را دارند و به طور کلی این تجهیزات می توانند تمامی شکلات ها را به شکلی خاص و متفاوت بسته بندی کنند.

اولین نوع از دستگاه های بسته بندی گز و شکلات که خدمت شما معرفی خواهیم کرد دستگاه بسته بندی پرکاربرد پیلوپک است و طریقه کارکرد این دستگاه به این شکل است که دو طرف شکلات ها به طور محکم و شیک بسته بندی می شوند.

دستگاه بسته بندی وکیوم جزء یکی دیگر از دستگاه بسته بندی شکلات به شمار می رود؛ از مزایا و ویژگی های این دستگاه اینگونه می توان بیان کرد که کیفیت شکلات ها به طور کامل حفظ می شوند زیرا هوای داخل محصول به طور کامل خارج می شود و همین عامل باعث می شود که محصولات دچار مشکلات فاسد شدن و خرابی نیز نشوند.

سومین دستگاهی که مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد دستگاه بسته بندی دوسرپیچ است؛ در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات این دستگاه مجهز و پیشرفته اینگونه می توان بیان کرد که این دستگاه می تواند تعداد سی هزار شکلات را در طول یک روز تولید و بسته بندی کند.

به طور کلی در رابطه با موضوع دستگاه بسته بندی شکلات به این موارد توجه کنید که اگر شکلات ها بسته بندی درست و مناسبی داشته باشند به هیچ وجه با گرد و غبار برخوردی نخواهند داشت و همین عامل باعث می شود که طعم و رنگ محصول دچار تغییر و تحول نشود.

یکی دیگر از مزایای بسته بندی درست و مناسب شکلات این است که میکروب ها و آلودگی های مختلف و متنوع با محصول مورد نظر برخوردی نخواهند داشت و وجود همین عامل باعث می شود که مشتریان بیشتری برای خرید این محصولات اقدام کنند.

قیمت و نرخ دستگاه ها و تجهیزات بسته بندی شکلات به عوامل مختلفی بستگی دارد که میتوان به مواردی مثل قدرت، امکانات و تکنولوژی دستگاه، سرعت و دقت نیز اشاره کرد.

نکاتی در مورد دستگاه بسته بندی پودری

در این بخش علاوه بر موضوع اصلی دستگاه بسته بندی شکلات راجع به دستگاه بسته بندی پودری نیز صحبت خواهیم کرد؛ به طور کلی این مدل دستگاه طرح های مختلف و متنوعی دارد و همچنین مخصوص بسته بندی انواع مواد پودری مثل ادویه ها، آرد و پودر شست و شو است.

عملکرد اصلی این دستگاه اتومات به این شکل است که تمامی ادویه ها و پودر های شیمیایی و دارویی را به وسیله سلفون و با بهترین کیفیت و کمترین خطا بسته بندی می کند.

این دستگاه ضد ضربه دارای سیستم PLC و صفحه HMI است و وجود همین تجهیزات پیشرفته در درون سیستم باعث می شود که محصول از لحاظ ایمنی و کنترل در سطح بسیار بالایی قرار گیرد و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بدنه و شاسی دستگاه بسته بندی پودری از جنس الکترواستاتیک و آهن مقاوم و محکم است.

توضیحاتی در مورد دستگاه بسته بندی خرما

یکی از مواردی که در رابطه با محصول خرما بسیار مورد اهمیت است موضوع بسته بندی بهداشتی این محصول است و حتما به این نکته توجه داشته باشید که کارکرد دستگاه بسته بندی خرما باید به شکلی باشد که عملیات بسته بندی به بهترین شکل ممکن انجام شود تا این محصول در حین فرآیند حمل و نقل دچار مشکل خرابی و فاسد شدن نیز نشود.

بسته بندی خرما به سه شکل انجام می شود که میتوان به مواردی مثل بسته بندی اولیه کالا، بسته بندی محصول برای عمده فروشی و بسته بندی خرما برای پروژه های صادراتی نیز اشاره کرد.

دستگاه بسته بندى شکلات

دستگاه بسته بندی خرما

معرفی و بررسی دستگاه تفت آجیل

در رابطه با معرفی و بررسی دستگاه تفت آجیل اینگونه می توان بیان کرد که کارکرد اصلی این دستگاه خشک کردن خوراکی هایی مثل بادام زمینی، فندق، پسته، تخمه و بادام هندی است.

عملکرد دستگاه تفت آجیل به این شکل است که از سیستم گرمایش الکتریکی استفاده می کند و همین عامل باعث می شود که آجیل ها به طور کامل خشک، برشته و شور شوند.

از ویژگی های خوب این دستگاه می توان به کم مصرف بودن و ضد زنگ بودن این کالا اشاره کرد و همچنین به این نکته مهم توجه داشته باشید که فرآیند تفت دادن و نمک زدن در این دستگاه بدون وجود روغن یا چربی صورت می گیرد.

دستگاه بسته بندى شکلات

دستگاه تفت آجیل

دستگاه تفت آجیل دارای قسمت های مختلف و متنوعی است که می توان به مواردی مثل مخزن خشک کن، بالابر حلزونی، مخزن تفت، بدنه دو جداره، سیستم دوار مخازن و بالابر Z نیز اشاره کرد.

از ویژگی های دستگاه تفت آجیل می توان به وجود دور معکوس نیز اشاره کرد که با استفاده از این ویژگی میتوان آجیل ها را تخلیه کرد و همچنین به این مورد توجه داشته باشید که حرارت و گرمای غیر مستقیم این دستگاه تا میزان 300 درجه قابل تنظیم و کنترل است.

در نهایت با توجه به مطالب مهم و کلیدی که در مورد معرفی، تحلیل و بررسی دستگاه بسته بندی شکلات، دستگاه بسته بندی پودری، دستگاه تفت آجیل و دستگاه بسته بندی خرما خدمت شما به طور کامل بیان کردیم؛ شما می توانید با مراجعه به مجموعه و شرکت محبوب و مشهور صنعت کاران متحد دستگاه مخصوص مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی تهیه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز