خبرگزاری کار ایران

نکاتی کاربردی برای انتخاب ساعت مچی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۶۷۳

ساعت مچی می تواند نشان دهنده شخصیت هر فردی باشد. سایت دیجی آن تایم با ارائه ی ساعت های اورجینال به شخصیت شما اهمیت می دهد و میخواهد شما استایل منحصر به فردی داشته باشید، پس به شما نکاتی را گوشزد می کند که قبل از خرید ساعت مچی خود باید حتما آن را بخوانید.

ساعت مچی می تواند نشان دهنده شخصیت هر فردی باشد. سایت دیجی آن تایم با ارائه ی ساعت های اورجینال به شخصیت شما اهمیت می دهد و میخواهد شما استایل منحصر به فردی داشته باشید، پس به شما نکاتی را گوشزد می کند که قبل از خرید ساعت مچی خود باید حتما آن را بخوانید.

ساعت مچی نه تنها یک اکسسوری است بلکه یک ضرورت برای هر فرد تلقی می شودو به فرد کمک میکند تا برنامه های خود را رعایت کند.

نکاتی کاربردی برای انتخاب ساعت مچی

یکی از ویژگی های مهم هر فردی، وقت شناس بودن است،وساعت مچی یکی از راحت ترین روش ها برای دیدن زمان است که به شما کمک می کند در هر ملاقاتی سروقت حاضر شوید. ساعت مچی جزوی از استایل هر فرد محسوب می شود.

ساعت مچی مزیت های خاصی نسبت به گوشی همراه داردمثلا وقتی شما در یک جلسه رسمی هستید و میخواهید زمان را بدانید در آوردن گوشی و روشن کردن صفحه آن یک حرکت غیر حرفه ای و تاحدی بی ادبانه است اما یک نگاه کوتاه به ساعت مچی خود نه توجه کسی را جلب می کند، نه بی ادبانه است و کاملا حرکت حرفه ای می باشد.

موارد زیادی در انتخاب یک ساعت مچی اهمیت دارد که در این مقاله به چندین مورد آن می پردازیم..

ساعت مچی باید با استایل هر فردی متناسب باشد.به عنوان مثال در استایل های رسمی با کت وشلوار بهتر است از ساعت های مچی بابند چرم باریک و براق و بدنه ظریف استفاه شود.

در استایل های غیر رسمی پوشیدن ساعت های با بند فلزی بسیارمناسب است.

در استایل ورزشی استفاده از ساعت های دیجیتال با بدنه مقاوم پیشنهاد می شود.

در هنگام شنا کردن وغواصی باید از ساعت هایی استفاده کنید که انواع مختلفی دارد که برای اینکه کاربرد آن ها را بدانید باید بروشور مربوط به برند ساعت را مطالعه کنید. در ساعت های ضد آب عبارت هایی چون WATERPROOFیا WATER_PESISTANT را می توان مشاهده کرد که به این معناست که ساعت درچه عمق مشخصی،در مقابل نفوذ آب مقاوم است.

نکاتی کاربردی برای انتخاب ساعت مچی

در استایل های رسمی و فرمال استفاده از ساعت های با ترکیب آنالوگ و دیجیتال بسیار شیک و با اهمیت است. تیپ های رسمی و افرادی که در شرکت های معتبر فعالیت می کنند به ساعت هایی که اصولا گران تربوده و از برندهای معتبر بوده استفاده می کنند.

بند وقاب ساعت ها هم از اهمیت زیاد برخورار است به عنوان مثال بندها و قاب های پلاستیکی و لاستیکی برای تیپ های اسپرت، بندهای چرم و پارچه ای برای تیپ های ساده و بند های فلزی برای تیپ های رسمی مناسب است.

صفحه ساعت با ظاهرهر فردی متناسب باشد. هرچه صفحه ساعت ساده تر باشد نشان دهنده ظاهر رسمی فرد می باشد.به عنوان مثال ساعت های مچی که ار صفحه شان نقش قطب نما رادارند ساعت های غیر رسمی محسوب می شوند. عرض بند ساعت مچی باید متناسب با اندازه صفحه ساعت باشد.بندهای چرمی عرض نسبت به بند های فلزی عرض کمتری دارند باید به تناسب صفحه نمایش کوچک تری داشته باشند.

اندازه مچ دست با قطر ساعت مچی باید متناسب باشد مثلا برای مچ های پهن و بزرگ بهتر است ساعت مچی که انخاب می شود قطر حدود 42 میلی متر داشته باشدو ساعت هایی که بند فلزی دارند برای دست های با مچ بزرگ تر مناسب است.

نکات مهمی که در هنگام خرید ساعت مچی باید به آن توجه کنید.

1_میزان ماندگاری ساعت

2_ انتخاب ساعت مچی برای موقیعت های مناسب

3_انتخاب مخاطب

4_ولخرجی نکردن برای خرید یک ساعت مچی

دلایل مختلفی که  باید از ساعت مچی استفاده کنید. اولین مورد نیاز شغلی هر فرد می باشد مثلا اگر شما زیاد در جلسات شرکت می کنید برای در نظر گرفتن زمان حتما باید از ساعت مچی استفاده کنید.

اگرجزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید از دیگران متمایز باشید نظر ما به شما این است که حتما از ساعت مچی استفاده کنید و درانتخاب ساعت مچی توجه زیادی داشته باشید.

همه ما می دانیم که استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی ممنوع است، استفاده از ساعت مچی ابزار مناسبی در هنگام رانندگی می باشد.

 انتخاب یک ساعت مچی مناسب یکی از بهترین گزینه ها به عنوان کادوئی شیک و زیبا برای شخص مقابل می باشد که هنوز هم بین مردم رواج زیادی دارد چون یک ساعت با کیفیت با گذشت زمان از ارزشش کاسته نمی شود ولی تلفن همراه با گذر زمان و به روز بودن آن از ارزشش کاسته می شود.

استفاده از ساعت مچی از درگیر بودن به گوشی موبایل مثل حواس پرتی جلوگیری می شود به عنوان مثال یک دانش آموز یا دانشجویی را فرض کنید که میخواهد در یک آزمان مهم شرکت کند، او برای اینکه زمان را بفهمد از گوشی خود استفاده می کند، حالا دلش می خواهد یک چرخی هم در گوشی بزند و یا انکه ایمیل هایش را چک کند یا موزیکی گوش دهد. استفاده از ساعت مچی می تواند فرد را از گیر افتادن در دام حواس پرتی نجات دهد.

ساعت مچی می تواند بهترین و راحت ترین گزینه برای نگهداری به عنوان کلکسیون نسبت به وسایل دیگر مانند اتومبیل ویا جواهرات باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز