خبرگزاری کار ایران

خرید بازدید سایت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۹۹۸

با سلام به همه دوستداران مهراکت به مقاله  “خرید بازدید سایت” خوش آمدید.

اگر شما به دنبال خرید بازدید کننده وب سایت مقاله درستی را پیدا کردید.

چون در این مقاله علاوه بر معرفی خدمت خرید بازدید کننده وب سایت مهراکت تمام نکته های مورد نیازتون در این رابطه را برای شما جمع آوری کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

خرید بازدید از سایت

بازدید سایت، یکی از عوامل مهم در سئو و بهینه سازی سایت است یعنی هر چه بازدید کننده سایت شما بیشتر باشد جایگاه بهتری در گوگل خواهید داشت. که هر صاحب سایت یا وب مستری باید نسبت به آن توجه کافی داشته باشد.در حقیقت شما در رابطه با هر نوع کسب و کار آنلاین که در حال فعالیت باشید بسیار ضروری است که در پی افزایش ترافیک سایت و جذب کاربران فضای اینترنت به سمت خود باشید.

در بروز رسانی های گوگل، این موتور جستجو سخت گیرانه تر از قبل به برند ها اعتماد می کند. بنابراین یک سایت برای رسیدن به رتبه های خوب، باید اطمینان این موتور جستجو را فراهم کند. بازدید مستقیم وب سایت (دایرکت) با حفظ ملاک های رضایت کاربر، از فاکتورهای اثبات شده و مهم در سیستم رتبه بندی گوگل به شمار می رود و یکی از عوامل مهم در شناخت بهتر برند شما به گوگل می باشد.

البته بازدیدی از نظر سایت گوگل مفید و قابل اهمیت است که بازدید کننده آن واقعی باشد یعنی با یک ای پی منحصر بفرد وارد دامنه اصلی سایت شما یا وارد یکی از صفحات داخلی وب سایت شده  و بیش از 10 ثانیه در سایت شما باقی بماند .کلیه بازدید کنندگان مهراکت که بازدیدکننده واقعی هستند در 24 ساعت یکبار با یک ای پی و  مدت زمان بیش از 10 ثانیه سایتهای آگهی دهندگان را بازدید می کنند.

افزایش بازدید گوگل شیک رنک

مهمترین دغدغه  وبمسترها ، مدیران سایتها ، صاحب کسب و کار های اینترنتی  است راههای افزایش بازدید  سایت و بهبود رتبه در موتور جستجو گر گوگل می باشد. اگر به دنبال بهبود رتبه الکسا و ارتقا جایگاه گوگل خود هستید می توانید با خرید بازدید رتبه خودرا بهبود ببخشید. افزایش ورودی از گوگل یکی از مهمترین فاکتورها برای گرفتن رتبه بهتر درموتور جستجوگر گوگل می باشد . این عامل در ابزارهای گوگل از جمله  گوگل وب مستر و گوگل آنالیز قابل مشاهده می باشد.

شما می توانید با خرید ورودی گوگل از سایت مهراکت که طریق موتور جستجوگر گوگل سایت شما را بازدید می نمایند رتبه خوبی در سایت گوگل کسب کرده و این آمارها را در ابزارهای گوگل آنالیز و گوگل وب مستر بطور کامل مشاهده نمایید.

اهمیت افزایش بازدید در گوگل

فرقی نمی کند که شما چه نوع خدمات و محصولاتی را به مشتریان خود ارائه می دهید. هر اندازه هم که وب سایت شما خوب و باکیفیت باشد اما تا زمانی که قادر نباشید بازدید واقعی برای آن دریافت کنید، تلاش های شما بی نتیجه مانده و سودی در پی نخواهد داشت. از همین رو یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت کسب و کارهای آنلاین، عدم موفقیت در افزایش ترافیک سایت است. مشکل اصلی چنین وب سایت هایی دیده نشدن توسط کاربران فضای مجازی می باشد. چنانچه مدیران این وب سایت ها بتوانند در رابطه با افزایش بازدید سایت موفق عمل کنند این امکان را خواهند داشت که ترافیک واقعی و هدفمند را به سمت وب سایت خود جذب نمایند.

تاثیر خرید بازدید سایت در برند سازی

معمولا از این سرویس برای برندسازی هم استفاده می شود مثلا اگر سایت شما پیرامون خرید بک لینک edu است و اسم سایت هم مهراکت است شما کلمه کلیدی خرید بک لینک edu مهراکت را برای سایت سفارش می دهند تا این کلمه کلیدی برند شده و بعدن توسط گوگل در پیشنهادات جستجو قرار گیرد.

خرید بازدید گوگل چگونه می تواند به سئو کمک کند؟

به صورت کلی شما برای اینکه بتوانید توجه موتورهای جستجو نظیر گوگل را نسبت به برند سایت خود جلب کنید، باید تبلیغات بنری و کلیکی فراوانی انجام دهید. به شکلی که این تبلیغات باعث شود ترافیک مستقیم سایت شما افزایش پیدا کند و در عین حال نیز کاربران از سایت شما رضایت داشته باشند. به عبارت دیگر، فاکتورهایی مثل بانس ریت، میزان ماندگاری کاربر در صفحات و نرخ بازگشت کاربر میزان قابل قبولی باشد.

برای اینکه بتوانید چنین بازخوردی را برای سایت خود فراهم آورید، نیاز به صرف هزینه های بالایی دارید. اما سیستم افزایش بازدید سایت مهراکت، می تواند با رعایت تمام این فاکتورها، اعتماد گوگل را نسبت به سایت شما افزایش داده و باعث کاهش هزینه های تبلیغاتی و سئوی سایت شما شود. چرا که تمام فاکتور های رتبه بندی گوگل، به بازدید های وب سایت شما وابسته است.

چرا برای خرید افزایش بازدید سایت از سایت مهراکت استفاده کنیم ؟

تمام بازی کنندگانی که از طرف ما برای شما ارسال می شود کاملا واقعی هستند

و هیچ بازدید مخربی در این روش استفاده نمیشود.

خرید بازدید ارزان سایت :

هزینه خرید بازدید در سایت مهراکت بسیار کم و نسبت به بقیه سرویس ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر است. همچنین قیمت ارزان تر دلیل بر کیفیت پایین بازدیدها نیست . بعد از استفاده خودتان شاهد آن خواهید بود.

کاهش تضمینی رتبه الکسا:

تعداد بازدید کننده مهمترین عامل رتبه بندی سایت در الکسا است. با خرید بازدید برای سایت خود می توانید باعث بهبود در رتبه الکسا شوید همچنین بازی کنندگان ارسالی با کلیک بر روی لینک ها شما و بازدید از چند صفحه دیگر سایت شما باعث بهبود وضعیت سایت شما می شود.

افزایش بازدید سایت با IP ایران یا دلخواه انجام میشود !

تمام بازی کنندگانی که وارد سایت شما می شودهم با IP ایران و یا هر نقطه جهان به دلخواه هستند

در صورت درخواست شما, ما می توانیم از کشور های خاص برای شما بازدید کننده ارسال کنیم.

نمایش آمار بازدیدهای سایت :

بازدیدها را می توانید در پنل گوگل آنالیتیکس مشاهده و بررسی کنید. بازدید های غیر واقعی در این سیستم ثبت نمی شود. پس میتوانید از واقعی بودن بازدیدها اطمینان حاصل کنید

بازدید خودکار :

بعد از سفارش بازدید و  پرداخت, بازدید ها به صورت هوشمند و برنامه ریزی شده ارسال می شود و نیاز به انجام کاری از طرف شما نیست. بازدید  به صورت روزانه با زمان بندی مناسب ارسال می شود.

انتخاب نوع دستگاه برای بازدیدها

نتایج جستوجو در موبایل و دسکتاپ کمی متفاوت است و در بعضی از سایت ها نوع دستگاه بازدید کننده برای مدیرهای سایت اهمیت دارد. به همین دلیل ما این امکان را فراهم کرده ایم که IP های مختص به دستگاه انتخابی شما از سایتتان بازدید کنند.

هزینه بازدید از سایت

بنا به دلایل نواسانات قیمت در چندین وقت گذشته از ارائه قیمت دقیق معذوریم اما به شما تضمین قیمت متناسب با کیفیت  را می دهیم

برای اطلاع از قیمت با شماره  09919017622  تماس حاصل کنید.

افزایش بازدید سایت برای چه سایت هایی مفید است ؟

بازدید مناسب سایت های خبری :

سایت‌های خبری که می‌خواهند رتبه بهتری نسبت به رقبای خود داشته باشند و در زمان کمتری به نتیجه مطلوب برسند.

بازدید مناسب سایت ها و استارتاپ های نوپا :

سایت های تازه تاسیس در ابتدا کار سختی را پیش رو دارد تا بتوانند با رقبای قوی و قدیمی خود رقابت کنند.

با خرید این سرویس کارشان بسیار آسان می شود

تنها با پرداخت مبلغ کمی می تواند تعداد زیادی بازدید کننده وارد سایت خود کند.

بازدید مناسب فروشگاه های اینترنتی :

فروشگاهایی که می خواهند با رقیبان سرسخت خود رقابت کنند

نیاز به بازدید کننده و بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو و سایتهای رتبه‌دهی مانند الکسا و موز دارند.

این سرویس برای سایت های فروشگاهی نیز بسیار مناسب است.

بازدید جهت برند شدن خدمات سایت :

همانطور که در بالا اشاره شد با خرید بازدید مناسب برای خدمات سایت شما مثل خرید بک لینک edu مهراکت زمانی که فرد خریدار کلمه خرید بک لینک را سرچ کند گوگل خدمات سایت شمارا پیشنهاد میدهد که باعث برند شدن شما و فروش فوق العاده ای میشود.

بازدید کننده واقعی بهتر از بک لینک

یکی از اصلی ترین کارهایی که صاحبین وب سایت ها باید به آن اهمیت بسیار دهند افزایش بازدید سایت می باشد.

اگر شما دارای وب سایتی می باشید

باید برای بالا رفتن ترافیک وب سایت خود و بازدید سایت بسیار تلاش کنید.

که بازدیدکننده واقعی بهتر از بک لینک می باشد.

ترافیک هر سایت جرئی از سرمایه آن به حساب می آید. هر چه وب سایت شما عالی باشد تا زمانیکه ترافیک بازدید کننده بالایی نداشته باشید

برای شما بی فایده خواهد بود و هیچ سودی برای شما نیز در بر نخواهد داشت.

کاهش رتبه الکسا چیست؟

رتبه آلکسا یا  Alexa rank عددی است که میزان محبوبیت نسبی سایت شما را نسبت به سایت‌های دیگر

نشان می‌دهد. با توجه به این تعریف متوجه می‌شویم که رتبه آلکسا نه تنها به میزان ترافیک سایت خودمان

بستگی دارد، بلکه تغییراتی در ترافیک سایت‌های دیگر می‌تواند بر رتبه آلکسای سایت ما تاثیر بگذارد.

الکسا توسط یک شرکت زیرمجموعه آمازون راه‌اندازی شده و با استفاده از آمار ترافیک وب به بررسی

فعالیت‌های آنلاین مردم می‌پردازد.

در واقع رتبه هر سایت نتیجه مجموعه‌ای از محاسبات است و اطلاعاتی از قبیل تعداد دفعات بازدید

از یک سایت در سه ماه گذشته و این که چه تعداد بازدید توسط افراد جدید بوده را نشان می‌دهد.

این داده‌ها از طریق مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر جمع‌آوری می‌شود.

افزایش رتبه الکسا چگونه محاسبه می شود؟

افزایش رتبه الکسا بر اساس تعداد بازدید های روزانه یک سایت و همچنین میانگین تعداد صفحاتی است

که یک بازدیدکننده از سایت مشاهده می کند. پس امکان دارد 2 سایت به صورت مساوی روزی 2000 بازدیدکننده داشته باشند اما به صورت میانگین در سایت اولی هر بازدید کننده 2 صفحه سایت را مشاهده می کند.

و در سایت دومی هر بازدید کننده 6 صفحه را مشاهده می کند،

این 2 سایت به هیچ عنوان رتبه الکسای یکسانی نخواهند داشت و قطعا سایت دوم رتبه ی بسیار پایین تری از سایت اول خواهد داشت.

یکی دیگر از نکات بهبود رتبه الکسا این است که رتبه الکسا بر اساس میانگین تعداد بازدید کنندگان

در 3 ماه اخیر است، پس اگر در یک روز که یک کمپین تبلیغاتی دارید تعداد زیادی بازدید کننده داشتید

و در روزهای دیگر بازدید کننده زیادی ندارید نباید توقع کاهش چشم گیر رتبه الکسا را داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز