خبرگزاری کار ایران

یخچال فامیلی هاب سامسونگ چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۳۲۷

تا حالا واستون پیش اومده که خارج از خانه باشید و بخواین بدونین داخل یخچال چی دارین؟

آیا دوست دارین وقتی که مشغول آشپزی هستید بتونید آهنگ مورد علاقتون را گوش بدهید یا اینکه برنامه تلویزیونی مورد علاقتون را مشاهده کنید؟

اگر دنبال کالای خاص و منحصر به فرد هستید و کیفیت  واستون مهم است این مطلب را تا انتها حتما بخوانید.

جدیدترین محصول شرکت سامسونگ هوش را از سر مصرف کنندگان می برد.

در این مطلب یخچال فامیلی هاب سامسونگ که از مدرن ترین یخچال های شرکت سامسونگ است را بهتون معرفی می کنیم.

یخچال فامیلی هاب سامسونگ یکی از زیباترین و مدرن ترین یخچال های موجود در بازار است که  توسط شرکت سامسونگ تولید شده است و در دسته یخچال های هوشمند قرار می گیرد.در ادامه قابلیت های این یخچال را به شما معرفی می کنیم.

این یخچال  قابلیت اتصال به اینترنت و بلوتوث را دارا می باشد و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند.

یکی از قابلیت های کاربردی این یخچال هوشمند این است که شما می توانید ببینید چه کسی پشت در منزلتان هست یا فرزندتان که در اتاق مشغول استراحت است را از طریق صفحه نمایش مشاهده کنید.

دوربین های مجهز به هوش مصنوعی در داخل این یخچال قرار گرفته است که به شما کمک می کند تا برنامه ریزی وعده های غذایی متناسب با سلیقه خود را انجام دهید.

دوربین های ویو اینساید در یخچال فامیلی هاب سامسونگ  مجهز به فناوری تشخیص چهره با هوش مصنوعی هستند که به صورت خودکار مواد غذایی داخل یخچال را اسکن،شناسایی و درباره کم شدن یا اضافه شدن مواد غذایی به شما اطلاع می دهد.

در یک آشپزخانه متصل به اینترنت اشیا ، می توانید فر را گرم کنید ، زمان و دما را تنظیم کنید ، حتی ماشین ظرفشویی را زیر نظر بگیرید، همه اینها از طریق تلفن همراه یا صفحه نمایش فامیلی هاب سامسونگ قابل کنترل است.

یخچال فامیلی هاب سامسونگ چیست؟

شما می توانید با استفاده از این یخچال آهنگ های مورد علاقه خودتون را در آشپزخانه گوش کنید و عکس های خانوادگی خود را به اشتراک بگذارید.همچنین می توانید کلیپ های ویدیویی را از گوشی هوشمند خود به یخچال منتقل کنید و لحظه های زیبای زندگیتان را یک بار دیگر با هم مرور کنید.

یکی از قابلیت های جالب یخچال فامیلی هاب سامسونگ  این است که زمانی که شما مشغول آماده کردن غذا هستید این یخچال با استفاده از دستیار صوتی Bixby خلاصه مسایل روز مثل شرایط آب و هوایی و اخبار را برایتان می خواند البته به شکل تصویری هم روی صفحه ،نمایش داده می شود.

قابلیت meal Planner فامیلی هاب هم به شما کمک می کند غذایی بهتر و سالم تر تهیه کنید و براساس مواد موجود در یخچال،نیاز بدنتان و علایق غذایی یک گزینه برای هر وعده غذا پیدا کنید.

یخچال فامیلی هاب سامسونگ چیست؟

با استفاده از فامیلی هاب سامسونگ زمان کمتری صرف آماده کردن وعده های غذایی خود می کنید و زمان بیشتری را برای لذت بردن از آنها خواهید گذراند.این یخچال کل روند آماده کردن غذا،از پیشنهاد دستور پخت مبتنی بر رژیم غذایی دقیق شما تا کمک به تعیین کل برنامه غذایی هفته براساس مواد موجود در یخچال و حتی آماده کردن لیست خرید مواد غذایی،همه چیز را برای شما تنظیم می کند.

یک قابلیت جدید دیگر برای برنامه ریزی غذا توسط استارتاپ ویسک(whisk) در فامیلی هاب سامسونگ عرضه شده که به شما امکان می دهد روند تهیه غذا را برای یک روز یا کل هفته براساس تعداد مهمان های احتمالی خودتان تنظیم کرده و برای لیست مواد غذایی برای خرید را هم به شما پیشنهاد می دهد.

در هر زمان و در هر مکان به داخل یخچال دسترسی دارید.

محتوای تلفن همراه خود را داخل مانیتور فامیلی هاب می توانید مشاهده کنید.

یکی دیگر از امکانات جذاب این یخچال مجهز بودن به سیستم metal cooling  می باشد اگر برق قطع شود به مدت 24 ساعت غذاهای داخل یخچال خراب نمی شود.

اگر می خواهید لوازم خانگی در شیراز خریداری کنید، بازرگانی ماندگار با 10 سال سابقه فعالیت در خدمت شما می باشد و به شما بهترین کالا را معرفی و ارائه می نماید.

اگر قصد خرید یخچال در شیراز  را دارید ، بازرگانی ماندگار بهترین یخچال های نو و استوک موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی می نماید.

اوجی کالا، کار شما را برای خرید لوازم خانگی راحت کرده است و شما با چند کلیک ساده می توانید در هر جای ایران هستید لوازم خانگی مورد نیازتون را خریداری نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خرید لوازم خانگی می توانید با کارشناسان فروش بازرگانی ماندگار در ارتباط باشید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز