خبرگزاری کار ایران

کارواش مدرن؛ سازگار با محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۳۴۲

آیا تاکنون گذرتان به کارواش افتاده است؟ یا با انواع خودروشو آشنایی دارید؟ آیا می دانید بهترین و مناسب ترین نوع خودروشو کدام است؟ آیا می دانید چطور در شهرهای مختلف سراسر کشور به انواع خودروشومی توانید دسترسی پیدا کنید؟ برای دریافت پاسخ این سؤال ها و همچنین آشنایی با سایت معرفی انواع کارواش در شهرهای سراسر ایران به نام سایت پی جو آشنا شوید.

معرفی انواع کارواش و خدمات آن ها

امروزه به دلیل گستردگی استفاده از خودرو در زندگی بشر خدمات مربوط به کارواش در انواع و اشکال مختلفی ارائه می گردد. از انواع مختلف خودروشویی می توان به خودروشوی سنتی و خودروشوی مدرن و خودکار شامل خودروشوی سبز، کارواش نانو، کارواش تلفنی، خودروشوی سیار، خودروشوی نانو بخار و... اشاره نمود. در ادامه مقاله به تشریح و چگونگی عملکرد برخی از این خودروشوها پرداخته می شود.

  • خودروشوی سنتی

خودروشوی سنتی از رایج ترین خودروشوها در ایران می باشد. در این روش برای شستن خودروها بر روش و نوع شستشو با کمک دست تکیه دارد. در روش خودروشوی سنتی به صرفه جویی در آب توجهی نشده و آب زیادی مصرف می شود. در این روش علاوه بر مصرف زیاد آب، وقت زیادی نیز برا شستشو صرف می شود. در خودروشوی سنتی برای شستشوی خودروها از وسیله ای به نام واترجت صنعتی استفاده می گردد. این دستگاه آب را با فشاری چندین برابر و به گونه پودری بر روی بدنه ماشین می پاشد و بدین وسیله آلودگی ها را از سطح بدنه ماشین پاک می کند.

  • خودروشوی نانو

خودروشوی نانو یکی از مدرن ترین روش های مورد استفاده در ایران می باشد. در روش خودروشوی نانو شستشوی ماشین ها به کمک فناوری نانو و بدون استفاده از آب انجام می شود. در واقع در سال های اخیر سازگاری با محیط زیست به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مدرن خشک و بدون استفاده از آب در شستشوی خودروها اتفاق افتاده است.

کارواش مدرن؛ سازگار با محیط زیست

در روش خودروشوی نانو، برای انجام شستشوی ماشین فقط وسایلی چون دستمال میکروفایبر و اسپری نانو مورد نیاز می باشد. خودروشوی نانو در مقایسه با سایر روش های شستشوی مدرن خودرو، مستعد ترین روش برای همه گیری برای کاربرد در بین عموم مردم می باشد.

از مزایای خودروشوی نانو می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی و آب، اجرا و انجام در مکان دلخواه و مورد نظر و جلوگیری از تولید فاضلاب اشاره نمود.

  • خودروشوی آنلاین

خودروشوهای آنلاین، در واقع شرکت هایی می باشند که به روش سفارش آنلاین، خدمات مربوط به شستشوی خودرو را با بکارگیری مواد شوینده با کیفیت و درجه 1، استفاده از نیروها و پرسنل متخصص و باتجربه و کاربرد دستمال های آنتی باکتریال و نانو در محل موردنظر مشتری ارائه می دهند. این نوع از خودروشوها مناسب ترین گزینه برای اشخاص پر مشغله به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری هستند.

  • خودروشوی نانو بخار

در این روش یک دیگ بخار به همراه همه ابزار و وسایل مورد نیاز آن از جمله شلنگ خروجی، مخزن سوخت و... پشت یک خودروی باری تعبیه و نصب می گردد. در خودروشوی نانو بخار از بخار فشار بالا که در دیگ مربوط به بخار محبوس و ذخیره شده است، استفاده می شود.در واقع این دستگاه به وسیله احتراق گاز شهری، گازوئیل و یا سوخت دوگانه سوز به کمک مشعل، بخار را تولید و در دیگ مربوط به بخار محبوس و ذخیره می نماید. بخارشو در این روش به صورت اتومات بوده و در صورت کاهش فشار بخار و کمتر شدن آن از یک حد مشخص و معینی، شروع به تولید و ذخیره بخار در مخزن می نماید.

معرفی کارواش ها در سایت پی جو

با توجه به انواع و اشکال مختلف خودروشوهای موجود، پیشنهاد می شود کاربر در صورت نیاز به خودروشوبرای سهولت در کار و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ابتدا با استفاده از سایت های معرفی کارواش، خودروشوی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به آن ها مراجعه نماید. شایان ذکر است که سایت پی جو یکی از سایت های فعال و مفید در زمینه معرفی انواع کارواش در سراسر ایران از جمه کارواش شیراز بوده  و کاربر با مراجعه به این سایت می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن آدرس و شماره تلفن خودروشوهای مختلف را به دست آورد. در واقع سایت پی جو، برای کاربر این امکان را فراهم می آورد که به آدرس و شماره تلفن بهترین خودروشوها دسترسی یافته و اقدام به انتخاب گزینه مناسب خود نماید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز