خبرگزاری کار ایران

خرید انواع عینک اورجینال از سایت چلسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۷۵

یکی از مشکلات بزرگی که افرادی زیادی با آن روبرو می‌شوند، مشکلات ناشی از تابش نور خورشید است. نور خورشید دارای امواج ماورای+ بنفش است که روی چشم و پوست تاثیر مخرب بسیار زیادی دارد! جالب است بدانید که امواج ماورای بنفش تنها 5 درصد از انرژی تابش خورشید را تشکیل می‌ دهند اما ضرر بسیار زیادی برای چشم انسان دارد. عینک آفتابی کمک زیادی به جلوگیری از رسیدن اشعه‌های خورشید به چشم انسان می کند اما به شرط آن که استانداردهای لازم را داشته باشد. در بازار عینک‌های استاندارد با عنوان عینک اورجینال شناخته می شوند که توسط برندهای مطرح تولید می‌شود.

عینک اورجینال چه ویژگی هایی دارد؟

در حال حاضر عینک‎‌های آفتابی زیادی در بازار وجود دارند اما همه این محصولات از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند! از مهم‌ترین ویژگی‌های یک عینک آفتابی اورجینال، جنس عدسی و همچنین فریم آن است. از طرف دیگر، عینک ممکن است چندین ساعت از روز بر روی چشمان شما باشد و اگر وزن زیادی داشته باشد در مدت زمان طولانی باعث خستگی شما می‌شود. به همین دلیل عینک‌های آفتابی اورجینال سبک هستند و این مسئله باعث می شود تا افراد به راحتی بدون آن که وزن زیادی را بر روی صورت خود احساس کنند، چندین ساعت از روز را با آن سر کنند. همچنین عدسی عینک‌های اورجینال از چند لایه تشکیل شده است که می‌تواند فرکانس را به خوبی منعکس کند در حال حاضر برندهای مختلفی در زمینه تولید عینک آفتابی وجود دارد که هر یک از آن‌ها، مزیت‌های خاص خود را دارند که می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود، یک برند مناسب برای خرید عینک آفتابی اورجینال انتخاب کنید.

در خرید عینک آفتابی چه مواردی اهمیت دارند؟

شاید اولین چیزی که برای افراد اهمیت داشته باشد، هزینه آن است، اما این معیار، نباید تنها معیار شما برای خرید عینک آفتابی باشد. چند مورد از سوالاتی که هنگام خرید عینک اورجینال باید به آن دقت کنید، عبارتند از:

  • تعداد لایه های عدسی عینک آفتابی
  • وجود فیلتر پلاریزه برای انعکاس نور خورشید
  • میزان کارایی فتوکرومیک با ترکیب شیمیایی نقره در واکنش با نور هالوژن
  • وجود لایه ضد خش بر روی سطح عدسی
  • وجود لایه جذب کننده اشعه ماورای بنفش
  • سبکی و احساس راحتی استفاده

با پرسیدن این سوالات از فروشنده به خوبی می توانید یک عینک مناسب انتخاب کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

خرید انواع عینک اورجینال از سایت چلسی

تفاوت عینک آفتابی زنانه و مردانه چیست؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از خریداران عینک به وجود می‌ آید، این است که چه تفاوتی میان عینک زنانه و مردانه وجود دارد! مهم‌ترین چیزی که در این مورد تاثیرگذار است، ظاهر و نوع طراحی آن است؛ اگر به صورت اسپرت (Unisex) طراحی شده باشد، هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند و در غیر این صورت، باید عینک مناسب خود را انتخاب کنند. عینک آفتابی زنانه معمولاً دارای طراحی ظریف، هنری همراه با رنگ‌های شاد و روشن است! در صورتی که در عینک آفتابی آقایان ساده است و کمتر از این موارد در طراحی آن‌ها دیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که عینک آفتابی زنانه و مردانه دارد، این است که عینک زنانه معمولاً بزرگ و پهن است، این مسئله باعث می شود تا صورت خانم‌ها کوچک تر و ظریف نشان داده شود. از مهم‌ترین و لوکس‌ترین برندهایی که می‌توان از آن برای خانم‌ها و آقایان خرید کنید و طراحی آن اسپورت است می توان به Ray-Ban ,Prada, Bvlgari ,Chopard ,Gucci ,Oakley ,Dior ... اشاره کرد.

خرید انواع عینک اورجینال از سایت چلسی

قیمت عینک آفتابی زنانه و مردانه

همان طور که در متن بالا اشاره شد، یکی از فاکتورهای بسیار تاثیرگذار درهنگام خرید، قیمت عینک آفتابی است. برخی برندها شهرت بسیار زیادی دارند در حالی که برخی دیگر، کمی ناشناخته‌تر هستند. البته گاهی اوقات برندهای نوپا نیز محصولات بسیار با کیفیتی تولید می کنند که شما می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. در واقع در هنگام خرید عینک باید در کنار قیمت و کیفیت طراحی آن را نیز مدنظر خود قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

عینک آفتابی بی‌کیفیت نه تنها فایده‌ای برای جلوگیری از تابش اشعه خورشید به چشم ندارد، بلکه در هنگام رانندگی هم میزان دید شما را کاهش می دهد. به همین جهت پیشنهاد اصلی ما این است که عینک اورجینال تهیه کنید و از آن تا چندین سال به‌طور مداوم استفاده کنید.  این مسئله روی کیفیت زندگی تاثیر بسیار زیادی دارد و چشمان شما را کاملاً ساده نگه خواهد داشت؛ به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتماً از عینک آفتابی با کیفیت استفاده کنید.

در حال حاضر فروشگاه چلسی یکی از فروشگاه‌های معتبر فروش عینک است که علاوه بر خرید آنلاین به صورت حضوری نیز فعالیت دارد. اگر قصد خرید عینک آفتابی و یا طبی دارید، در ادامه شما می توانید از فروشگاه اینترنتی عینک چلسی خرید خود را انجام دهید تا در کمترین زمان ممکن محصولی اصل و با کیفیت به دست شما برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز