خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 15 سیاوش : قسمت پانزدهم سریال سیاوش ۱۵

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۶۱۶

دانلود قسمت 15 سریال سیاوش، قسمت 15 سیاوش ، برای دانلود سریال سیاوش قسمت ۱۵ پانزدهم به ادامه مطلب مراجعه کنید و به صورت کامل و قانونی و با لینک مستقیم و کیفیت عالی با پیش نمایش رایگان دانلود و تماشا کنید

سیاوش سریالی درام و اجتماعی به نویسندگی پویا سعیدی و کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است. صادق یاری به عنوان مجری طرح در این سریال حضور دارد. سریال سیاوش یک درام اجتماعی با حال و هوایی معمایی و قصه‌ای جذاب است. در سریال سیاوش شاهد داستانی درگیرکننده و نقش‌آفرینی‌های متفاوتی از میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه و دیگر بازیگران هستیم. موسیقی تیتراژ این سریال نیز توسط پرواز همای ساخته شده است. مهدی و صادق یاری پیش از این سریال ممنوعه را با حضور میلاد کی‌مرام تولید کرده بودند و سریال سیاوش دومین همکاری آن‌ها در شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید. شما می‌توانید سریال سیاوش قسمت 15 سیاوش را از راشدون دانلود و تماشا کنید.

◉◉◉◉◉◉◉◉

جهت دانلود سریال سیاوش قسمت 15 به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت 15 سریال سیاوش

◉◉◉◉◉◉◉◉

داستان سریال سیاوش قسمت 15

حاضری برای حمایت از خانواده‌ات چی کار کنی؟ اگه مجبور بشی دیگه عضوی از خانواده هم نباشی، کار درست رو انجام میدی یا منتظر میشی که نابود بشن؟

در قسمت قبل سیاوش دیدیم که صابر برای پاس کردن یکی دیگر از چک‌های نصرت می‌رود. ولی با آدم‌های خطرناکی طرف می‌شود. مارال هم پیشنهادی برای جیران دارد و ...

بازیگران قسمت ۱۵ سیاوش

میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه، سوگل خلیق، گیتی قاسمی، خسرو شهراز، علیرضا جعفری، محمدرضا صولتی، ناهید مسلمی، مهدخت مولایی، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، علی عامل هاشمی، مرجان اتفاقیان، الهام جدی، مرجان قمری و رویا جاویدنیا.

دانلود قسمت 15 سیاوش : قسمت پانزدهم سریال سیاوش ۱۵

برای دانلود جدیدترین سریال های پخش خانگی به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال

امیدوارم از دانلود سریال سیاوش قسمت 15 رضایت داشته باشید.

دانلود قسمت 15 سیاوش : قسمت پانزدهم سریال سیاوش ۱۵

سریال ملکه گدایان قسمت 18 به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. و داستان بسیار جذابی داره و تا اینجا مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفته است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 18 ملکه گدایان بپردازید.

برای دانلود سریال ملکه گدایان قسمت 18 هجدهم به لینک زیر مراجعه کنید:

◉  دانلود قسمت 18 سریال ملکه گدایان

 

دانلود قسمت 15 سیاوش : قسمت پانزدهم سریال سیاوش ۱۵

سریال گیسو قسمت 10 دهم (عاشقانه 2) که در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است. این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از سایت راشدون می‌شود. و با استقبال خوبی مواجهه شده است که در ادامه می توانید قسمت دهم سریال گیسو را دریافت کنید.

جهت دانلود سریال گیسو قسمت 10 به لینک زیر مراجعه کنید:

◉  دانلود قسمت 10 دهم سریال گیسو

دانلود قسمت 15 سیاوش

اخبار شبکه های نمایش خانگی

اولین تصویر از امیر جعفری، بازیگر نقش صدراعظم شاه ناصری (میرزا آقاخان نوری) در سریال جیران منتشر شد.

دانلود قسمت 15 سیاوش : قسمت پانزدهم سریال سیاوش ۱۵

نخستین تصویر از امیر جعفری بازیگر نقش میرزاآقاخان نوری، در سریال حسن فتحی رونمایی شد. 

امیر جعفری بعد از چند تجربه موفق با حسن فتحی در سریال‌ «میوه ممنوعه» و فیلم‌های «پستچی سه بار در نمی‌زند» و «کیفر» این بار در سریال تاریخی «جیران  »، ایفاگر نقش متفاوتی است.

جعفری با بازی در نقش میرزاآقاخان نوری روایتگر فعالیت‌های صدراعظم شاه ناصری است.

او پیشتر نیز در نمایش خانگی و در سریال «ممنوعه» حضور داشت و حالا با «جیران» تجربه دیگری را به کارنامه بازیگری‌اش اضافه می‌کند.

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی در نقش مهدعلیا بازیگران این سریال تاریخی هستند. 

دانلود قسمت 15 سیاوش : قسمت پانزدهم سریال سیاوش ۱۵

دانلود قسمت 15 سیاوش : قسمت پانزدهم سریال سیاوش ۱۵

در خلاصه داستان این قصه عاشقانه-تاریخی به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی آمده است:

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه  قرار است سال ۱۴۰۰ در شبکه های نمایش خانگی منتشر می شود.

دانلود سریال سیاوش قسمت 15

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز