خبرگزاری کار ایران

تبدیل پایان نامه به کتاب با تیراژ پایین و کیفیت بالا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۹۰۱

تبدیل پایان نامه به کتاب یکی از دغدغه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری است که آن ها پس از به پایان رساندن پایان نامه خود می خواهند برای تقویت رزومه خویش پایان نامه مورد نظر را به صورت کتاب چاپ شده به اسم خود داشته باشند تا مراتب تحصیلی خود را با موفقیت پشت سر هم طی نمایند.

نگارش پایان نامه ماحصل تلاش دانشجویان

ماحصل تلاش بی وقفه دانشجویان

دانشجویانی که در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف مشغول به تحصیل هستند؛ ماحصل تلاش های شبانه روزی و بی وقفه خود را با به ثمر رساندن نگارش پایان نامه به پایان می رسانند.

بنابراین برای آنکه بتوانند بهترین ثمره را در دوران تحصیلی خود داشته باشند؛ می توانند با تبدیل پایان نامه به کتاب، مطالب گردآوری شده خود را در طی سال ها تلاش به صورت مکتوب در قالب کتاب، به چاپ رسانند تا اثری از آن ها به نام خودشان به ثبت رسیده باشد و نه تنها در کتابخانه دانشگاه بلکه در کتابفروشی های مختلف نیز نامی از آن ها بر سر زبان ها افتد و حتی با تبدیل پایان نامه به کتاب و فروش عمده آن برای خود کسب درآمد کنند.

بنابراین بهتر است نسبت به نگارش پایان نامه خود در همان ابتدا وقت بسیار زیادی گذاشته و تمام هم و غم خود را در این کار به کار گیرد تا بتواند یک اثر ماندگار و با ارزشی را به رشته نگارش درآورد. در ادامه در همین راستا به ارائه برخی توضیحات پرداخته می شود تا در صورتی که بخواهید پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنید؛ بهتر است به کجا مراجعه کنید و دست به چه کارها و اقداماتی بزنید. پس با ما همراه باشید.

تبدیل پایان نامه به کتاب با تیراژ پایین و کیفیت بالا

تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب با کیفیت بسیار بالا

اگر پایان نامه خود را به طور کامل به رشته نگارش درآورده اید و از آن هم دفاع کرده و نمره قبولی از آن کسب کرده اید؛ می توانید با تبدیل پایان نامه به کتاب برای خود یک رزومه خوب و موفق بسازید تا در مراحل بعدی تحصیلی تان بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید. برای این منظور با توجه به این مسئله که نوع صفحه آرایی و ویراستاری چاپ کتاب با پایان نامه متفاوت است و ساختار و قالب نگارش کتاب با پایان نامه یکسان نیست؛ بهتر است در مقدمه و ابتدا و انتهای پایان نامه تغییراتی صورت گیرد و در ضمن نوع صفحه آرایی درون بدنه اصلی متن و نیز جلد جلو و پشت کتاب نیز می بایست تعیین گردد. برای اجراء و پیاده سازی تمامی این نکات شما می توانید وارد وب سایت اینترنتی www.pubsalehiyan.com شده و یا به صورت حضوری به آدرس درج شده در این سایت شده و یا حتی به صورت تلفنی با مسئولان این شرکت تماس حاصل نمایید و مراتب را با ایشان در میان بگذارید تا در اسرع وقت با کیفیت بسیار بالایی کلیه کارهای تبدیل پایان نامه به کتاب با دقت نظر بالایی توسط تیم تخصصی چاپ و نشر صالحیان صورت گرفته و پایان نامه شما را به صورت کتاب تحویل شما دهند.

چاپ کتاب با تیراژهای مختلف

اگر تاکنون برای تبدیل پایان نامه به کتاب به مراکز مختلفی مراجعه کرده اید و با این پاسخ رو به رو شده اید که چاپ کتاب با تیراژ پایین امکان پذیر نیست؛ نگران نباشید. چرا که چاپ و نشر صالحیان امکانی را برای شما فراهم آورده است تا شما بتوانید حتی پس از تبدیل پایان نامه به کتاب، کتاب چاپ شده را با تیراژ پایین هم سفارش دهید. معمولا دانشجویانی که برای اولین بار درصدد چاپ کتاب هستند؛ این ترس را دارند که مبادا پس از چاپ کتاب و اعمال هزینه های مربوط به آن کتاب مورد نظر بازخوردی نداشته باشد. به همین جهت خواهان چاپ کتاب با تیراژ پایین هستند. تیم تخصصی چاپ و نشر صالحیان نیز دقیقا به همین مسئله توجه داشته و در راستای زدودن هر گونه نگرانی در دل دانشجویان این امکان را برای آن ها فراهم آورده است تا بتوانند با تیراژ کم هم اقدام به تبدیل پایان نامه به کتاب کنند تا پس از بازخورد اولیه و در صورت فروش بالا و استقبال زیاد مردم به کتاب مورد نظر در مراحل بعدی سعی در چاپ کتاب در تیراژهای بالا کنند.

تبدیل پایان نامه به کتاب با تیراژ پایین و کیفیت بالا

چاپ کتاب با هزینه های به صرفه

هزینه چاپ کتاب؛ دغدغه تمامی دانشجویان

یکی دیگر از دغدغه های دانشجویان که تا پیش از تبدیل پایان نامه به کتاب با آن مواجه هستند و حتی ممکن است آن ها را از این مهم منصرف سازد؛ هزینه چاپ کتاب می باشد. در حالی که شما می توانید با ثبت سفارش تبدیل پایان نامه به کتاب در چاپ و نشر صالحیان به عنوان یکی از مراکز معتبر در این راستا ضمن دریافت کتابی با کیفیت بالای ویراستاری و صفحه آرایی، با هزینه های کاملا به صرفه ای به هدف مورد نظر خود دست یابید. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و شما می توانید با صرف هزینه های ایده آل در چاپ و نشر صالحیان اقدام به تبدیل پایان نامه به کتاب کنید. بنابراین با در نظر گرفتن هر یک از این دو مقوله یعنی چاپ کتاب با تیراژ پایین و با کیفیت و نیز هزینه های کم و به صرفه چاپ کتاب دیگر جای هیچ گونه شک و تردیدی برای شما باقی نمی ماند و می توانید در همین لحظه وارد وب سایت رسمی چاپ و نشر صالحیان شده و یا در صورت سکونت در تهران به آدرس این مرکز مراجعه نموده و اقدامات لازم را برای تبدیل پایان نامه به کتاب صورت بخشید.

تقویت رزومه با تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به ویژه دانشجویان کارشناسی ارشدی که می خواهند امتحان دکتری بدهند؛ تا پیش از امتحان دکتری و پذیرش و دعوت به مصاحبه در صورتی که اقدام به تبدیل پایان نامه به کتاب کرده باشند؛ می توانید با در دست داشتن کتاب چاپ شده به اسم خود یک گام جلوتر از بقیه مصاحبه کنندگان به پیش روند و با تقویت رزومه خود شانس قبولی دکتری را در خود بیشتر کنند. دانشجویان دکتری نیز می توانند با تبدیل پایان نامه به کتاب رزومه خود را قویتر نموده تا برای مراحل بعدی تحصیلی خود رزومه خود را تقویت کنند. چرا که هر چه قدر رزومه این افراد قوی تر باشد؛ شانس آن ها برای قبولی در هیئت علمی بیشتر خواهد شد و می توانند با قبول شدن در امتحان هیئت علمی و ارسال رزومه خود آینده تحصیلی خود را با استاد شدن شکوفا سازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز