خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال میخواهم زنده بمانم - قسمت‌های جدید (کامل)

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۷۷۷

برای دانلود جدیدترین و آخرین قسمت های منتشر شده سریال میخواهم زنده بمانم و تمام سریال های جدید ایرانی با لینک مستقیم به این لینک مراجعه کنید و سریال میخواهم زنده بمانم را با ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

سریال میخواهم زنده بمانم یک مجموعه نمایش خانگی در ژانر عاشقانه و درام است. این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته، محصول 1399-1400 کشور ایران می‌باشد. این سریال را از لحاظ لوکیشن و پروداکشن می‌توان یکی از بزرگ ترین سریال های نمایش خانگی دانست. پخش سریال میخواهم زنده بمانم از ۴ اسفند ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. شما میتوانید قسمت های جدید این سریال را هر هفته روزهای دوشنبه از سایت نما تی وی به صورت قانونی و کامل دانلود کنید.

دانلود قسمت های جدید سریال میخواهم زنده بمانم به صورت کامل در لینک زیر:

دانلود سریال میخواهم زنده بمانم

بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم: حامد بهداد، سحر دولتشاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی، بهاره کیان افشار، آناهیتا درگاهی، پدرام شریفی، فرید سجادی حسینی، امیر نوروزی، عزت مهرآوران، مائده طهماسبی، افسانه چهره آزاد، مهدی صباغی و محمدرضا مالکی.

سایر عوامل تولید: نویسندگان: پویا سعیدی و پوریا کاکاوند، خواننده: همایون شجریان، آهنگساز: غلامرضا صادقی، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت خواه.

داستان سریال میخواهم زنده بمانم

داستان کلی سریال میخواهم زنده بمانم قصه ای در دل اتفاقات پرشمار دهه ۶۰ است.

قسمت 1 این سریال اینگونه روایت شد: هما حقی (سحر دولتشاهی) و نامزدش (پدرام شریفی) به همراهِ خانواده حقی آماده می شوند تا برای شب تولدِ همایون حقی، پدرِ خانواده (بابک کریمی) او را غافل گیر کنند. اما با رسیدن پدر، همه ی خانواده غافل گیر می شوند.

اما در آخرین قسمت منتشر شده یعنی قسمت 9 داستان سریال به این صورت بود که امیر شایگان به دستور حاج حسام افشار به شمال می رود تا از او خبرِ ریاستش را بشنود. زهره افشار برای شایگان تدارکاتی دیده تا غافلگیرش کند. فرخی و نادر به سراغ هما می روند تا از او بخواهند در دادگاه علیه امیر شایگان شهادت بدهد. عماد حالا باید بین کشتن کاوه یا فراری دادن او تصمیمش را بگیرد.

به نظر شما در قسمت 10 که که بزودی منتشر میشود چه اتفاقاتی در سریال میخواهم زنده بمانم میوفتد؟ برای دانلود و تماشای قسمت های جدید میتوانید به آدرسی که بالاتر به آننآن اشاره کردیم مراجعه کنید.

سریال گیسو

سریال گیسو یا عاشقانه 2 یک مجموعه نمایش خانگی در ژانر عاشقانه، درام و معمایی است. این سریال به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه کنندگی هومن کبیری، نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی، محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است. گیسو در واقع فصل دوم سریال عاشقانه می‌باشد که در سال ۱۳۹۵ منتشر شده بود و با استقبالی بسیار خوبی همراه شد. پخش سریال گیسو از ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. شما میتوانید قسمت های جدید این سریال را هر هفته روزهای چهارشنبه ساعت ۲۰ از سایت دانلود فیلم نما تی وی به صورت قانونی دانلود کنید.

بازیگران سریال گیسو: محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، مسعود رایگان، سانیا سالاری، بهاره رهنما، بیژن امکانیان، شمسی فضل الهی، آزاده ریاضی، علیرضا زمانی نسب، سید جمشید حسینی، جولیا پانلی.

دانلود سریال میخواهم زنده بمانم - قسمت‌های جدید (کامل)

سریال دراکولا

سریال دراکولا یک مجموعه نمایش خانگی در ژانر کمدی، با نویسندگی امیر برادران، کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری، محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است. سریال دراکولا یا هیولا 2 در واقع فصل دوم سریال هیولا به حساب می‌آید و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد. پخش سریال دراکولا از ۳ فروردین ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی آغاز میشود. شما میتوانید قسمت های جدید این سریال را هر هفته روزهای سه شنبه ساعت ۲۰ از سایت نما تی وی به صورت قانونی دانلود کنید.

بازیگران سریال دراکولا: ویشکا آسایش، مهران مدیری، گلاره عباسی، نیما شعبان نژاد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، اندیشه فولادوند.

دانلود سریال های جدید ایرانی

شما میتوانید تمام سریال های جدید ایرانی مانند سریال میخواهم زنده بمانم، گیسو، دراکولا، مردم معمولی، ملکه گدایان، خوب بد جلف و سریال هایی که بزودی منتشر میشوند مانند جیران، میدان سرخ و... را به صورت کاملا قانونی با ترافیک نیم بها از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود سریال ایرانی

دانلود سریال میخواهم زنده بمانم - قسمت‌های جدید (کامل)

دانلود فیلم های جدید

اگر علاقه مند به دانلود فیلم و تماشای فیلم و سریال هستید، در مقاله دانلود فیلم سینمایی و سریال جدید در نما تی وی یک سایت مجاز، عالی و به روز را برای شما معرفی کردیم. پیشنهاد میکنیم حتما این مطلب را مطالعه کنید و برای دریافت فیلم های جدید ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و رایگان به سایت نما تی وی مراجعه کنید.

این خبر رپرتاژ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز