خبرگزاری کار ایران

اخذ اقامت اروپا و آشنایی با مراحل اخذ اقامت اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۰۲۴

اخذ اقامت اروپا در حال حاضر از سوی افراد مختلفی و با هدف های خاصی صورت می گیرد. روش های مختلفی برای اخذ اقامت اروپا وجود دارد که هر شخص بسته به هدف مهاجرتی که دارد می تواند یکی از این روش ها را انتخاب نماید. برای اخذ اقامت اروپا و آگاهی از مراحل اخذ اقامت اروپا باید به موسسات حقوقی و مهاجرتی معتبر مراجعه کنید.

اخذ اقامت اروپا در حال حاضر از سوی افراد مختلفی و با هدف های خاصی صورت می گیرد. روش های مختلفی برای اخذ اقامت اروپا وجود دارد که هر شخص بسته به هدف مهاجرتی که دارد می تواند یکی از این روش ها را انتخاب نماید. برای اخذ اقامت اروپا و آگاهی از مراحل اخذ اقامت اروپا باید به موسسات حقوقی و مهاجرتی معتبر مراجعه کنید.

روش  های دریافت پاسپورت برای اخذ اقامت اروپا

  • یک روش برای دریافت ویزا و سفر به اروپا، پرداخت مالی بلاعوض است. برای دریافت ویزای اقامت اروپا از این طریق شخص متقاضی باید اوراق قرضه را خریداری کرده و آن را به دولت تحویل بدهد و یا اینکه به طور مستقیم به دولت پول پرداخت نماید. این روش زمان بر نبود و به سرعت می توانید موفق به دریافت ویزای اروپا شوید.

        روش گفته شده برای دریافت ویزای اروپا یک قانون کلی و دائمی نبوده و برای مدت محدودی اجرا می شود. برخی کشورهایی که این روش در آن ها اجرا می شود شامل چند کشور شنگن، اکراین و بلغارستان است               همچنین هزینه پرداختی در این کشوره یکسان نیست.

  • یک دیگر از روش ها ثبت شرکت در اروپا می باشد که شما میتوانید ویزا دریافت نمایید.برای اطلاعات بیشتر به سایت Legal REL مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی دقیق تر می توانید با مشاوران و کارشناسان زبده موسسه حقوقی و مهاجرتی لگال آر ای ال(Legal REL) تماس بگیرید.

مزایای اخذ اقامت اروپا

اگر شخصی موفق به اخذ اقامت اروپا شود می تواند از مزایای بسیاری بهره مند شود که برخی از این مزایا به شرح زیر است.

  • با دریافت اقامت یک کشور اروپایی امکان درخواست اقامت برای سایر کشورهای این قاره فراهم می شود.
  • می توان بدون نیاز به دریافت پاسپورت به تمام کشورهای منطقه شنگن و کشورهای اتحادیه اروپا سفر کرد.
  • دریافت اقامت اروپا بسیار سریع تر و راحت تر از اخذ اقامت کشورهای آمریکا و کانادا می باشد.
  • با اخذ اقامت اروپا امکان تحصیل فرزندان بدون محدودیت در سراسر اروپا فراهم می شود.

راه های اخذ اقامت اروپا

قوانین و روش های اخذ اقامت اروپا در تمام کشورهای این قاره یکسان نیست و هر کدام از کشورها قوانین خاصی دارند؛ در ادامه انواع روش های اخذ اقامت اروپا آورده شده است.

  • روش تمکن مالی
  • روش سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق پناهندگی
  • دریافت اقامت از طریق ازدواج
  • اخذ اقامت از طریق تولد
  • دریافت مجوز اقامت از روش تحصیل
  • مهاجرت به اروپا از طریق کار

شما متقاضیان محترم می توانید جهت دریافت  مشاوره رایگان و کسب اطلاعات لازم در این زمینه با مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی لگال آر ای ال(Legal REL) تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی مختلف شامل تلگرام و واتساپ با این مجموعه در ارتباط باشید.

 

اخذ اقامت اروپا و آشنایی با مراحل اخذ اقامت اروپا

 

معرفی مؤسسه حقوقی و مهاجرتی Legal REL

مجموعه مهاجرتی و حقوقی لگارل آر ای ال یکی از معتبرترین موسسات بین المللی در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای گوناگون است؛ که فعالیت خود را در زمینه مشاوره حقوقی بین الملل و زیر نظر وکلای پایه یک دادگستری اروپا آغاز کرده است.

 از طریق تماس با این مجموعه و مراجعه به سایت Legal REL.com می توانید اطلاعات جامع و بروزی را در مورد روش های مهاجرت شامل؛ مهاجرت از طریق ثبت شرکت، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت کاری و دریافت تابعیت از طریق تولد و مهاجرت از طریق ازدواج کسب کنید.

با مراجعه به بخش امور مهاجرت در سایت این مجموعه می توانید در مورد هر کشور اطلاعات مفیدی را بدست آورد و به شکل کامل تری با آن کشور و شرایط اخذ اقامت آن کشور آشنا شوید.

 برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه حقوقی و مهاجراتی و ارتباط با وکلای مجموعه در سراسر دنیا می توانید به بخش تماس با ما در سایت Legal REL.com مراجعه کنید. همچنین از طریق چت آنلاین در واتساپ براحتی وبه سرعت می توانید با مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی لگارل ارتباط برقرار نمایید.

این مجموعه حقوقی و مهاجرتی امکانات و خدمات کارآمد و خوبی را برای مشتریان و مخاطبان خود در سراسر دنیا ارائه می دهد؛ که با مراجعه به سایت می توانید از این امکانات و خدمات بهره مند شوید.

خدمات مؤسسه حقوقی و مهاجرتی Legal REL

موسسه حقوقی و مهاجرتی Legal RELجهت رفاه حال مشتریان عزیز طیف وسیعی از خدمات مربوط به مهاجرت و مسائل حقوقی را ارائه می دهد.

  • اخذ اقامت و‌ پاسپورت کشورها
  • ثبت شرکت در کشورهای اروپایی و کانادا
  • مشاوره زندگی و اشتغال در کشورهای اروپایی و کانادا همراه با ارائه آمارهای بین المللی
  • مشاوره و انجام کلیه امور حقوقی، قراردادها و دعاوی بین المللی در اروپا و کانادا و آسیا توسط وکلای محلی
  • مشاوره سرمایه گذاری و تجارت در اروپا و کانادا توسط وکلای محلی
  • مشاوره و انجام امور خرید ملک در اروپا و ارائه راهکارهای سرمایه گذاری در ملک

اخذ اقامت مجارستان

اخذ اقامت مجارستان و دریافت مجوز با اهداف خاصی توسط افراد صورت می گیرد؛ و با استفاده روش های گوناگونی مانند ثبت شرکت در مجارستان، ازدواج، کار، تحصیل و … می توان مجوز اقامت مجارستان را دریافت کرد. باید توجه داشت که بسته به روشی که برای مهاجرت انتخاب می شود، می تواند هزینه و مدت زمان دریافت مجوز اقامت متفاوت باشد. موسسه حقوقی و مهاجرتی لگال آر ای ال (Legal REL) خدمات مهاجرتی با کیفیتی را توسط کارشناسان و مشاوران مجرب خود به مشتریان خود در سراسر کشور جهت اخذ اقامت مجارستان ارائه می دهد.

راه های ارتباط با ما

شماره تماس با شعبه ایران: ۰۲۱۷۷۶۸۸۸۰۷

شماره تماس با شعبه مجارستان: ۰۰۳۶۲۰۴۱۵۶۶۱۴

وبسایت:https://legalrel.com

ایمیل:info@legalrel.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز