خبرگزاری کار ایران

اجاره کلایمر و خدمات نمای ساختمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۸۲۳

کار عالی در ارتفاعات، به مطمئن ترین راه حل دسترسی نیاز دارد. دستگاه کلایمر دسترسی موقت به ارتفاعات، برای نگهداری ساختمان، در اماکن ساختمانی یا در محیط های صنعتی را فراهم می کنند. کلایمرهای ارتفاع نوردان ایران پایداری فوق العاده ای را ارائه می دهد و جمع آوری آنها بسیار آسان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اجاره کلایمر با کارشناسان 09128506654 تماس بگیرید.

اجاره کلایمر

سیستم پلت فرم دستگاه کلایمر امکان امنیت در بالاترین سطح را فراهم می آورد. سکوهای معلق، تیرهای سقف آلومینیومی و بالابرها در کنار یکدیگر فرصتهای بی سابقه ای و بالاتر از همه بالاترین سطح امنیتی را ارائه می دهند. بنابراین شما سرشار از اعتماد به نفس کار می کنید و با اجاره کلایمر از ارتفاع نوردان ایران بهترین نتیجه را در کار خود حاصل می کنید.

یک بستر جایگزین اقتصادی برای هر مکان ساخت و ساز ، اجازه می دهد تا پرسنل بتوانند بدون توجه به ارتفاع ساختمان ، به راحتی به نماها و دیوارها دسترسی پیدا کنند. با اجاره کلایمر هم چنین خیالتان برای نگه داری آن پس از اتمام کار راحت است.

با اجاره کلایمر برقی ما به یک ماشین ساختمانی با کار هوایی دست می یابید. این دستگاه برای نصب دیوار پرده و تمیز کردن دیوارهای خارجی استفاده می شود. این محصول برای گچ کاری ، روکش ، نقاشی ، تمیز کردن و نگهداری از ساختمان های بلند مناسب است . می توانید اجاره کلایمر را در پروژه های ساخت مخازن بزرگ ، پل ها ، سدها و غیره نیز در دستور کار خود قرار دهید.

اجاره کلایمر می تواند به عنوان بهترین جایگزین برای داربست های سنتی ، باشد. استفاده از اجاره کلایمر بطور مکرر می تواند به کاهش شدت نیروی کار ، افزایش راندمان کار و کاهش هزینه ساختمانی کمک می کند.

با استفاده خدمات اجاره کلایمر ارتفاع نوردان ایران هزینه ها نسبت به استفاده از داربست بسیار کاهش می یابد.

این پلت فرم معلق آلیاژ آلومینیوم دارای عملکرد انعطاف پذیر ، حرکت آسان ، ابزار و ایمنی بسیار بالا نیز می باشد.

اجاره کلایمر و خدمات نمای ساختمان

مزیت اجاره کلایمر ساختمانی

اجاره کلایمر ساختمانی مخصوص بالابردن پرسنل و تجهیزات ، به کارفرمایان کمک می کند تا کار خود را در شرایط کاملاً ایمن انجام دهند. فضای داخل سبد کلایمر اجازه می دهد یک یا چند کارگر در آن به عملیات خود بپردازند.

مزیت اجاره کلایمر برقی و یا خرید دستگاه کلایمر این است که سازگاری زیادی دارند. در واقع ، آنها می توانند کاملاً متناسب با نیازهای خاص هر ساختمان یا سایر ساخت و سازهای صنعتی باشند. چندین تکنسین می توانند همزمان روی داربست معلق کار کنند، که به شما این امکان را می دهد به فضای بیشتر با نیروی کار بیشتری دسترسی داشته باشید، که این یک صرفه جویی باور نکردنی در زمان است.

مونتاژ و باز کردن دستگاه کلایمر جایگزین داربست ساده و سریع است. در ضمن با اجاره کلایمر ساختمانی دیگر نیاز به مکانی برای نگه داری آن ندارید و این خود یک نوع صرفه جویی است. کلایمر اجازه می دهد تا یک پروژه را به روشی سریع و کارآمد شروع کنید و با نتجه عالی به پایان برسانید. دستگاه های کلایمر دسترسی به نما را به مفید ترین و سریعترین روش به معماران و پیمانکاران ارائه می دهد.

اندازه سبد و ارتفاعی که دستگاه بالا میرود  ، متناسب با ساختمان و پروژه شما ارائه می گردد. دستگاه کلایمر از نظر ایمنی تحت هیچ شرایطی با داربست قابل مقایسه نیست.

با توجه به سبدی که این سکوهای معلق دارند به تیم های عملیاتی  اجازه می دهد تا در نمای حتی بلندترین ساختمان ها با خیال راحت کار کنند. برای انجام تمیز کردن نمای ساختمان های بلند ،  تعمیر یا هر گونه عملیاتی که نیاز به صرفه جویی در زمان و هزینه و هم چنین ایمنی بیشتر است ، کلایمرها بهترین راه حل فنی و ایمنی برای افراد و املاک هستند.

اجاره کلایمر و خدمات نمای ساختمان

کلایمر از نگاه قیمت

کلایمرهایی که هم دارای حرکت عمودی هستند و هم حرکت افقی از نظر قیمتی کمی متفاوت می باشند. در واقع این نوع کلایمرها در بالای ساختمان دارای ریل مخصوصی هستند که هم می توانند به صورت دستی جا به جا شوند و هم با استفاده از موتور. و هر کدام از این فاکتورها در قیمت نهایی اجاره کلایمر ساختمانی تاثیر گذار می باشد.

بنابراین سعی کنید قبل از خرید کلایمر و یا اجاره آن اطلاعات کاملی نسبت تجهیزات آن و موقعیت ساختمان بدست آورید، تا هزینه اضافی بر دوشتان نباشد. برای مثال اگر ساختمان شما از چند جهت دارای نمای هلال باشد آنگاه کابرد کلایمر بسیار محدود می شود زیرا معمولا سبد کلایمر به صورت مستطیلی است و کاربردی در نمای مورد نظر نخواهد داشت.

شاید تنها عیب کلایمر این باشد که هنگام حرکت و یا کار کردن بر روی آن تکانهای زیادی می خورد که بایستی به نحوی مهار شود. برای مثال اگر یک بنّا قرار باشد بر روی کلایمر بایستید و کارش را انجام دهد به هیچ عنوان تعادل نخواهد داشت زیرا سبد کلایمر مدام به عقب و جلو خواهد رفت. در این حالت تنها راه حل بستن سبد کلایمر به بدنه ساختمان می باشد که بایستی هنگام بتن ریزی و یا دیوارچینی تمهیدات لازم صورت گیرد.

قیمت اجاره کلایمر ساختمانی با داربست قابل مقایسه نیست و این تفاوت قیمت در ساختمان های مرتفع تر بیشتر به چشم می آید. از طرفی داربست هایی که معمولا اجاره می شوند فضای زیادی اشغال میکنند، این درحالی است که کلایمر با گزینه های بهتری همیشه در اختیار کارفرما خواهد بود و صرفه اقتصادی بالایی دارد.

ارتفاع نوردان ایران علاوه بر ارائه خدمات کار با طناب ، بهترین خدمات را در زمینه اجاره کلایمر ساختمانی و فروش کلایمر با به صرفه ترین قیمت ها در اختیار کارفرمایان قرار می دهد.

شستشوی نمای ساختمان بوسیله کلایمر

با ظهور هرچه بیشتر ساختمانهای بلند مرتبه در سراسر جهان ، شستشوی نمای ساختمان اهمیت بیشتری پیدا کرده است. به طور عمده توضیحی برای کاربرد پلت فرم معلق (کلایمر) در تمیز کردن نمای ساختمان و مزایای آن به شما کاربران خواهیم داد.

برای شستشوی نمای ساختمان و نگهداری نما در ساختمانهای بلند بهتر است از یک سکوی کار کلایمر به جای داربست های فلزی سنتی استفاده کرد.

در واقع پیچیدگی معماری و ارتفاع نمای ساختمان مستلزم استفاده از سکوی معلق موتوری است ، که بتوان با استفاده از این تجهیزات دسترسی مطمئن و ایمن به نمای ساختمان های بلند داشت. بر روی سکوی معلق (کلایمر) کاربران دارای یک منطقه کار راحت هستند و می توانند با حرکت های عمودی و افقی روی نما به مساحت بیشتری برای انجام عملیات دست پیدا کنند.

کارهای خارجی ساختمان بلند مرتبه شامل تمیز کردن پنجره های بلند ، شستشوی نمای ساختمان ، تمیز کردن دیوارهای خارجی ، تمیز کردن دیوار پرده ، رنگ دیوارهای بلند ، تعمیرات بتن ، نصب ورق های کامپوزیت، آب بندی و نصب تبلیغات هوایی و غیره است. که کارفرمایان می توانند با اجاره کلایمر عملیات خود را با خیالی آسوده و ایمنی بیشتر به نتیجه مفید برسانند.

سکوی کار معلق (کلایمر) نوع جدیدی از ماشین آلات کاری می باشد و  از آنجا که به راحتی کار می کند ، ایمنی و صرفه جویی در انرژی و زمان را برای عملیات ساختمانی تضمین می کند.

با توجه به توانایی تحمل وزن بالا در دستگاه کلایمر می توان حمل  شیشه ، صفحه کامپوزیت ، آلومینیوم ، سنگ مرمر ، گرانیت ، موزاییک ، سرامیک و هر گونه مصالح و لوازم مربوط به نما را بدون اتلاف انرژی و بدون استفاده از نیروی انسانی در هر نقطه از نما در هر ارتفاعی به کار گرفت.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز