خبرگزاری کار ایران

از کپی ارزان تا پرینت ارزان با هات لاین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۷۸۰

خدمات کامپیوتری هات لاین در جهت توسعه و رشد علمی و فرهنگی کشور از کادری مجرب و حرفه‌ای در امور چاپ و طراحی سود جسته و یکی از بهترین موسسات در این زمینه می‌باشد.

خدمات کامپیوتری هات لاین در سال ۱۳۸۵ فعالیت رسمی خود را با مدیریت اکبر صمدی کثرق در زمینه پرینت ارزان و کپی ارزان، چاپ و نشر تکثیر و صحافی و کلیه خدمات دانشجویی آغاز نمود. هم اکنون بعد از گذشت ۱۲ سال این موسسه با انجام خدمات خوب و با کیفیت در تمام مقاطع دانشجویی در خدمت جامعه فرهنگی کشور می‌باشد.

هدف ما ارائه خدمات مطلوب به شما در کمترین زمان ممکن،‌ با ساده ترین روش و با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. در منزل و یا محل کار بشینید، به سادگی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

خدمات کامپیوتری هات لاین در جهت توسعه و رشد علمی و فرهنگی کشور از کادری مجرب و حرفه‌ای در امور چاپ و طراحی سود جسته و یکی از بهترین موسسات در این زمینه می‌باشد.

شما هموطنان عزیز و گرامی می‌توانید با خیالی آسوده از ما بهترین کار با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت را دریافت نمایید.

امید است تا بتوانیم بیش از پیش در امر شکوفایی و خدمت به قشر فرهنگی جامعه کوشا باشیم .

آشنایی به اصلاحات پرینتر و کپی :

چاپگر یا پرینتر (به انگلیسی: Printer) یکی از تجهیزات جانبی رایانه است که متن یا تصویر ایجادشده به وسیلهرایانه را بر روی کاغذ (یا رسانه مشابه دیگری) چاپ می‌کند. به عمل چاپ کردن در زبان انگلیسی پرینت می‌گویند.

از کپی ارزان تا پرینت ارزان با هات لاین

 

انواع چاپگرها عبارت‌اند از چاپگر ماتریس سوزنی، چاپگر لیزری، چاپگر جوهرافشان، تماسی و غیرتماسی.

چاپگرها با توجه به کاربردی که دارند یکی از تجهیزات اداری مورد نیاز هر شرکت و اداره‌ای محسوب می‌شوند. با توجه به گونه کاربری این تجهیزات، انواع متفاوتی از نظر رنگ چاپی و سازوکار چاپ طراحی و تولید شده‌اند. منبع تأمین رنگ در چاپگرها، بسته به گونه چاپگر، تونر یا کارتریج نامیده می‌شود.

دستگاه فتوکپی دستگاهی است که از سند یا تصاویر بصری بر روی کاغذ کپی تهیه می‌کند. اکثر ماشین‌های کپی امروزی از روش الکتروفتوگرافی استفاده می‌کنند.

از کپی ارزان تا پرینت ارزان با هات لاین

فتوکپی به طور گسترده در تجارت، دولت و تحصیل استفاده می‌شود.

کاغذ کش

کاغذ کش از جمله قطعات مکانیکی بوده و وظیفه ی حرکت دادن کاغذ را بر عهده دارد. بخش های ورودی، میانی و خروجی این قطعه، در فرایند ورود و خروج برگه به دستگاه کپی دخالت دارند. کاغذ کش ورودی یا پیکاپ رولر، کاغذ را به داخل دستگاه کشیده و کاغذ کش میانی، آن را به سمت فیوزینگ هدایت می کند. پس از انجام عملیات تونر ریزی، کاغذ کش خارجی برگه را به بیرون از دستگاه کپی هدایت می کند. در صورتی که  هریک از بخش های کاغذ کش با مشکل مواجه شده  و نتواند به درستی کار کند، برگه برای ورود و خروج به دستگاه با مشکلات جدی رو به رو می شود. بدیهی است که در این صورت شما نمی توانید عملیات کپی را به راحتی انجام دهید.

فیوزینگ

یکی از مهمترین  مراتب تعمیرات دستگاه کپی فیوزینگ دستگاه کپی  است، فیوزینگ تونر را حرارت داده و آن را جهت چسبیدن روی کاغذ آماده می نماید. گرمایی که به کمک فیوزینگ ایجاد می شود به اندازه ای است که در زمان  خروج برگه از دستگاه، می توان حرارت آن را به راحتی احساس کرد. شایان ذکر است، تنها دلیل آتش نگرفتن دستگاه و کاغذ در هنگام کار فیوزینگ، سرعت عمل فوق العاده بالای این قطعه می باشد. فیوزینگ به قدری سریع حرکت می کند که از ایجاد جرقه و آتش گرفتن کاغذ جلوگیری می نماید. به دلایل مختلفی ممکن است فیوزینگ دستگاه کپی از کار بیفتد و موجب بروز اختلالاتی از جمله افت کیفیت چاپ شود.

از کپی ارزان تا پرینت ارزان با هات لاین

مین برد

مین برد دستگاه کپی همانند مین برد در سایر دستگاه های الکترونیکی و هوشمند، مسئولیت های سخت و مهمی بر عهده دارد. این قطعه از سایر قطعات حمایت و پشتیبانی می کند. وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. در صورتی که این قسمت از دستگاه شما درگیر اختلال و ایراد شده باشد، حتی به شرط سالم بودن سایر اجزا، دستگاه نمی تواند کار کند،

پاور

این قطعه وظایف مهم و سنگینی در دستگاه فتوکپی بر عهده دارد. مهمترین چیزی که در سلامت برد پاور دستگاه کپی مؤثر است، کنترل ولتاژ برق است. عدم کنترل ولتاژ برق به بخش های داخلی دستگاه آسیب های جدی وارد می کند. برد پاور دستگاه کپی اصلی ترین و مهم ترین تامین کننده انرژی مورد نیاز برای عملکرد صحیح دستگاه کپی است.

 

 

داکتر بلید و بلید

داکتر بلید و بلید دو قطعه سخت افزاری در پرینتر و دستگاه کپی هستند. این دو جنسی از لاستیک و ظاهری شفاف دارند که به یک قطعه فلزی متصل هستند؛ بلید در کارکرد و عملکرد درست دستگاه کپی بسیار مهم و تاثیر گذار است. خراش یا ضربه به بلید و خصوصا به داکتر بلید، کل کیفیت چاپ را تحت تاثیر قرار می دهد.

درام

درام در کیفیت سند چاپی تاثیر به سزایی دارد. این قطعه ظاهری میله ای و استوانه ای شکل دارد و مسئول انتقال تصویر بر روی کاغذ است. درام دستگاه فتوکپی سطحی براق دارد که رسانای نور است و می توان در آن الکتریسیته ساکن ایجاد کرد. اختلال در درام دستگاه کپی همراه با نشانه هایی است که کاربر باید به آنها توجه کند و قبل از عمیق تر شدن ایراد، برای رفع آن وارد عمل شود. یک از این نشانه ها ظهور خطوط و نقاط غیر عادی در سند چاپی است.

ADF

قسمتی از دستگاه کپی که وظیفه دارد کاغذ ها را یک به یک به اسکنر جهت عملیات اسکن یا کپی بفرستد.

کارتریج جوهرافشان (به انگلیسی: Ink cartridge) کارتریج منبع تأمین رنگ در چاپگرهای جوهرافشان است. چاپگرهای جوهرافشان به وسیلهٔ پاشیدن قطرات ریز جوهر روی یک صفحهٔ کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد، باعث به وجود آوردن تصاویر سیاه و سفید و رنگی می‌شود.

 

 

هیتر

قسمتی از دستگاه است که وظیفه گرم کردن و به اصطلاح پختن کارتریج بر روی کاغذ را به عهده دارد. این قسمت فقط در دستگاه های کپی لیزری وجود دارد و دستگاه های جوهر افشان از این بخش بی‌نیاز هستند.

تلفن: ۶۶۴۱۶۹۸۹

همراه : ۰۹۱۲۴۶۰۰۱۶۰- ۰۹۱۰۰۱۷۰۴۷۱

ارسال توسط آژانس تبلیغات گوگل ادوردز 20

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز