خبرگزاری کار ایران

از کجا لباس بیارم برای فروش ؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۹۱

لباس عمده از کجا بخرم؟

لباس عمده از کجا بخرم ؟ اگر چنین سوالی در ذهنتان است دو حالت دارد، یا تازه می خواهید وارد این کسب و کار شوید، یا قصد دارید تا تولید کننده و یا پخش کنندگان لباس را پیدا کنید و با تامین کننده جدیدی معامله کنید.

از آنجا که گشت و گذار در بازارهای بسیار بزرگ پوشاک برای تامین جنس بوتیک و یا فروشگاهتان کار راحتی نیست، و از آنجا که با پیشرفت و ارتقای روز افزون شبکه اینترنت خرید برای اقشار مختلف مردم کار راحتی شده است در ابتدای امر پیشنهاد می کنیم خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید.

از مزایای خرید اینترنتی لباس عمده:

  1. خرید مستقیم از تولید کننده محصول
  2. عدم اتلاف وقت
  3. انتخاب با حوصله محصول و یا محصولات
  4. توانایی مشاوره با شرکا برای انتخاب محصول
  5. بررسی دقیق مشخصات محصول

از جمله تولیدی هایی که محصولات خود را به صورت آنلاین می فروشد و در این مقاله از تجربیات آنها برای معرفی بازارهای خرید لباس عمده بهره مند شده ایم تولیدی وفا پوش است.

تفکیک لباس تولید شده بر حسب جنسیت

تمامی لباسهای تولیدی در دنیا برای سه گروه ذیل تولید می شوند:

  • لباسهای تولیدی برای مردان
  • لباسهای تولیدی برای زنان
  • لباسهای تولیدی برای نوزادان و کودکان

حال برویم سر اصل مطلب

لباس عمده از کجا بخرم ؟

بعد از اینکه تصمیم گرفتید به دنبال کدام پخش کننده لباس هستید، می بایست به این سوال پاسخ دهید که مشتریانتان از چه قشری هستند؟ مشتریانتان لباس درجه یک، دو و یا سه را می خواهند؟!

حال که به این دو سوال پاسخ دادید کار راحت می شود، شما به راحتی می توانید از ویترین هر پخش کننده لباس متوجه شوید که آیا محصول مورد نظر شما را می تواند تامین کند و یا خیر.

بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران و یا اصطلاحا بازار پانزده خرداد توان تامین لباس مردانه، زنانه و بچه گانه شما را دارد.

کیفیت پوشاک عرضه شده در این بازار متوسط رو به پایین است و پوشاک با کیفیت بالا را به ندرت می توانید بیابید.

نکته : مقصود از کیفیت عوامل ذیل هستند

  • کیفیت پارچه
  • کیفیت طراحی لباس و پارچه
  • کیفیت دوخت

از ابتدای بازار شروع می کنیم

پاساژ رضا : پاساژی وسیع و متخصص در فروش لباس 600 واحدی در پنج طبقه؛ غالب مغازه داران این پاساژ لباس زنانه خود را به صورت تک عرضه می کنند، ولی هستند مغازه دارانی که فروش عمده هم دارند.

غالب محوصلات عرضه شده در این پاساژ شامل: شومیز، شلوار، شال و روسری می باشد و برخی مغازه داران نیز لباس مجلسی و مانتو نیز عرضه می کنند.

از کجا لباس بیارم برای فروش ؟

مجتمع تجاری دلگشا : این مجتمع تجاری تازه تاسیس تا به اینجای کار مختص پوشاک بانوان است و تقریبا همان اجناسی را عرضه می کند که پاساژ رضا عرضه می کند.

این مجتمع نیز مختص تک فروشی است، ولی از آنجا که بخش بزرگی از مغازه داران تولید کننده هستند، شما می توانید خرید عمده نیز داشته باشید.

سرای ملی : طبقات منفی این پاساژ متعلق به خرید و فروش شلوار عمده است، طبقات همکف و اول مختص پوشاک بانوان است که انواع تاپ، تیشرت، شومیز و تونیک را می توان در این طبقات یافت، و طبقه آخر نیز مختص فروش عمده پوشاک آقایان است که تقریبا تنوع بالایی دارند.

سرای پارسیان : طبقات منفی این پاساژ نیز مختص فروش شلوار زنانه به صورت عمده است و خرید و فروش شلوار جین نیز به وفور در این طبقات صورت می گیرد.

طبقات همکف و مثبت این پاساژ نیز به فروش شومیز و تونیک و مانتو اختصاص دارد.

بازار ملل : می توان گفت این پاساژ به صورت تخصصی بر روی فروش مانتو به صورت عمده متمرکز است؛ نا‌ گفته نماند که پاتوق تولید کنندگان و عمده فروشان مانتو در خیابان هفت تیر است.

لباس مردانه و بچه گانه را نیز می توان از بازار بزرگ یا بازار پانزده خرداد تهیه کرد.

لباس زنانه و بچه گانه عمده لوکس را از کجا بخرم؟

در کلانشهر تهران دو خیابان اصلی برای خرید عمده لباس لوکس موجود است، یکی خیابان فلسطین جنوبی و دومی خیابان جمهوری است.

از جمله مراکز مهم خرید و برندهای مطرح این دو خیابان عبارت اند از :

  • پاساژ شانزلیزه
  • پوشاک فرد ممتاز
  • ویستور
  • پوشاک تنپوش
  • پوشاک ال سون
  • پوشاک تهران پخش
  • گروه تولیدی دلفین

شهرهای بزرگ دیگری مثل : شیراز، اصفهان و مشهد نیز کم و بیش به تولید و پخش پوشاک فعال هستند، ولی همانطور که می دانید حجم بزرگ تولید و فروش پوشاک در اختیار پایتخت است.

لباس ترک عمده از کجا بخرم؟

از کجا لباس بیارم برای فروش ؟

همانطور که می دانید ترکیه به دلیل همجواری با کشور ما و همچنین تولید پوشاک با کیفیت، محصولاتش در بازار ما جا باز کرده است، خرید لباس ترک به صورت عمده و به طور کلی واردات پوشاک از سال 2017 به کشور ممنوع شده است و هدف حمایت از تولید پوشاک داخلی است، ولی کماکان در بازار، لباس وارداتی را می بینیم که برای خرید و فروش آنها می بایست با احتیاط رفتار کرد.

یادمان نرود که خرید جنس قاچاق هم جرم است و هم خیانت به نیروی کار داخلی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز