خبرگزاری کار ایران

با مشاوره‌های پزشکی پذیرش 24 با متخصص زنان و زایمان در ارتباط باش!

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۶۳

شیوع گسترده بیماری‌های واگیردار در ابعاد جهانی بر اهمیت مشاوره آنلاین پزشکی افزوده است. احتمالا شما هم به خوبی می‌دانید که احتمال ابتلا به بیماری‌های ویروسی در مراکز عمومی نظیر مطب‌ها تا سه برابر بیش‌تر از سایر اماکن است.

بنابراین، همان طور که مشاهده می‌کنید ترس از ابتلا به انواع بیماری‌های ویروسی هم به مشکلاتی نظیر ترافیک مسیر و شلوغی مطب‌ها اضافه شده است. مجموعه این عوامل، تمایل افراد را برای خروج از منزل و مراجعه حضوری به مراکز درمانی را کاهش داده است. به این ترتیب، با گذشت زمان تعداد متقاضیان استفاده از مشاوره پزشکی آنلاین به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

این روزها، پلت‌فرم پذیرش 24 به عنوان کوتاه‌ترین پل ارتباطی میان کاربران و پزشکان عمل می‌کند. استفاده از این بستر اینترنتی به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به اتلاف وقت و صرف هزینه اضافی با برترین متخصصان کشور در تماس باشید.

برای انجام این کار، کافی است گوشه دنجی را برگزیده، تلفن هوشمند خود را در دست گرفته و از اتصال به اینترنت اطمینان یابید. در این صورت، به راحتی می‌توانید اپلیکیشن پذیرش 24 را دانلود و نصب کنید. دانلود این اپلیکیشن از طریق اپ استورهای ایرانی و گوگل پلی امکان‌پذیر است.

معرفی مشاوره آنلاین پذیرش 24

پذیرش 24 یک پلت‌فرم اینترنتی مشاوره پزشکی آنلاین است که برای آسایش بیش‌تر بیماران و پزشکان طراحی شده است. با کمک این پلت‌فرم یا از طریق نصب اپلیکیشن آن شما می‌توانید در راحت‌ترین شکل ممکن و از داخل منزل یا محل کار خود با معتبرترین پزشکان آنلاین مشورت کنید.

با کمک اپلیکیشن مذکور شما می‌توانید مشاوره آنلاین و دریافت نوبت از بهترین مراکز درمانی و مطب‌ها را در بالاترین سطوح ممکن تجربه کنید. این پلت‌فرم به شما کمک می‌کند تا در اسرع وقت با مناسب‌ترین پزشک آنلاین ارتباط برقرار کرده و در صورت لزوم، برای مراجعه حضوری نوبت دریافت کنید.

چرا پذیرش 24؟

پذیرش 24 یکی از معتبرترین سامانه‌های اخذ نوبت و مشاوره آنلاین است. این پلت‌فرم با بیش از 1200 پزشک متخصص و 300 مرکز درمانی و بیمارستان طرف قرارداد بوده و تا کنون، بیش‌تر از 45 میلیون نفر را تحت پوشش خود قرار داده است.

به طور خلاصه، مزایای استفاده از اپلیکیشن پذیرش 24 را می‌توان چنین برشمرد:

  • امکان اخذ نوبت حضوری از باتجربه‌ترین پزشکان ایرانی و بهترین مراکز درمانی
  • امکان مشاوره با متخصصان مختلف نظیر دکتر پوست آنلاین، روانشناس آنلاین، دکتر انلاین کودک، پزشک متخصص مغز و اعصاب آنلاین و بسیاری موارد دیگر
  • امکان مشاوره رایگان با متخصص زنان
  • امکان مشاوره رایگان چشم پزشکی
  • امکان ویزیت آنلاین دندانپزشکی
  • برخورداری از  سیستم نوبت دهی آنلاین
  • امکان بهره‌مندی از نظرات مشاور دارویی انلاین
  • امکان مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی با استفاده از سیستم چت
  • امکان ارسال مستندات پزشکی از طریق چت آنلاین
  • امکان برقراری ارتباط از خارج از کشور
  • امکان استفاده از سرویس رژیم غذایی آنلاین با بهره‌گیری از تازه‌ترین روش‌های جهانی

مزایای مشاوره آنلاین نسبت به مراجعه حضوری

شرایط زندگی در دنیای امروز، اغلب افراد را به انجام مشاوره آنلاین ترغیب کرده است. مطالعات نشان می‌دهند، آمار مشاوره پزشکی آنلاین نسبت به مراجعه حضوری به مطب‌ها و مراکز درمانی پیوسته در حال افزایش است. به طور خلاصه، مزایای مشاوره آنلاین نسبت به مراجعه حضوری را می‌توان چنین برشمرد:

  • جلوگیری از اتلاف وقت در ترافیک و مطب‌های مملو از جمعیت
  • جلوگیری از صرف زمان طولانی و انتظار برای اخذ نوبت
  • جلوگیری از اتلاف هزینه‌های گزاف برای رفت و آمد و حق ویزیت
  • اجتناب از مراجعات حضوری غیر ضروری به مطب‌ها و مراکز درمانی
  • کمک به بهبود شرایط زیست محیطی و مقابله با آلودگی هوا
  • کاهش احتمال ابتلا به انواع بیماری‌های ویروسی
  • دسترسی به طیف گسترده‌تری از پزشکان متبحر فارغ از محدودیت‌های جغرافیایی
  • امکان مشاوره آنلاین با چند پزشک در بازه زمانی کوتاه و حتی در یک روز
  • جلوگیری از اتلاف انرژی بیمار و کمک به بهبود هر چه سریع‌تر حال وی

پذیرش 24 بستری برای پوشش دهی تمام تخصص‌ها

پذیرش 24 با پوشش دهی تمام تخصص‌ها به کاربران خود کمک می‌کند تا کلیه مشکلات حوزه سلامت جسم و روان را در یک پلت‌فرم ساده برطرف کنند. به این ترتیب، کاربران با مراجعه به اپلیکیشن یا وب‌سایت پذیرش 24 می‌توانند برای همه نیازهای پزشکی خود پاسخ مناسبی را دریافت کنند.

دسترسی سریع به کلیه متخصصان متبحر در تمامی حوزه‌ها از مهم‌ترین مزایای استفاده از اپلیکیشن پذیرش 24 به حساب می‌آید. از این جمله می‌توان به فیزیوتراپی آنلاین، متخصص خون، دکتر غدد، دکتر ارتوپد آنلاین و حتی مطرح کردن پرسش در زمینه‌های گوناگون نظیر سوال طب سنتی آنلاین اشاره کرد.

چطور پزشک متخصص زنان و زایمان انتخاب کنیم؟

برای انتخاب پزشک در پلت‌فرم پذیرش 24 ابتدا باید با توجه به نوع مشکل و سوال مربوطه حوزه تخصصی مورد نظر خود را برگزینید به عنوان مثال اگر به دنبال متخصص زنان و زایمان هستید در مرحله بعد فهرستی از پزشکان آنلاین در مقابل شما پدیدار خواهد شد که می توانید اطلاعات مربوط به تخصص هر یک از پزشکان را که در زیر نام آن‌ها درج شده است، مشاهده کنید!

به دلیل آن که ما به دنبال پزشک متخصص زنان و زایمان بودیم، از این رو به دنبال متخصص در این زمینه هستیم تا بتوانیم سوالات خود را در زمینه انواع بیماری ها و مشکلات زنانه از آن ها بپرسیم.

به عنوان مثال یکی از شایع ترین سوالاتی که در این زمینه از متخصصان زنان و زایمان پرسیده می شود، موضوع "ترمیم پرده بکارت" است.

ترمیم پرده بکارت (Hymenoplasty)، اغلب با روش جراحی انجام می‌گیرد. در این روش، پزشک متخصص زنان و زایمان، بافت‌های به جا مانده از غشاء محافظ دهانه واژن را به یکدیگر متصل کرده و اصطلاحا، آن‌ها را به هم می‌دوزد. این روش جراحی، بسته به خواست فرد مراجعه کننده، ممکن است با بیهوشی کامل یا بی‌حسی موضعی همراه باشد. لازم است بدانید، در این روش جراحی از بخیه‌های قابل جذب استفاده می‌شود. انجام جراحی ترمیم پرده بکارت، به طور معمول، یک تا دو ساعت طول می‌کشد. این عمل، دوره نقاهت خاصی ندارد. یعنی، یک تا دو روز پس از جراحی، فرد می‌تواند فعالیت‌های عادی و روزانه خویش را از سربگیرد.

به علاوه، میزان تجربه و همین‌طور رضایت کاربران نیز در پلت‌فرم ثبت شده و در معرض دید کاربران قرار دارد. به این ترتیب، شما می‌توانید حاذق‌ترین پزشکان آنلاین را انتخاب کرده و پرسش‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر، می‌توانید بر روی آیکون مشاهده رزومه و دریافت مشاوره آنلاین کلیک کنید. با انجام این کار، جزئیات خدمات تخصصی پزشک و سوابق علمی وی را مشاهده خواهید کرد.

طبیعی است که می‌توانید داده‌های مربوط به چندین دکتر آنلاین را با یکدیگر مقایسه کرده و پزشک مورد نظر خود را برگزینید. با وجود همه موارد یاد شده، اطمینان داشته باشید کلیه پزشکان این سامانه از زبده‌ترین متخصصان ایران به حساب می‌آیند.

هزینه‌های مشاوره آنلاین

هزینه‌های مشاوره آنلاین بسته به حوزه تخصص، پزشک مربوطه و نوع مشاوره متفاوت خواهد بود. به خاطر داشته باشید، پلت‌فرم پذیرش 24 برای فرآیند نوبت‌دهی آنلاین هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. در اصل، درگاه پرداخت صرفا به پزشکان آنلاین و مراکز درمانی مربوطه تعلق دارند.

کافی است هزینه‌های درج شده برای خدمات مشاوره تلفنی و متنی را با مبالغ گزاف حق ویزیت حضوری مطب‌ها مقایسه کنید تا از منصفانه بودن قیمت‌ها اطمینان یابید.

سخن آخر

توجه داشته باشید، تیم مشاوره آنلاین پذیرش 24 همواره تلاش می‌کنند تا شما در هر ساعت از شبانه‌روز بتوانید با پزشکان مورد نظر خود مشاوره تلفنی یا متنی داشته باشید. در صورت بروز هر گونه مشکلی، جابه‌جایی زمان مشاوره، بازگشت وجه یا لغو نوبت امکان‌پذیر خواهد بود. برای پی‌گیری نوبت مشاوره پزشکی آنلاین می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در وب‌سایت با بخش پشتیبانی این پلت‌فرم تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز