خبرگزاری کار ایران

برای قبولی در آزمون ورودی منظومه خرد روی کاراتدریس حساب کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۴۳

آیا درس خواندن و یادگیری در مدارسی با شرایط درسی و کیفی پایین را دوست دارید؟ می‌توانید در مدارسی حضور داشته باشید که معلم‌هایش هیچ شوق و انگیزه‌ای برای تدریس ندارند و صرفا برای رفع تکلیف خود درس می‌دهند؟ بی‌شک هر والدینی ترجیح می‌دهند بهترین شرایط درسی را برای فرزندشان فراهم کنند.

سال‌هاست در تهران مدارسی تاسیس شده‌اند که توانسته‌اند شرایط تحصیلی ایده‌آل را به بهترین نحو ممکن برای دانش‌آموزان فراهم کنند. مدارسی کم‌نظیر با امکانات فراوان که کنار توجه به آموزش مفاهیم مختلف به دانش‌آموز، دنبال ایجاد علاقه و انگیزه در او هستند و همچنین به ابعاد مختلف شخصیت او توجه می‌کنند.

در ادامه تعدادی از این مدارس را بررسی می‌کنیم. البته باید درنظر داشته باشید که تحصیل در این مدارس به نمره، سطح درسی و سابقه تحصیلی شما بستگی دارد. اهمیت سطح درسی دانش‌آموز برای تحصیل در این مدارس به حدی زیاد است که اغلب آن‌ها از دانش‌آموزان آزمون‌ ورودی می‌گیرند. بنابراین اگر با نوع سوالات و شیوه پاسخ‌دهی به آن‌ها آشنا نباشید با مشکلاتی مواجه خواهید شد و ممکن است فرصت تحصیل در این مدارس را از دست بدهید. با ما همراه باشید تا بهترین مدرسه‌های کشور برای تحصیلات دوره پیش از دانشگاه را بشناسید.

یکی از بهترین و برترین مدارس برای تحصیل در تهران مدارس تیزهوشان و غیرانتفاعی هستند که سبک آموزش و سطح آموزش‌هایشان بسیار بالاتر از مدارس عادی است. شما می‌توانید بهترین امکانات و شرایط آموزشی را در این مجتمع‌های آموزشی باشتجربه کنید. از برگزیده‌ترین این مدارس می‌توان به مدرسه منظومه خرد اشاره کرده که حتی بین مدارس برتر تهران از رتبه‌های اول محسوب می‌شود.

منظومه خرد

شاید شما هم در فضای وب تصویر مدارس بزرگ، مجهز و زیبایی را دیده باشید که به‌عنوان نمونه‌هایی از بهترین مدارس دنیا از آن‌ها یاد می‌شود. به‌جرات می‌توان از منظومه خرد به‌عنوان یکی از بهترین مدارس ایران یاد کرد که توانایی رقابت با بهترین مدارس دنیا را دارد. مدرسه خرد به‌عنوان مدرسه‌ای غیردولتی به یک نام آشنا در سطح جهانی تبدیل شده است. پیشنهاد می‌کنم برای یک ‌بار هم که شده امکانات این مدرسه را برسی کنید تا متوجه تفاوت آن با دیگر مدارس کشور شوید. این مدرسه نه تنها امکانات رفاهی و محیطی قابل‌توجهی دارد، بلکه بهترین دبیران ایران را هم در خود جای داده است.

امکانات منظومه خرد

در این مدرسه شرایط برای تدریس و آموزش به بهترین شکل ممکن فراهم است. از بهترین وسایل تدریس تا انواع ابزار و وسایل همه را می‌توان در مدرسه منظومه خرد پیدا کرد. از نظر امکانات رفاهی هم باید گفت منظومه خرد پتانسیل این را دارد که اگر روزی از مدرسه بودن تغییر کاربری داد، بتواند به هتل تبدیل شود. خبر خوب آن که با ورود به این مدرسه تا رسیدن به دانشگاه دیگر نیازی به تغییر محل تحصیل نیست. چراکه این مدرسه یا بهتر است بگوییم مجتمع آموزشی تمامی سطوح تحصیلی از پیش‌دبستانی تا متوسطه دوم، هنرستان و... را در بر می‌گیرد. پس شما می‌توانید مستقیم از این مدرسه وارد بهترین دانشگاه‌های ایران و جهان شوید.

مدارس مختلفی در گروه مدارس برتر قرار دارند که هر کدام به بخشی از نیازهای دانش‌آموزان اهمیت می‌دهند. تدریس کارآمد و حرفه‌ای، معلم‌های خوب و باتجربه، امکانات رفاهی و محیطی و... برای هریک از مدارس با اولویت‌های مختلفی اهمیت دارد؛ اما مجتمع منظومه خرد همه این امکانات و خدمات را در بهترین سطح و با اولویت‌بندی یکسان به دانش‌آموزان ارائه کرده است.

باشگاه‌های ورزشی و استخر با بهترین مربی‌ها، آموزش‌های متفاوت و متنوع کاربردی، آموزش مشاغل مختلف و آشنایی دانش‌آموزها با به‌روزترین علوم دنیا، کتابخانه با چندین هزار جلد کتاب، خانه هنر، آزمایشگاه‌های فیزیک و زیست، آکادمی سنجش سلامت، سالن اجتماعات، سالن غذاخوری، پزشک، اتاق کنفرانس، کامپیوتر و... تنها بخشی از خدمات و امکانات این مدرسه است.

به نظرم موارد گفته شده کافی است تا این مجموعه برادری خود را ثابت کند. شما می‌توانید با یک جستجوی کوچک در فضای وب نتیجه درخشان دانش‌آموزهای این مدرسه در آزمون‌های مختلف را ببینید که با بهترین رتبه‌های کنکور، بهترین دانشگاه‌های جهان را به‌عنوان محل تحصیل خود انتخاب کرده‌اند.

شرایط ورود به منظومه خرد

درست است که این مدرسه درصورت ثبت نام دانش‌آموز بهترین شرایط را دارد، اما این به آن شرط است که از آزمون ورودی سخت آن موفق بیرون بیایید. در این مدرسه، آزمون ورودی بسیار سختی گرفته می‌شود و قبولی در آن هم نیازمند تمرین، تسلط و آشنایی با نمونه سوال‌های مد نظرشان است. شما می‌توانید خود را محک زده و برای ورود به مدرسه خرد شانستان را امتحان کنید. یادتان باشد برای ورود به این مدرسه، آزمونی در کلاس جهانی برای ورود به مدرسه‌ای با کلاس جهانی گرفته می‌شود که حتما قبل از ورود به آن باید با شرایطش آشنایی کامل داشته باشید.

درصورتی‌که قصد ورود به منظومه خرد را دارید، پیشنهاد می‌کنم سری به سایت کاراتدریس بزنید تا بهترین راهکار را برای موفقیت در آزمون ورودی مدرسه خرد بشناسید.

گروه کاراتدریس با تدریس خصوصی ریاضی می‌تواند شما را برای ورود به منظومه خرد آماده و با قبولی حتمی مواجه می‌کند. شرایطی که با کمتر معلم‌ها و دبیرانی نصیب شما خواهد شد. در نظر داشته باشید کاراتدریس به صورت تخصصی به تدریس خصوصی ریاضی فعال است و سایر دروس را پوشش نمی‌دهد.

پیشنهاد می‌کنم با مراجعه به وبسایت کاراتدریس باخدمات آموزش ریاضی این مدرسه از جمله حل تمرین، تدریس پایه‌های تحصیلی مختلف و... آشنا شوید و تیزهوشی را با تدریس تیزهوشان آن‌ها تجربه کنید.

انتخاب با خودتان است

طبیعتا فرصت شما برای یادگیری مفاهیم درسی و شرکت در آزمون ورودی مدرسه منظومه خرد کم است. بنابراین چندان زمان زیادی برای آزمون و خطا و آشنایی با دبیران ریاضی مختلف ندارید که بتوانید با چنین راهی بهترین دبیر را شناسایی کنید.

پیشنهاد ما بررسی سایت کاراتدریس و آشنایی با سایر مخاطبان این سایت است که به شما اطمینان خاطر می‌دهد دانش‌آموزانی که کاراتدریس را امتحان کرده‌اند، بهترین نتیجه را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز