خبرگزاری کار ایران

از مراکز خرید قشم تا جاذبه‌های مشهد در سایت سفر باتو

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۵۴

بازار پردیس قشم

در ادامه بهتر است سری به این مرکز خرید مدرن و پر طرفدار بزنید. با اینکه زمان زیادی از افتتاح این بازار نمی گذرد، اما در میان مسافران جاز باز کرده و به محبوبیت رسیده است.

این بازار به نسبت مابقی مراکز خرید موجود در جزیره قشم مدرن تر و مجهز تر بوده و در مرکز شهر و درست مقابل مرکز خرید ستاره واقع شده است . مرکز خرید پردیس دارای یکصد و پنجاه واحد تجاری است و همچنین یکی از معروف ترین هتلهای این جزیره در طبقه بالایی این مجموعه قرار دارد .  در این مرکز خرید کالاهای با کیفیت و متنوعی نظیر انواع کیف و کفش ، پوشاک ، وسایل دکوری و تزیینی عرضه می شود . همچنین این مجموعه محل مناسبی برای تهیه لباس های مجلسی زنانه است  .

در این مرکز خرید امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی به چشم می خورد که از میان آنها میتوان به رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

مجتمع تفریحی و تجاری سیتی سنتر ۱ و ۲

بر اساس مطلب سایت سفر باتو ، این مرکز خرید مدرن و نسبتا بزرگ مکانی ایده آل برای ادامه خرید و گشت و گذار در تور قشم  است . بهتر است بدانید در این بازار انواع دوربین های عکاسی و تجهیزات وابسته به آن عرضه می گردد و در کنار آن محصولات متنوع دیگری همچون انواع پوشاک ، لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن به چشم می خورد . گفتنی است مراکز خرید سیتی سنتر یک و دو درست مقابل یکدیگر قرار دارند و به وسیله یک‌ پل  هوایی به یکدیگر متصل می ‌شوند . در حال حاضر این دو مرکز خرید  ، مدرن ترین و شیک ترین مراکز خرید جزیره  قشم هستند و دسترسی به آن بسیار آسان است .

مراکز خرید منطقه بندر درگهان

بندر درگهان در خارج از شهر قشم و در فاصله نسبتا کوتاهی از شهر قرار دارد و محل مناسبی برای تهیه پوشاک به صورت عمده است . اغلب هتل های شهر دارای سرویس ایاب و ذهاب به این منطقه بوده و اگر به هر دلیلی مایل اید خودتان به درگهان بروید ، می‌توانید از میدان برگ سبز در محله بازار قدیم تاکسی های خطی را سوار شوید .

در منطقه درگهان بازار های مختلفی را می بینید که کالاهای تازه ترخیص شده از چین را بفروش می رسانند و مسافران از تنوع و حجم بالای کالاهای عرضه شده در این منطقه شگفت زده خواهند شد .

در منطقه درگهان بازارهای فراوانی به چشم می خورد که مهم ترین آنها بازار دو دلفین ، بازار نصب ، بازار اطلس ، بازار زمرد ، بازار صدف و بازار نور نام دارند .

بازار دو دلفین

همانطور که گفتیم این بازار در منطقه درگهان قرار دارد و کالاهای عرضه شده در آن به نسبت متنوع و باکیفیت است . مجموعه دو دلفین دارای دو طبقه تجاری بوده و یکی از محبوب ترین بازارهای جزیره است . طبقه اول این بازار به فروش انواع کیف و کفش ، زیور الات ، پوشاک ، شال و روسری اختصاص یافته  و طبقه دوم آن اغلب پوشاک عمده را عرضه می کنند . این مجموعه دارای امکانات رفاهی مختلف نظیر رستوران ، فست فود و ... است .

بازار نخل

بازار نخل نیز یکی از جدید ترین مراکز خرید درگهان است و دارای طراحی و معماری جذاب و بسیار زیبایی است . این مجتمع در نزدیکی دریا واقع شده و در کنار فروشگاههای متنوع دارای امکانات متعددی است .

جاذبه های دیدنی در شهر مشهد – خراسان رضوی

حالا که در فصل زیبای بهار هستیم ، می خواهیم شما را با برخی از جاذبه های دیدنی تور مشهد آشنا کنیم که احتمالا تا پیش از آن از وجود بسیاری از این اماکن زیبا بی اطلاع بوده اید و تنها به زیارت حرم امام هشتم بسنده می کردید . همانطور که می دانید قرار است سال پیش رو را نیز با ویروس کرونا دست و پنجه نرم  کنیم ، از این رو به احتمال قوی بازدید از بسیاری اماکن مذهبی و فرهنگی شهر مشهد غیر ممکن خواهد بود . به همین خاطر بهتر است به سراغ طبیعت زیبای اطراف شهر مشهد برویم و از ییلاقات شگفت انگیز آن دیدن  کنیم  . با ما همراهباشید تا برخی از این ییلاقات خوش آب و هوا را به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی هر چند مختر در اختیارتان قرار دهیم .

از میان مطالب پیشین سایت : تفریحات مناسب کودکان در مقاصد گردشگری محبوب

روستای درخت سپیدار

روستای تاریخی و بسیار زیبای درخت سپیدار در گذشته در امتداد جاده ابریشم قرار داشته و بسیار مورد توجه بود . این منطقه هم اکنون و در فاصله پنجاه و پنج کیلومتری از جنوب غربی شهر مشهد واقع شده و دارای آب و هوایی لطیف و خنک است .  گفته می شود این منطقه چیزی بیش از هزار و ششصد سال قدمت دارد و در کوچه های باریک آن ردپای تاریخی کهن را میتوان دید . همچنین روایت شده امام رضا (ع) حین سفر خود از مدینه به مرو برای مدتی در این روستا اقام داشته است .

بیشتر بخوانید: چرا به قشم سفر کنیم؟

در این روستا جاذبه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها چشمه آب زلالی ‌به نام مبارک امام رضا (ع) وجود دارد ، که محلی ها معتقدند پس از گذر امام رضا این چشمه پر آب شده و آب جاری شده در آن به برکت گذر ایشان است . روستای درخت سپیدار مکان ایده آلی برای یک گشت و گذار و پیک نیک های یک روزه است و به خصوص در فصل بهار و تابستان دارای طبیعتی سرسبز است . البته مناظر این روستا در فصل پاییز نیز بسیار تماشایی بوده و همه درختان به رنگ زرد و نارنجی و قرمز در می آیند . همانطور که گفتیم این روستا دارای جاذبه های دیدنی متنوعی است که برخی از مشهورترین آن ها عبارتند از : قلعه تلخ ‌آب ، کاروانسرای قدیمی و قبرستان گبرها و همچنین قنات تاریخی تلخ‌آب و باغات میوه فراوان .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز