خبرگزاری کار ایران

بهترین سازنده ساختمان لوکس منطقه دروس

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۵۳۶

گروه ساختمانی بتیس یکی از موفق‌ترین مجریان و سازندگان آپارتمان ویژه و لوکس در منطقه دروس است. این شرکت ساختمانی با استفاده از تجربه بیست ساله خود تلاش کرده تا با ایجاد معماری‌های جدید و چشم نواز، طرحی نو در معماری برج‌ها و آپارتمان‌ها دراندازد.

در جامعه مدرن و پر هیاهوی امروزی، خانه میتواند محلی امن برای گذراندن لحظات و به دست آوردن آرامش در کنار عزیزانمان باشد.

پس بهتر است این محل  چشم نواز ، مطابق با سلیقه ، ذائقه و فرهنگمان باشد.

هدفمان در شرکت ساختمانی بتیس بنا کردن پروژه هایی می باشد که در آن زیبایی بصری را در کنار المان های فرهنگی کشورمان به همراه امکانات رفاهی  به روز برای خانواده ها فراهم آوریم،تا در نهایت خانه آن طور که باید خانه شود.

در راستای این هدف در یکی از فرعی های دنج و به نام دروس ، معماری سبک اوایل دوره صفویه را باز آفرینی کرده ایم.

مشایات مزین شده به تک نگاره های مینیاتور برگرفته شده از موزه رضا عباسی، در کنار سرستون های محرابی طراوت معماری ایرانی را یاد آور میشود و در نهایت این پروژه را با تلفیق تکنولوژی و فرهنگ بر پایه ی معماری اصیل کشورمان بنا نهاده ایم تا رسالت خود را در معماری شهری به درستی انجام داده باشیم.

فروش آپارتمان دروس

یکی از مهم‌ترین دلایل تلاش روزانه ما این است که بتوانیم خانه‌ای مهیا کنیم تا امنیت، آرامش و آسایش را برای ما به همراه داشته باشد. البته امروزه به جز این موارد به دنبال این هستیم که بتوان با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی از این پیشرفت در منزل مسکونی خود بهره ببریم و به عبارتی تکنولوژی را در خدمت خود می‌گیریم تا خانه امن، آرام و مدرن داشته باشیم. همچنین هر چقدر که فاکتورهای مدرن و لوکس بودن در یک خانه بیشتر رعایت شود، به تبع آن قیمت آن منزل مسکونی هم بالاتر خواهد رفت.

 امروزه برخی سازندگان مجتمع‌های مسکونی برای رفع این نیاز تلاش می‌کنند تا آپارتمان‌های لوکس و مدرن بسازند و تمامی فاکتورهای روز دنیا را به بهترین شکل در آن رعایت کنند. ما در این مقاله قصد داریم درباره فاکتورهای یک آپارتمان مدرن و در ادامه درباره خرید آپارتمان لوکس در منطقه دروس و خیابان یارمحمدی و مزایای این محله‌ها اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

 بهترین سازنده ساختمان لوکس منطقه دروس

 آشپزخانه یک آپارتمان لوکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

 در هر خانه آشپزخانه قلب آن خانه محسوب می‌شود. فرقی نمی‌کند شما در یک خانه روستایی، آپارتمان معمولی و آپارتمان لوکس و مدرن زندگی می‌کنید؛ به هر حال مهم‌ترین قسمت یک واحد ساختمانی آشپزخانه به‌حساب می‌آید. در آپارتمان لوکس و مدرن سعی شده روی این قسمت از خانه نهایت تلاش صورت گیرد تا به بهترین شکل ظاهر شود. به همین دلیل آشپزخانه آپارتمان مدرن گران‌ترین قسمت آن می‌باشد.

 به عبارتی سازنده سعی کرده بهترین‌ها را در آن پیاده کند. استفاده از بهترین برندها با بالاترین کیفیت کابینت شاید اولین گزینه برای هر چه بیشتر لوکس نشان دادن آشپزخانه باشد. اگر قصد خرید آپارتمان مدرن دارید می‌توانید روی امکانات خوب آشپزخانه آن حساب کنید. کابینت ها به صورت جزیره‌ای هستند و میزان دسترسی به تمامی وسایل داخل کابینت به دلیل نوع چیدمان آن به راحتی و سهولت صورت می‌گیرد.

 از طرف دیگر آشپزخانه لوکس کاملاً فول فرنیش است. به عبارت بهتر سرویس برقی تو کار در آشپزخانه یک آپارتمان مدرن به کار گرفته می‌شود. البته در برخی از این آپارتمان‌ها پنتری ((pantry نیز وجود دارد. در اصل پنتری یک  فضای اختصاصی است که می‌توان آن را به نگهداری از خواروبار و وسایل مصرفی خوراکی اختصاص داد تا هم دسترسی به آنها به راحتی امکان پذیر باشد و هم اینکه فضای کابینت‌ها را اشغال نکند. در نهایت اینکه برخی از آشپزخانه‌های آپارتمان مدرن درتی کیچن (dirty kitchen) دارند. این امکان در حقیقت یک آشپزخانه دیگر در کنار آشپزخانه اصلی است که به دور از دسترسی بوده و مشرف به نشیمن نیست. در نتیجه می‌توان به راحتی ظروف کثیف را در آن جای داد و هنگام پذیرایی از میهمانان، فضای خانه مرتب می‌ماند و نظافت آن زمان به هم نمی‌ریزد.

بهترین متخصص عصب کشی

سئو سایت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز