خبرگزاری کار ایران

چگونه کسب و کار خود را ارتقاء و مشتری جذب کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۱۰۰

امروزه با افزایش تعداد کسب و کارها و رقبا شاید جذب مشتری مانند زمان های گذشته به آسانی انجام نشود. یا حداقل باید هزینه بیشتری را صرف کرد. حال صاحبین مشاغل در پی روشی برای جذب مشتری هستند اما چطور باید این کار را انجام داد؟

تا حالا با خود فکر کرده اید با پیشرفت در تکنولوژی و عرصه اینترنت چه مزیت بزرگی نصیب ما شده است؟ در واقع استفاده از اینترنت تقریبا در تمامی دستگاه های هوشمند امکان پذیر است. و همین امر سبب شده است افراد مدام گوشی خود را چک کرده و به محض دریافت پیام آن را مطالعه کنند. آیا این یک فرصت نیست؟ ما می توانیم از این شرایط به نفع خود استفاده کنیم و مشتریان خود را افزایش دهیم.

یکی از مناسب ترین و بهترین روش برای انتشار اطلاعات خود استفاده از پنل ارسال پیامک است. یک روش ارزان و مناسب با بازدهی عالی, شما می توانید در کوتاه ترین زمان و با هزینه بسیار مناسب هزاران پیام را به دست هزاران مخاطب خود برسانید بدون این که کارمندی را برای این کار استخدام کرده باشید. یا زمان زیادی را صرف کنید.

استفاده از روش پیامکی و مزیت های آن

در بالا به استفاده از روش پیامک اشاره کرده ایم اما چطور این کار را انجام دهیم؟ چطور باید پنل خود را تهیه و شروع به ارسال نمایید؟

شما می توانید برای این کار سری به سایت سپیدار اس ام اس بزنید و با شرایط و امکانات پنل آشنا شوید یا می توانید به صورت تلفنی با ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. به همین راحتی بدون هیچ گونه نصب برنامه ای و یا داشتن سخت افزای از این امکانات بهره مند شوید. و به سراسر استان یا شهر خود پیام ارسال نمایید.

چگونه کسب و کار خود را ارتقاء و مشتری جذب کنیم؟

اصول و نحوه موفقیت در ارسال پیامک

همیشه راه هایی وجود دارد تا شما بتوانید از امکانات بهترین استفاده را ببرید. می توان گفت در هر راه و روشی یک نکته کلیدی وجود دارد که با رعایت کردن آن می توانید بیش از آن چیزی که فکرش را می کردید به دست آورید. در پنل پیامک هم به همین صورت است ما به شما روش هدفمند را توصیه می کنیم به این صورت که صاحبین مشاغلی که در تهران هستند ارسال اس ام اس در تهران را به صورت هدفمند انجام داده و پیام ها را به مخاطب خاص خود ارسال نمایید. یعنی پیام ها را به دسته مخاطب خود که شامل فقط خانم ها, آقایان ... باشند ارسال نمایید این تفکیک در پنل ما امکان پذیر است و به راحتی می توانید از این مورد بهره مند شوید تا علاوه بر هزینه کم, بازدهی بالاتری را دریافت نمایید.

اجازه دهید مثالی بزنیم تا این موضوع برای شما واضح تر شود فرض کنید یک خانم می خواهید برای کار آرایشگری خود در رشت از روش های تبلیغاتی استفاده کند. همانطور که می دانید تقریبا تمامی روش ها به صورت سراسری بوده و هزینه زیادی را دربرخواهد داشت. اما می تواند از روش ارسال اس ام اس در رشت استفاده نمایید و با استفاده از تفکیک, پیام ها را فقط به خانم های بین 20 تا 45 سال ارسال انجام دهد. بنظر شما کدام روش منطقی تر و مناسبت تر است؟ در روش اول شما نمی دانید پیام های را چه کسی مشاهده می کند و از این رو سبب اتلاف وقت و انرژی می شود اما در روش دوم شما می توانید مخاطب خود را انتخاب و آن ها را تفکیک کرده و از این رو هزینه کمتری را برای شما در بر خواهد داشت. شما کدام روش را انتخاب می کنید؟

راه اندازی کسب و کار اینتنرتی

یک خبر خوش برای افرادی که می خواهند کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند یا افرادی که می خواهند شغل دوم داشته باشند می توانند از نمایندگی پنل اس ام اس در سپیدار اس ام اس sepidarsms.com استفاده کنند به همین راحتی فقط با یک سایت از تمامی امکانات پنل برخوردار شده و همچنین می توانند از صفر تا صد پنل را مدیریت کنند کاربران را اضافه کنند یا برای آن ها تعرفه هایی مشخص کنند تیکت را دریافت و پاسخ دهید و به صورت مستقیم هزینه ها را دریافت نمایید. این عالی نیست؟

می توانید از 3 روش مختلف کسب درآمد نمایید.

1- خود پنل را به دیگران بفروشید که این روش بسیار آسان بوده و فقط باید کاربر در پنل ثبت نام کند.

2- با هر شارژی که کاربر برای ارسال پیامک انجام می دهد درصدی از آن به حساب شما واریز می شود

3- می توانید خدماتی مانند فروش خط اختصاصی را نیز ارائه دهید,  به صورت اختصاصی برای هر کاربر آن را بفروشید و از آن ها هزینه دریافت نمایید.

چگونه کسب و کار خود را ارتقاء و مشتری جذب کنیم؟

کمی هوشمندانه کار کنید

برخی افراد می پرسند چرا رقیب ما با هزار پیامک به بازدهی رسید اما ما نمی توانیم آن بازدهی را حتی با تعداد بیشتر کسب کنیم؟ حتی با این که به همان منطقه و در همان زمان ارسال می کنیم.

شاید برخی از مسائل بسیار جزئی باشند اما با رعایت آن ها می توانید تا چندین برابر سود ببرید. یکی از مسائلی که بسیار مهم است اما به ظاهر کم اهیمت بوده و زیاد به آن توجه می شود, محتوای پیام می باشد. شما باید بتوانید محتوای پیام خود را به صورت جذاب بنویسید تا مخاطب با خواندن آن ترغیب به تماس یا استفاده از خدمات شما شود.

یکی دیگر از مسائلی که بسیار مهم است زمان ارسال پیام بوده شما باید اطلاعات مخاطب خود را شناخته و در زمان هایی که کمترین مشغله ها را دارند برای آن ها پیام ارسال کنید.

موضوع دیگری که باید رعایت شود تکرار پیام ها می باشد. شما باید بتوانید هر چند وقت یکبار پیام ها را مجدد با متنی جدید برای همان مخاطب خود ارسال نمایید.

برخی از افراد سه مورد بالا را نادیده می گیرند وبا این که تعداد زیادی را ارسال می کنند اما نتیجه ای حاصل نمی شود. به این دلیل از تبلیغات منصرف شده و از روش های دیگر استفاده می کنند یا کلا از انجام تبلیغات برای کسب و کار خودداری می کنند اما در اصل فقط کافیست کمی هوشمندانه کار کنید به همین راحتی می توانید تعداد مشتریان خود را حتی تا چندین برابر نیز افزایش دهید.

تبلیغات ارزان ولی به صرفه

شاید تصور کنید هر تبلیغی که ارزان باشد بازدهی مناسبی نداشته یا نمی توان با آن جذب مشتری نمایید اما در اصل اینطور نیست روش پیامکی با این که بسیار ارزان و به صرفه است اما بازدهی بسیار خوبی داشته و در صورتی که بتوانید از آن به درستی استفاده کنید می تواند یک روش بسیار مناسبی برای شما باشد. حتی شرکت های بسیار بزرگ نیز به دلیل نحوه اطلاع رسانی از این تبلیغ استفاده می کنند.

در نهایت این که سعی کنید به شیوه اصولی در مورد نوع تبلیغات تحقیق کنید به عنوان مثال برخلاف تصور بسیاری از افراد تبلیغات پیامکی یک روش خوبی است. برای اقدام به خرید می توانید با ارائه دهندگان خدمات پنل پیامکی مانند سپیدار اس ام اس در ارتباط باشید. یا به سایت ما  sepidarsms.com مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری را در مورد نحوه اطلاع رسانی و روش صحیح استفاده از پنل پیامکی دریافت نمایید. همچنین قیمت های پنل ها را مشاهده کنید و بعد از بررسی قیمت های متوجه خواهید شد که تبلیغات ارزان هم بازدهی خوبی خواهد داشت. فراموش نکنید در سپیدار اس ام اس می توانید از پشتیبانی و ارائه خدمات خوب بهره مند شوید. همیشه اولویت اول ما رضایت شماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز