خبرگزاری کار ایران

امداد موبایل چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۳۱۴

فروشگاه اینترنتی و تخصصی امداد موبایل در زمینه ابزار و قطعات موبایل می باشد. که کامل ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه قطعات موبایل در ایران می باشد. همچنین با بهترین ابزارالات تعمیر موبایل توانایی و قابلیت تعمیر و تعویض انواع مدل گوشی یا تبلت را دارد.

فروشگاه اینترنتی و تخصصی امداد موبایل در زمینه ابزار و قطعات موبایل می باشد. که کامل ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه قطعات موبایل در ایران می باشد. همچنین با بهترین ابزارالات تعمیر موبایل توانایی و قابلیت تعمیر و تعویض انواع مدل گوشی یا تبلت را دارد.

هر آنچه که به موبایل یا تبلت مربوط می شود، میشه تو امداد موبایل قطعات و لوازم تعمیراتی آن را پیدا کرد.

تعمیرات تلفن

مرکز تعمیرات امداد همه چیز را از بین صفحه های خراب ، مشکلات شارژ ، مشکلات دکمه های خانه ، دوربین معیوب و غیره برطرف می کند.

هنگامی که از تعمیرگاه امداد موبایل بازدید می کنید ، اطمینان پیدا می کنید که تجهیزات هوشمند با ارزش شما در اختیار یک متخصص است و اینکه تعمیر امداد موبایل با 3 ماه ضمانت پشتیبانی می شود.

فروش لوازم جانبی

امداد موبایل طیف گسترده ای از لوازم جانبی موبایل را برای همه نیازهای تلفن / تبلت شما از جمله قاب آیفون و آیپد ، قاب گلکسی سامسونگ ، هدفون ، اسبابک ، پاور بانک ، محافظ صفحه شیشه ای معتدل ، شارژر ، شارژر اتومبیل ، باتری و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

چرا امداد موبایل؟

تکنسین های مجرب امداد موبایل بیش از 10 سال تجربه در صنعت دارند و چیزهای زیادی نیستند که نتوانند برطرف نکنند. امداد موبایل در تعمیرات بدون ضمانت iPhone ، iPad و طیف متنوعی از تلفنها و تبلت های  Android و Windows تخصص دارد.

با این حال ، اگر امداد موبایل نتواند دستگاه شما را به شما تعمیر کرده و آماده به کار برگرداند ، یک ریالی از شما تحویل نمی گیرد.

و همچنین امداد موبایل در مورد همه کارهای خود سه ماه ضمانت ارائه می می دهد تا اطمینان حاصل شود که شما از آنچه امداد موبایل تحویل گرفته اید، راضی هستید.

تعویض صفحه

اگر تلفن یا تبلت شما به صفحه نمایش جدیدی نیاز دارد ، در امداد موبایل مهارت تعویض صفحه نمایش برای بیشتر مارک های معروف تلفن و تبلت را دارد.

 صفحه نمایش هایی که امداد موبایل  استفاده می کند از بالاترین کیفیت در بازار برخوردار هستند ، درصورت وجود امداد موبایل از صفحه نمایش های اصلی استفاده خواهد کرد. امداد موبایل  پس از تعمیر مجموعه کاملی از بررسی کیفیت را انجام می دهد.

جایگزینی باتری

اگر تلفن یا تبلت  شما به سرویس باتری نیاز دارد ، امداد در اینجا به شما کمک خواهد کرد. امداد موبایل از باتری های با بالاترین کیفیت در بازار استفاده می کند ، در صورت وجود از باتری های اصلی استفاده خواهد کرد. امداد موبایل پس از تعویض باتری ، از نظر دوام باتری و روند شارژ دستگاه شما را بررسی می کند.

جایگزینی پوشش پشتی

امداد موبایل چیست؟

در امداد موبایل  ، تنها یک شرکت  معتبر در ایران هست که خدمات تعویض شیشه پشتی را در آیفون ارائه می دهد. با استفاده از دستگاه لیزر تخصصی امداد بدون آسیب رساندن به مدار شارژ بی سیم ، شیشه شکسته را با خیال راحت از بین می برد. امداد موبایل همچنین برای اکثر مدلهای معروف تلفن سرویس تعویض درب پشت ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

 

خدمات تشخیص

اگر مشکلی در دستگاه شما وجود ندارد اما مطمئن نیستید که چه چیزی است ، امداد موبایل  یک سرویس تشخیصی دارد.

 تکنسین های مجرب امداد موبایل می توانند مسئله را تشخیص دهند و کارهای مورد نیاز برای تعمیر دستگاه شما را نقل قول کنند.

سطح تعمیرات منطق منطقی

در صورت مشاهده مشکل با برد منطقی ، از تعویض قطعات تا میکرو لحیم کاری ، از خدمات تشخیصی امداد  پیروی خواهد کرد و خوشحال خواهند شد که این سطح از تعمیر را انجام داده اند.

امداد موبایل می تاوند به این موارد و ... کمک کند:

  • درمان آسیب مایع
  • تلفنهای آسیب دیده و افتاده
  • تهویه تلفن
  • خطاهای برق
  • تعویض صفحه
  • مشکلات باتری / شارژ
  • خطاهای بلندگو / میکروفون
  • عیب دوربین
  • تعویض های مسکن / شاسی
  • شماره WAP / MMS
  • شماره دریافت سیگنال
  • و...

 

سوال: امداد موبایل کدام مدل های اپل را می توانید تعمیر کند؟

پاسخ: امداد موبایل تمام مدل های اپل را از آیفون 5 تا 11Pro تعمیر می کند و همچنین جایگزینی های شیشه ای را نیز ارائه می دهد.

سوال: کدام مدل های سامسونگ را می توانید تعمیر کند؟

پاسخ: امداد بیشتر مدل های سامسونگ را از Samsung A10 تا Samsung S10 تعمیر می کند.

س: آیا تلفن های هواوی را تعمیر می کند؟

پاسخ: بله ،  بیشتر مدل های هواوی را از جمله P30 و P30 Pro تعمیر می کند.

س: آیا می توانید تبلت ها را نیز تعمیر کنید؟

پاسخ: بله ، امداد می تواند همه iPad ها را از iPad 2 تا iPad pro ، از جمله تمام Airs و تمام Mini ها ، تعمیر کند.

در مورد تبلت های سامسونگ ، امداد می تواند اکثر آنها را تعمیر کند ، اما به دلیل تنوع زیاد در نام و شماره مدل ها ، نمی تواند همه آنها را در اینجا لیست کند.

س: آیا داده من بی خطر است؟

پاسخ: امداد موبایلبه  پشتیبان گیری از اطلاعات  توصیه می کند که به هیچ سندی دسترسی نخواهند داشت. در شرایط بسیار نادر که موردی از پس تعمیر خارج شود ، ممکن است مدارهایی آسیب ببینند. این فقط 1٪ موارد است ، و معمولاً قبل از اینکه حتی نگاهی به آن بیندازد، ناشی از افت یا تأثیر اولیه است.

س: آیا اسناد من را حذف خواهید کرد؟

پاسخ: نه ، امداد اسناد را حذف نمی کنیم.

س: چرا به رمزعبور / رمز عبور من نیاز دارند؟

پاسخ: رمز عبور برای آزمایش دستگاه شما پس از تعمیر مورد نیاز است ، تا مطمئن شوید که کار را به درستی انجام داده اند این فقط شامل جابجایی آیکون ها در صفحه اصلی ، دسترسی به دوربین در صورت تعویض آن و غیره است. به اطلاعات شخصی ، عکس ها و غیره دسترسی نخواهید داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز