خبرگزاری کار ایران

ارشدان پرکارترین ناشر کشور در سال کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۹۸۷

پیداکردن ناشر معتبر جهت چاپ کتاب همواره دغدغه بزرگی برای نویسندگان بوده و هست. غالب مولفین به دنبال بهترین انتشارات در زمینه چاپ و نشرمی‌گردند تا مسیر این دغدغه و چالش را برای خود هموار سازند.

پیداکردن ناشر معتبر جهت چاپ کتاب همواره دغدغه بزرگی برای نویسندگان بوده و هست. غالب مولفین به دنبال بهترین انتشارات در زمینه چاپ و نشرمی‌گردند تا مسیر این دغدغه و چالش را برای خود هموار سازند. در این میان میتوان انتشارات ارشدان را که در ماه‌های خرداد، شهریور، مهر و آذر سال 1399 رتبه نخست در فهرست 10 ناشر عمومی پرکار از نظر بیشترین تعداد چاپ اول را به خود اختصاص داده است را بعنوان یکی از معتبرترین ناشرین کشوری دانست.  

این در حالی است که انتشارات ارشدان رتبه نخست خود را با اختلاف زیادی نسبت به سایر ناشران کشور به دست آورده است و نام این مجموعه در صدر جدول رده‌بندی ناشرین عمومی پرکار می‌درخشد.
همچنین در ماه‌های تیر و مرداد سال 99،  انتشارات ارشدان تحت عنوان ناشر عمومی پرکار به ترتیب با رتبه‌های سوم و دوم از نظر بیشترین تعداد چاپ اول کتاب در بین ناشران مختلف کشور معرفی شده است. این موسسه معتبر در ماه‌های مرداد و آذر امسال نیز در فهرست 10 ناشر آموزشی و کمک ‌آموزشی پرکار از لحاظ بیشترین تعداد چاپ اول قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا در ادامه انتشارات ارشدان را بیشتر بشناسید و دلایل معرفی آن را به‌عنوان بهترین ناشر عمومی بدانید.

راز ارشدان به‌عنوان بهترین ناشر عمومی

انتشارات ارشدان با ارائه ارزانترین چاپ کتاب با قیمت غیرقابل رقابت و پرداخت اقساطی و با کیفیت بالای چاپ، توانسته است عنوان بهترین انتشارات را به خود اختصاص دهد و از دیگر رقبا پیشی بگیرد. از دیگر موارد مهم که لازم است به آن اشاره کرد این است که مشاوره‌های کامل ارائه شده توسط کارشناسان خبره در انتشارات ارشدان به‌صورت رایگان بوده و تمامی موارد از صفر تا صد چاپ کتاب مکانیزه و سازمان‌دهی شده و هر بخش به افراد متخصص و با تجربه در آن زمینه سپرده شده است تا فرایند چاپ کتاب بدون ایجاد ذره‌ای خلل و عدم فوت وقت، طبق نظارت حرفه‌ای کارشناسان باکیفیت هرچه بهتر و با سرعت هرچه تمام‌تر انجام شود.

انتشارات ارشدان  به‌عنوان بهترین ناشر عمومی با حذف مراجعه حضوری توانسته است در زمینه مشاوره برای چاپ کتاب بسیار حرفه‌ای عمل کند؛ بدین صورت که شما از هر جای کشور می‌توانید تنها با برقراری تماس تلفنی یا ارتباط‌گیری از طریق شبکه‌های مجازی در 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته با مشاورین متخصص آن مرکز از مشاوره‌های واقع گرایانه و بدون جانبداری خاصی به‌صورت کاملاً رایگان بهره‌مند شوید و با حذف هزینه‌های جانبی غیر ضروری و با کمترین بودجه کتاب خود را بدون مراجعه حضوری و با بهترین کیفیت نزد بهترین ناشر عمومی چاپ کنید و روند کار را به صورت آنلاین پیگیر شوید تا مراحل پیشرفت کار خیلی سریع‌تر از چیزی که به نظر می‌آید پیش رود.

لذا این خدمات، دقت نظر، صداقت در انجام کار و همچنین قیمت ارزان در عین کیفیت بالا و مسئولیت‌پذیری پرسنل متخصص در بخش‌های مختلف، باعث شده است تا انتشارات ارشدان در اکثر ماه‌های سال به‌عنوان بهترین و پرکارترین ناشر عمومی کشور معرفی گردد و مهم‌ترین دغدغه انتخاب ناشر را برای مؤلفین حذف و به حداقل برساند تا کتاب خود را از صفر تا صد مراحل چاپ آن با خیالی آسوده با همراهی ناشر معتبر به انجام رسانند.

موفقیت ارشدان در خدمات آنلاین چاپ

انتشارات ارشدان جزو اولین انتشارات آنلاین کشور بوده است که تمامی فعالیت‌های خود را علاوه بر مراجعه حضوری به‌صورت آنلاین و غیر حضوری نیز ارائه می‌دهد و خود را با عصر دیجیتال، فناوری و ارتباطات همگام کرده است. انتشارات ارشدان با وجود داشتن دفاتر نمایندگی در شهرهای مختلف کشور، به دلیل فعالیت آنلاینی که دارد، نیاز به مراجعه حضوری افراد برای سفارش، پیگیری و انجام کار را حذف نموده است به گونه‌ای که حتی برای عقد قرارداد هم نیاز به مراجعه به دفاتر آن مرکز ندارید.

جالب است بدانید سایت انتشارات ارشدان به گونه‌ای طراحی شده است که شما به‌عنوان مؤلف یا مترجم در هر مرحله‌ای از انجام کار که باشید می‌توانید به‌صورت مستقیم با مسئول بخش مربوطه ارتباط بگیرید و از نحوه‌ی انجام کار در آن مرحله مطلع شوید و پیگیر کار خود باشید. همچنین شما می‌توانید از طریق شبکه‌های مجازی و تماس تلفنی در هر مرحله با کارشناسان این انتشارات آنلاین تماس برقرار کنید و ایده‌ها و نظرات خود را به‌راحتی بیان کرده و در بهتر شدن نتیجه کار خود نقش مثبتی را ایفا کنید.

انتشارات ارشدان به‌عنوان برترین ناشر اینترنتی و پرکار کشور با ارائه خدمات متنوع و مقرون به‌صرفه با تعهد به حفظ اثر برای اعتماد سازی کامل بین مؤلف و ناشر به‌صورت قانونی متعهد می‌شود که تمامی حقوق مادی و معنوی و اخلاقی چاپ آثار مختلف را رعایت کند تا مؤلف بتواند در کمال آرامش خاطر و بدون هیچ نگرانی از مرحله مشاوره تا عقد قرارداد را به‌صورت آنلاین انجام دهد تا در نهایت کتاب خود را به چاپ برساند و آن را تحویل بگیرد. تعداد بالای چاپ اول کتاب‌ها در هر ماه و کسب رتبه اول در چند ماه متوالی خود گواه آن است که انتشارات ارشدان همواره بر پایه و اساس مشتری مداری عمل می‌کند و توانسته است در زمینه کسب رضایت و اعتماد مشتری به گونه‌ای خاص و موفق به نتیجه برسد.

ارشدان پرکارترین ناشر کشور در سال کرونا

ارشدان پیشگام چاپ فوری کتاب در کشور

فرایند طولانی و وقت‌گیر چاپ کتاب بر کسی پوشیده نیست. از این رو انتشارات ارشدان برای افرادی که می‌خواهند کتاب خود را به‌صورت فوری به مرحله چاپ برسانند، تمهیداتی اندیشیده است و راه را برای این دسته از افراد هموار ساخته است. به‌طوری که این ناشر معتبر با استفاده از تجارب و پیشینه قوی خود و با به‌کارگیری پتانسیل همه جانبه کارشناسان و متخصصین این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرایند چاپ کتاب را برای شما عملی خواهد کرد. بر این اساس اگر پروسه چاپ کتابی پر چالش باشد، کارشناسان انتشارات ارشدان در مرحله مشاوره به مؤلف راهنمایی‌های لازم را می‌دهند تا بهترین راه و گزینه در جهت چاپ فوری آن انتخاب شود و رسیدن به هدف میسر و ممکن گردد.

این امر سبب شده است تا دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بسیاری از اساتیدی که نیاز به چاپ فوری کتاب دارند به انتشارات ارشدان مراجعه کرده و این فرایند را به دست نیروی متخصص و حرفه‌ای این مرکز بسپارند تا تمامی سلسله مراتب خاص این پروسه در حداقل زمان ممکن و به‌صورت فشرده و با بهترین کیفیت و قیمت انجام شود. از این رو نویسنده و یا مؤلف باید در انتخاب بهترین انتشارات جهت چاپ و نشر کتاب خود بیشترین دقت نظر را داشته باشند و در این مرحله‌ی مهم بیشترین حساسیت را به خرج دهند تا هیچ گونه تأخیر و از دست دادن زمان و اتلاف وقتی را برای آنان در پی نداشته باشد و بدون بروز هیچ مشکلی، روند درست و صحیح آن طی شود.

لازم به ذکر است که مؤلفین و نویسندگان گرامی می‌توانند درخواست و سفارش چاپ فوری کتاب خود را از سراسر کشور در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز در انتشارات ارشدان ثبت کنند و این بستر به گونه‌ای فراهم شده است که هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت غیر حضوری آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان از تمامی نقاط کشور است و در صرفه‌جویی زمان بسیار دقیق و کارا عمل می‌کند.

اعتبار انتشارات ارشدان در اعیار مشاوره‌های صادقانه

 از آنجایی که تمامی پرسنل انتشارات ارشدان افرادی هستند که تحصیلات دانشگاهی معتبر دارند و خود جزو مؤلفین، مترجمین و نویسندگان هستند، از این جهت بازار کتاب و فرایندها و صفر تا صد سلسله مراتب لازم برای چاپ کتاب را به خوبی می‌شناسند و به افراد به‌صورت رایگان مشاوره‌های دقیق و دلسوزانه و بدون جانب‌داری می‌دهند و درصدد آن هستند که مسیر را برای افرادی که می‌خواهند کتاب خود را چاپ کنند هموار نموده و قدم‌های خویش را به‌درستی بردارند و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنند تا در نهایت به هدف خود دست پیدا کنند.

مشاورین انتشارات ارشدان چون خود این مسیر را گذرانده‌اند، مناسب‌ترین کسانی هستند که می‌توانند به دانشجویان و افرادی که می‌خواهند جهت تقویت رزومه و اهداف آموزشی و علمی و دیگر موارد کتاب چاپ کنند، مشاوره حرفه‌ای دهند و از این بابت شما مطمئن هستید که با افراد کارا و مناسب در جهت کسب امتیازات لازم چاپ کتاب در مصاحبه‌های شغلی و تحصیلی مشورت می‌گیرید و راهنمایی می‌شوید. در انتشارات ارشدان، کارشناسان به‌درستی و به‌صورت شفاف آینده‌ی چاپ کتابتان را بر اساس هدفی انتخابی شما، پیش رویتان قرار خواهند داد تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

جالب است بدانید که این مشاوره‌های دلسوزانه و صد البته حرفه‌ای در انتشارات ارشدان به‌صورت رایگان و به‌صورت 24 ساعته و آنلاین به افراد ارائه می‌شوند و همین خدمات فرهنگی است که باعث شده نام این انتشارات آنلاین در اکثر ماه‌های سال در لیست 10 ناشر برتر کشور بدرخشد و به‌عنوان بهترین ناشر عمومی معرفی گردد.

طبق بررسی‌های انجام‌شده، ثابت‌شده است که این موسسه با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه کادر توانمند و متخصص خود سعی در جلب نظر مثبت مشتریان و کسب رضایت آنان را داشته است و همواره مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است. همچنین با امکانات و پتانسیل نیروی خود، تا بدین‌جای فعالیت کاری‌اش، توانسته است در حوزه‌ی چاپ و نشر کتاب نام خود را بر سر زبان‌ها بیاورد و گوی رقابت را از سایر ناشران برباید.
شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی هرچه بهتر با انتشارات ارشدان و پرسنل این مرکز و دریافت مشاوره‌های رایگان در حوزه چاپ و نشر کتاب به سایت www.arshadan.net مراجعه فرمایید.

ارشدان پرکارترین ناشر کشور در سال کرونا

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز