خبرگزاری کار ایران

چگونه مشتریان بیشتری جذب کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۹۶۶

شاید تاثیر فوق العاده بویایی بر روحیه، قدرت تصمیم گیری و انتخاب، کاهش استرس و تنش، تمایل برای حضور طولانی تر در یک محیط، تداعی خاطرات و... بسیار دور از ذهن باشد. جالب است بدانید حدود 5 میلیون سلول گیرنده در بینی انسان وجود دارد که در ارتباط مستقیم با مغز هستند و از این رو تاثیرات فراوانی بر ذهن و حتی جسم افراد می گذارند. دقیقا به همین دلیل است که با عبور از کنار یک رستوران و استشمام بوی غذا احساس گرسنگی می کنیم و یا به دلیل بوی خوش یک محیط تمایل به حضور طولانی تر در آن داریم و یا یک رایحه ما را به یاد خاطره ای در گذشته دور می اندازد. تمامی این موارد تایید کننده تاثیر غیرقابل انکار حس بویایی بر ذهن و روان انسان است. امروزه از این تاثیر به منظور جذب مشتری بیشتر و بازاریابی در محیط استفاده می شود.

فروشگاه اینترنتی آرورایحه ارائه دهنده انواع دستگاه خوشبو کننده خانگی، تجاری و صنعتی می باشد. در فروشگاه اینترنتی آرورایحه مطابق هر سلیقه و مکانی می توانید اسانس خوشبو کننده مناسب را نیز پیدا کنید.

ارتباط با کارشناسان: 87185555-021

مشاهده محصولات و خرید: http://arorayehe.com/

چگونه مشتریان بیشتری جذب کنیم؟

 

بازاریابی با دستگاه خوشبو کننده هوا

اینکه شما صاحب یک رستوران و کافی شاپ، باشگاه ورزشی، هتل، مغازه یا فروشگاه هستید تفاوتی ندارد، با دلنشین کردن محیط با استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا همواره می توانید بر تعداد مشتریان و مراجعه کنندگان خود بیفزایید چرا که تاثیر بویایی بر مغز قابل کنترل نیست. پس فقط کافی است از روش های صحیح و تخصصی به خوشبو کردن محیط خود پرداخته و توجه افراد بیشتری را به کسب و کار خود جلب نمایید. اما سوال مهم این است که چگونه یک خوشبو کننده هوا مناسب بخریم؟

به هنگام خرید خوشبو کننده هوا مناسب لازم است تا چند نکته مهم را در نظر داشته باشیم:

1- دستگاه قابلیت پوشش دهی محیط را داشته باشد و به عبارتی دستگاه خریداری شده متناسب با فضای مورد نظر باشد.

2- یک خوشبو کننده هوا مناسب باید برای سهولت در کارکرد امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار دهد. از جمله: امکان نصب بر دیوار، تجهیز به مخزن قابل شستشو، کنترل از راه دور، قابلیت برنامه پذیری، امکان جابجایی آسان و...

3- ظاهر یک دستگاه خوشبو کننده هوا تاثیر زیادی بر جلوه محیط دارد. یک دستگاه با طراحی شیک و زیبا می تواند به محیط استایلی خاص داده و بر جذابیت آن بیفزاید.

 

معرفی دستگاه خوشبو کننده آرورایحه

 

دستگاه خوشبو کننده هوا یک دستگاه کاملا اتوماتیک است که برق مصرفی بسیار کمی داشته و در مدل های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی قابل ارائه می باشد. قابلیت پوشش دهی دستگاه در مدل های مختلف، متفاوت بوده و توجه به مساحت و ارتفاع محیط مورد نظر به منظور خرید دستگاه خوشبو کننده مناسب ضروری است. خوشبوکننده هوا آرورایحه در ابعاد مناسب، وزنی کم، ظاهری زیبا و در رنگ های متنوع طراحی شده است تا برای تمامی محیط ها مناسب باشد. همچنین در طراحی و ساخت دستگاه های رایحه افشان آرورایحه از تکنولوژی منحصر به فردی با نام اتمیزیشن استفاده شده است. در این تکنولوژی به منظور پخش بهتر رایحه در محیط و جلوگیری از بروز حساسیت های تنفسی و آلرژیک، اسانس مایع در مخزن دستگاه ریخته شده و این اسانس پیش از خروج از دستگاه به ذرات گازی تبدیل می شود.

چگونه مشتریان بیشتری جذب کنیم؟

 

امکان ارائه اسانس های متنوع

یک دستگاه رایحه افشان بدون اسانس هیچ کارایی ندارد! پس اولین قدم بعد از خرید رایحه افشان متناسب با محیط، انتخاب اسانس خوشبو کننده هوا مناسب می باشد. در این مرحله فقط کافی است از فروشگاه های معتبر که تنوع بالایی در ارائه اسانس دارند کمک گرفته و مناسب ترین رایحه را برای محیط انتخاب نمایید. اسانس های خوشبو کننده هوا را می توان در چهار گروه کلی جای داد: خوراکی، میوه ای، ادکلنی و گل ها. توجه به فعالیت انجام شده در محیط برای انتخاب اسانس مناسب اولین گام است. مثلا اگر برای یک محیط اداری، شلوغ و پر رفت و آمد به دنبال رایحه مناسب هستید باید از اسانس هایی که به کاهش اضطراب، تنش و خستگی کمک کرده و تمرکز افراد را بالا می برد، استفاده گردد. بدین منظور اسانسی مانند اسطوخودوس، اکالیپتوس، جینجر... در چنین محیط هایی استفاده می شود. اگر صاحب یک مجتمع ورزشی هستید از رایحه های خنک و سبک برای ایجاد نشاط در محیط استفاده کنید مانند اسانس اقیانوس. در مهدکودک ها و سالن های بازی کودکان رایحه های فانتزی نظیر اسانس بستنی و آدامس بادکنکی می تواند احساسات مثبتی را در کودکان ایجاد نماید.

چگونه مشتریان بیشتری جذب کنیم؟

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز