خبرگزاری کار ایران

آجیل و خشکبار شب عیدتان را آنلاین از بارجیل با ارسال رایگان بخرید!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۹۳۴

آیا خرید اینترنتی آجیل و خشکبار را ترجیح می‌دهید یا خرید حضوری را؟ در این مقاله قرار است به شما نشان دهیم که خرید اینترنتی آجیل از فروشگاه بارجیل چرا می‌تواند بهترین تجربه عمرتان باشد.

 ما یک راه ساده و راحت برای رسیدن به انواع آجیل‌های خوشمزه و خشکبار و میوه خشک‌های تازه برایتان سراغ داریم. فروشگاه آنلاین barjil

بارجیل چیست و چه کار می‌کند؟

بارجیل یک آجیل سرای آنلاین است که همه نوع آجیل و میوه خشک را عرضه می‌کند. شما برای تهیه آجیل دلخواهتان کافی است وارد این فروشگاه شوید؛ جنس مورد نظرتان را انتخاب کنید و هزینه آن را بپردازید. بارجیل محصول مورد نظرتان را برایتان ارسال می‌کند.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که بارجیل چه ویژگی‌هایی دارد که نسبت به باقی  فروشگاه‌های آنلاین آجیل و خشکبار برتر شده است! در ادامه ویژگی‌های بارجیل را برایتان آورده‌ایم. با ما همراه باشید و این فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار را بیشتر بشناسید.

·تنوع و کیفیت بالای محصولات

یکی از مزایای خرید آجیل آنلاین بارجیل؛ تنوع بالای محصولات این فروشگاه است. اگر تابه‌حال فقط آجیل و خشکبار را به‌صورت حضوری تهیه می‌کرده‌اید؛ حتما برایتان پیش‌آمده که آجیل‌های خاصی در مغازه به اتمام رسیده باشد؛ یا اینکه بهترین آجیل‌ها فروخته‌شده باشند و محصولات باکیفیت پایین‌تر در فروشگاه باقی‌مانده باشند.

بارجیل آمده تا این مشکل را برطرف کند. شما در این فروشگاه می‌توانید انواع آجیل و خشکبار را با بالاترین کیفیت ممکن پیدا کنید

· ارسال سریع و رایگان سفارش مشتریان

از جمله مشکلاتی که کاربران موقع خرید اینترنتی خشکبار و آجیل یا سایر محصولات با آن مواجه هستند می‌توان به زمان ارسال جنس خریداری‌شده اشاره کرد.

بعضی از فروشگاه‌های آنلاین بازه زمانی خاصی را برای ارسال سفارش مشتریان در نظر می‌گیرند و خارج از آن تاریخ‌ها ارسالی ندارند. بعضی دیگر از فروشگاه‌ها هم نظم خوبی برای ارسال محصولاتشان ندارند و ممکن است خرید مشتری پس از یک هفته هم به دستش نرسیده باشد! به همین خاطر هم اغلب افراد ترجیح می‌دهند یک محصول را به‌صورت حضوری تهیه کنند و همان موقع آن را تحویل بگیرند.

·اهمیت دادن به میزان رضایت مشتری

مشتری مداری یک فروشگاه اینترنتی و حتی فروشگاه حضوری مهم‌ترین چیز است. چون یک مشتری راضی می‌تواند هزاران مشتری با خودش بیاورد؛ و یک مشتری ناراضی می‌تواند فروشگاه را بدنام کند. این بدنامی باعث می‌شود که بقیه افراد یا اصلا به سراغ محصولات آن فروشگاه نروند؛ یا اینکه همیشه با استرس و اضطراب و از سر ناچاری یکی از محصولاتی که در آن فروشگاه عرضه‌شده را تهیه کنند.

دست اندر کاران فروشگاه بارجیل مشتری مداری را به چند دلیل در راس کارهایش قرار داده. اولین دلیلِ اهمیت دادن به رضایت مشتری در این فروشگاه؛ حفظ احترام و برقراری رابطه دوستانه با مشتریان است. بارجیل ترجیح می‌دهد که مشتریانش با لبخند از آن خرید کنند؛ تا اینکه با ترس و استرس به محصولات این فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار نگاه بیندازند.

دلیل دوم کسب رضایت مشتری توسط بارجیل، پیشرفت کسب‌وکارش و ارائه بهترین خدمات به افراد مختلف است. این فروشگاه می‌خواهد به همه کسانی که قصد خرید اینترنتی آجیل و خشکبار را دارند کمک کند. به همین خاطر رضایت خاطر مشتریانش را برآورده می‌کند تا از این انتخاب پشیمان نشوند.

بارجیل بازار آنلاین فروش میوه خشک

علاوه بر انواع میوه خشک مانند ملون خشک، به خشک، آلو جنگلی خشک، خرمالو خشک، کیوی خشک، گوجی بری خشک،توت فرنگی خشک و غیره؛ بارجیل دارای بهترین کیفیت از انواع گونه‌های توت، کشمش، انجیر و خرما خشک است که همگی با توجه به وضعیت کنونی همه‌گیری ویروس کرونا طبق پروتکل‌های بهداشتی تهیه و در بسته‌های دوستدار محیط زیست ویژه بارجیل عرضه می‌شوند.

بارجیل برای حفظ و کمک به سلامت بدن شما عزیزان، مدت‌هاست که محصولات بی‌نظیری مانند آجیل آهن – منیزیم، آجیل کلسیم، آجیل پتاسیم، آجیل مخلوط سلنیم، آجیل ویتامین B، آجیل ویتامین E، آجیل ویتامین C، آجیل آنتی‌اکسیدان، آجیل انرژی‌زا، آجیل ورزشکاران، آجیل دیابتی، آجیل رژیمی و غیره را عرضه می‌کند. در واقع همانطور که از نام آن‌ها مشخص است؛ ترکیب این محصولات به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که در افزایش یا کنترل یک یا چند عامل مغذی خاص موثر هستند. مثلا ترکیبات آجیل پتاسیم شامل دانه‌های شاهدانه، مغز پسته، مغز فندق، مغز تخمه کدو، مغز تخمه آفتابگردان و تخم کتان می‌باشد که از نظر علم تغذیه هرکدام از

این‌ها یکی از منابع غنی پتاسیم محسوب می‌شوند. بنابراین در صورتی که طبق نظر پزشک باید نوع رژیم غذایی خود را سالم‌تر کنید و یا به دلیل ابتلا به بیماری خاصی تغییر بدهید؛ حتما به یاد انواع آجیل سلامتی بارجیل باشید! این دسته از آجیل‌های بارجیل بهترین گزینه برای کودکان، نوجوانان در سن بلوغ، خانم‌های باردار و شیرده، افراد ورزشکار و سالمندان هستند. علاوه بر انواع آجیل سلامتی، بارجیل برای لحظات تفریح شما نیز انواع آجیل و تنقلات مانند آجیل مهمانی، آجیل دورهمی، آجیل با پوست رویال، آجیل با پوست شیرین، سویا با روکش کچاپ، دراژه شکلات با مغز زرشک، نارگیل چیپسی، پاملو چیپسی، دراژه مغز بادام خالدار و غیره را نیز در نظر گرفته است.

آجیل و خشکبار شب عیدتان را آنلاین از بارجیل با ارسال رایگان بخرید!

و در نهایت...

 برای خرید آجیل از بارجیل، فقط باید با گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوترتان به اینترنت وصل شوید و فروشگاه آنلاین بارجیل اینستاگرام بارجیل را ببینید. بعد از آن، یک دنیا آجیل و خشکبار برایتان نمایش داده می‌شود و می‌توانید بهترین‌ها را انتخاب کنید و بخرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز