خبرگزاری کار ایران

منطقه ۲۲ بهشت سرمایه گذاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۸۰۳

سرمایه گذاری در منطقه 22 در بخش مسکن و املاک از جمله روش های مرسوم هم وطنانمان جهت حفظ ارزش پول، داشتن نوعی دارایی امن به حساب می‌آید.

سرمایه گذاری در منطقه 22 در بخش مسکن و املاک از جمله روش های مرسوم هم وطنانمان جهت حفظ ارزش پول، داشتن نوعی دارایی امن به حساب می آید.

منطقه ۲۲ تهران در سال های اخیر به دلیل احداث و بهره برداری از پروژه های مسکونی، تفریحی، تجاری و اداری به قطب گردشگری و سرمایه گذاری کشور تبدیل شده است.

از طرف دیگر جذب گردشگر و سرمایه گذار از مناطق و شهرهای مختلف کشور موجب جذابیت بیشتر این منطقه نسبت به مناطق دیگر جهت سرمایه گذاری و خرید املاک و در راستای آن نقدشوندگی بالای این املاک گردیده است.

مزیت بزرگ سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ وجود موارد مختلف برای سرمایه های کوچک، متوسط و بزرگ می باشد.

منطقه ۲۲ در غربی ترین پهنه کلان شهر تهران واقع گردیده است. این منطقه از شمال به دامنه های رشته کوه البرز ،از شرق به بلوار دهکده المپیک و رود دره ی زیبای جوانمردان، از جنوب به اتوبان تهران –کرج و از غرب تا اراضی وردآورد گسترده شده است. این منطقه از نظر موقعیت جغرافیایی با داشتن بیشترین سرانه فضای سبز شهری شامل پارک بزرگ چیتگر، دریاچه ی شهدای خلیج فارس و پارک بزرگ لتمان کن همچنین با توجه به ورودی هوای تهران از استان البرز و کوه های منتهی به جاده چالوس، دالان هوای تهران می باشد. تازه تاسیس بودن منطقه، سرمایه گذاری های نوین بخشهای دولتی و خصوصی در این منطقه، این منطقه را بسیار جذاب و سودآور نموده است. از اینرو ما نیز در کنار شما برای یک سرمایه گذاری مطلوب داشته هایمان را گردآورده ایم و شما را به این بهشت سرمایه گذاری دعوت می نمائیم.امیدوارییم مشاوری امین برای شما باشیم. (املاک چیتگر)

در ادامه با دو بافت ویلایی و مجتمع مسکونی منطقه 22 بیشتر آشنا می شویم.

شهرک گلستان (شهرک راه آهن)

مهندسی سازترین و استانداردترین تقسیم بندی شهری در کم تراکم ترین بافت شهری

شهرک گلستان (شهرک راه آهن) واقع در منطقه ۲۲ تهران درضلع شرقی دریاچه چیتگر واقع شده است. این شهرک به عنوان مرکزیت منطقه ۲۲ تهران شناخته می شود.

شهرک گلستان با دارا بودن خیابان های عریض، تنها منطقه ای است که تعریف کوچه در آن معنی نداشته و فرعی ترین خیابان آن عرضی معادل ۱۲ متر را داراست. نوع خیابان بندی، فضای سبزشهری، جدول بندی، تفکیک بافت و … این منطقه را جزو معدود مناطق زیبای تهران از لحاظ ظاهری قرار داده است.

قطعات زمین یکسان ۲۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ مترمربعی با بهرهای یکسان از ۸ تا ۱۲٫۵ متر نمای زیبا و اصولی شهرسازی را برای زندگی در استاندارهای بالا ایجاد نموده است. شهرداری منطقه ۲۲ به لحاظ شهرسازی مناسب در آن توانسته گواهینامه استاندارد را دریافت کند.

شهرداری تهران در این منطقه (همچنین شهرک الهیه غرب) با حفط اصول زیست محیطی و ارتفاعی، ساختمانها را به صورت ویلایی و ۳ طبقه اجازه احداث داده است، که این مهم باعث زیبایی بصری و بالا بردن سطح استاندارد زندگی را ایجاد نموده است.

زمین ها در این محل کاملا تفکیک شده اند، به طوری که زمین های ۵۰۰ متری در کوچه های یاس و بنفشه، زمین های ۳۰۰ متری در کوچه های سروستان و قائم و همچنین زمین های ۲۰۰ متری در بافت هوانیروز و زیبادشت واقع شده اند.

شهرک گلستان (راه آهن سابق) از شمال به بزرگراه شهید خرازی (همت)، از جنوب بزرگراه شهید حکیم، و از غرب به انتهای بزرگراه آزادگان (آزادراه تهران-شمال) محدود می شود که دسترسی تکرار نشدنی برای این بافت ایجاد کرده است.

متراژ اکثر واحد های مسکونی در این محل از حدود 70 الی 300 متر مربع، از نوساز الی 30 سال ساخت می باشند. لازم به ذکر متراژ واحد های با سن کمتر از 18 سال ساخت اکثرا بالای 110 متر مربع می باشند.

منطقه ۲۲ بهشت سرمایه گذاری

آب و هوا شهرک گلستان

قرار گرفتن این منطقه در غربی ترین نقطه شهر تهران به عنوان دالان هوای ورودی تهران و همچنین همسایگی با رشته کوه البرز و جوار آن بوستان های لتمان و آبشار و مجموعه دریاچه و پارک چیتگر در غرب و بوستان جوانمردان در شرق، همگی باعث شده که این شهرک و همچنین منطقه ۲۲ جزو پاک ترین مناط تهران باشند.

تراکم جمعیتی و ترافیک شهرک گلستان

شهرک گلستان دارای بافت ویلایی می باشد به طوری که تمام ساختمان های آن شخصی و حداکثر در سه طبقه ساخته شده اند، و دارای تراکم جمعیتی پایین تری نسبت به الباقی نقاط تهران می باشد.

با این حال با افزایش ساخت و ساز ها در اطراف این شهرک و برج سازی های صورت گرفته در سطح منطقه به تراکم جمعیتی منطقه ۲۲ افزوده شده است.

با وجود خیابان بندی و دسترسی های استانداردی که در این منطقه اجرا شده است، حجم ورودی بازدیدکنندگان از مجموعه های تفریحی، تجاری و اداری سطح منطقه مشکلی برای اهالی این شهرک ایجاد نکرده است.

مراکز تفریحی و گردشگری

از لحاظ تعدد مراکز تفریحی، گردشگری و تجاری شهرک گلستان جزو خاص ترین مناط ایران می باشد. تعدادی از این مراکز به شرح زیر میباشند: بوستان جنگلی چیتگر (بوستان، باشگاه اسب‌سواری، پیست دوچرخه‌سواری)، مجموعه پارک آبی اپارک، مجموعه تفریحی و سیاحتی دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس)، مجموعه ورزشی آزادی، پارک جنگلی خرگوش دره، بوستان جنگلی لتمان کن، آبشار تهران، بوستان جوانمردان، باغ ملی گیاه شناسی ایران، مجتمع تجاری تفریحی بام لند، بازار بزرگ ایران مال و …

شهرک الهیه غرب (وردآورد سابق)

شهرک الهیه غرب مظهر طراحی نوین شهری در بلندای بزرگراه حکیم و همت

شهرک الهیه غرب یا وردآورد (شمالی) در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار احداث شده است که در کل به ۵۴۱ قطعه زمین تقسیم شده است.

بافت این شهرک منطبق بر شهرساری نوین شهری و از کم تراکم ترین بافت های ویلایی شهر تهران می باشد که به صورت مسکونی و یا مسکونی-تجاری ساخته می شود.

از طرح های جدید و جالب این شهرک می توان به حیاط پشت بودن ساختمان ها اشاره داشت، به صورتی که هم در ساختمان های شمالی و هم در ساختمان های جنوبی حیاط پشت ساختمان واقع شده است.

دسترسی های شهرک الهیه غرب

شهرک الهیه غرب از شمال به اتوبان شهید خرازی و از جنوب به اتوبان شهید حکیم (همدانی) محدود می شود که این دو ورودی اصلی این شهرک می باشند.

شهرک الهیه غرب از شرق با شهرک دانشگاه شریف و از غرب با سایت مسکونی مروارید شهر از جنوب با شهرک آتی شهر و از شمال با رشته کوه البرز همسایه می باشد.

زمین های این شهرک به طور کلی از ۳۶۰ تا ۳۹۶ متر مربع می باشند با این حال در مواردی متراژهای بزرگتر و بعضا کوچکتر نیز موجود می باشد.

بافت شهرک الهیه غرب منطبق بر شهرسازی نوین و کم تراکم می باشد له طوری که جواز ساخت آن به صورت حداکثر سه طبقه مسکونی می باشد که روی پارکینگ (همکف) قرار میگیرند. دریافت زیرزمین تا سه طبقه روی جواز اختیاری می باشد.

جواز ساخت در این شهرک ۶۰درصد +۲ می باشد. همچنین حداقل عرض کوچه های این شهرک ۱۲ متر می باشد.

متراژ آپارتمان ها در این شهرک از ۱۰۰ متر مربع به بالا و حداکثر 6 سال ساخت می باشد.

معرفی شهرک چیتگر (شهرک امام رضا ارتش) منطقه ۲۲

شهرک مسکونی بزرگ چیتگر (شهرک امام رضا (ع) ارتش) واقع در ضلع غربی دریاچه چیتگر در دست احداث می باشد.

شهرک چیتگر یکی از بروز و مدرنترین شهرک های منطقه ۲۲ و سطح کشور می باشد که توسط بنیاد تعاون ارتش در حال ساخت است.

برج های این مجموعه دارای بالاترین استاندارد برج سازی و دارای مقاومت بالا در مقابل زلزله و دارای بالاترین استاندارد در رعایت مبحث ۱۹ ساختمان می باشند.

در چشم‌انداز شهرک چیتگر، ۵ پهنه دیده می‌شود که چهار پهنه آن یعنی A,B,C و E در حال حاضر در دست احداث هستند.

شهرک چیتگر بزرگترین پروژه بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران (بتاجا) با ۲۰.۰۰۰ واحد مسکونی می‌باشد که یکی از زیباترین و مدرن‌ترین شهرک‌های در حال ساخت کشور محسوب می‌شود.

سازنده شهرک چیتگر

ساخت کل پهنه های شهرک امام رضا (ع) (شهرک چیتگر) به عهده شرکت بنیان توسعه و عمران هادی وابسته به بنیاد تعاون کل ارتش ج.ا.ا (اجا) می باشد.

منطقه ۲۲ بهشت سرمایه گذاری

موقعیت مکانی و دسترسی شهرک امام رضا (ع)

شهرک مسکونی بزرگ چیتگر از شمال به بزرگراه خرازی و شهربازی هزار و یک شب، از غرب به بلوار پژوهش، از شرق به بلوار ایران خودرو و مجتمع ایران مال و از جنوب به بزرگراه حکیم و باغ گیاه شناسی محدود می شود.

یادآور می شود که محور تجاری چهارباغ دقیقا از مرکز و میانه شهرک مسکونی چیتگر عبور می کند.

دسترسی های اصلی این شهرک از طریق بزرگراه های شهید خرازی، حکیم و آزاد راه تهران-کرج می باشد. همچنین وجود دو ایستگاه مترو ایران خودرو و وردآورد رفت و آمد به این شهرک را تا حدودی تسهیل نموده است.

امکانات تفریحی و رفاهی شهرک چیتگر

با توجه به موقعیت قرارگیری شهرک امام رضا (ع) این شهرک دارای یکی از بهترین دسترسی ها به امکانات رفاهی و تفریحی سطح منطقه می باشد. که از بارزترین آنها می توان به 

  • شهربازی هزار و یک شب (بزرگترین شهربازی خاورمیانه)  
  • بازار بزرگ ایران مال و تهران مال و محور تجاری چهارباغ
  • دریاچه شهدای خلیج فارس و مرکز خرید بام لند
  • بوستان های چیتگر و لتمان کن
  • روستای وردیج و واریج
  • باغ گیاه شناسی 

اشاره نمود.

ویژگی و امکانات برج های شهرک چیتگر

  • آسانسورهای به روز و با ظرفیت و تعداد بالا مناسب برج
  • هلی پد
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
  • سیستم ذخیره آب و برق اظطراری
  • لابی من ۲۴ ساعته
  • فضای بازی کودکان

در انتها با توجه به توضیحات فوق شهرک چیتگر (شهرک امام رضا (ع)) یکی از بهترین و مطمئن ترین فرصت های سرمایه گذاری سطح منطقه ۲۲ و همچنین سطح کشور می باشد.

همچنین دوستانی که قصد سکونت در این شهرک را دارند با انبوهی از فایل ها با شرایط و ویژگی های مختلف در متراژ های متفاوت روبرو خواهند بود.

در آخر یادآور می شود که همکاران ما در مشاورین مسکن رسام آماده راهنمایی و مشاوره به شما دوستان عزیز می باشند.

پیش فروش، سرمایه گذاری و خرید املاک در منطقه 22 با مشاورین مسکن رسام

دیر سالی است افتخار خدمت به عزیزانمان در منطقه ۲۲ توشه راهمان گردیده است و توانسته ایم با فراهم نمودن کادری مجرب، مشاورانی تحصیلکرده و مکانی آرام در خدمت شهروندان و هموطنان فهیم و دوست داشتنیمان باشیم.

به خود می بالیم با ارائه خدمات متنوع توانسته ایم نامی شایسته در امور املاک منطقه کسب نمائیم و این چیزی نیست جز لطف حضرت حق و بزرگواری مشتریان که همه امید ما هستند.باشد تا لایق این اعتماد باشیم .

مشاورین مسکن رسام با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه املاک، با کادری مجرب، جوان و تحصیلکرده آماده ارائه مشاوره رایگان جهت پیش خرید، سرمایه گذاری و خرید املاک با کاربری مسکونی، تجاری و اداری در منطقه 22 تهران می باشد.

فعالیت های مسکن رسام در منطقه 22

  • خرید و فروش: ما با افتخار حاصل تجربه و داشته هایمان را برای خرید و فروش املاک به شما هدیه می دهیم. بهترین املاک تجاری، اداری و مسکونی را با بهترین قیمت ها و در کوتاه ترین زمان برای شما فراهم خواهیم نمود. آغاز دوستی هایمان با شما از خرید و فروش شروع خواهد شد ولی پایانی برای آن متصور نیستیم. ما را از سلیقه خود مطلع سازید تا همراه رویاهایتان باشیم.
  • پیش فروش و امتیاز: ارتباط مستمر با دفاتر و هیات مدیره تعاونی های مسکن موجود در منطقه 22 و امین قرار گرفتن در کارهای اجرایی باعث گردیده بتوانیم بهترین امتیازها و پیش فروش ها را در اختیار داشته باشیم و گلچینی از امتیاز ها و پیش فروش های موجود در منطقه را به شما عرضه نمائیم.
  • مشارکت در ساخت: همکاران ما در دفتر مهندسی پروژه ها، شهرداری، ثبت اسناد و … کابوس ساخت و ساز را برای شما مالکان محترم شیرین و رویایی خواهند نمود. ما را در کنار خود داشته باشید تا هنر ساخت و ساز را به شیرینی تجربه نمایید. مشارکت در ساخت ، مدیریت پیمان، تامین مصالح و کلیه مراحل اجرا با نمونه های متعدد کاری

جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در زمینه پیش فروش و یا سرمایه گذاری و خرید در املاک منطقه 22 به وبسایت مسکن رسام مراجعه نمایید.

تماس با ما: 44761512-021      09203107959     09121372901     09120209235 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز