خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید لایسنس نود 32 از آرانکو

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۷۹۱

گروه فناوری آرانکو  از سال 1385 به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه فناوری و اطلاعات آغاز کرد، همچنین از تاریخ 15 فروردین 1390 با راه اندازی دامنه araanco.ir اقدام به فروش لایسنس محصولات ESET کرده است.

فروش لایسنس محصولات ESET توسط آرانکو

به جرئت می توان گفت نام آرانکو به گوش همه کاربرانی که از خرید لایسنس اورجینال نود 32  را به صورت آنلاین انجام می دهند خورده است. نکته جالب توجه این است که بیش از 50 درصد مشتریان حال حاضر آرانکو جز خریداران سال های گذشته هستند که این افتخار بزرگی برای این مجموعه به شمار می رود.

آنتی ویروس نود 32 :

شرکت ESET ( نود 32 ) در سال 1987 در کشور اسلواکی تأسیس شده است. محصولات امنیتی نود 32 در حال حاضر جز قدرتمندترین آنتی ویروس های دنیا است که البته نود 32 را می توان به عنوان محبوب ترین آنتی ویروس در ایران معرفی کرد.

خرید لایسنس محصولات ESET به صورت آنلاین

برای خرید لایسنس نود 32 وارد وب سایت araanco.ir شوید.

در صفحه اصلی، لینک خرید تمام محصولات گذاشته شده است، لایسنس تمام محصولات خانگی ESET اعم از نود 32 آنتی ویروس ، اینترنت سکیوریتی ، موبایل سکیوریتی ، سایبر سکیوریتی ، سایبر سکیوریتی موبایل ، و نود 32 لینوکس در وب سایت موجود می باشد.

لازم به ذکر است از اوایل سال 2020 میلادی  شرکت نود 32 محصول ESET Multi Device Security را از سبد کالایی خود حذف کرده و از تاریخ مذکور تمام لایسنس های اینترنت سکیوریتی به مولتی دیوایس هستند. به صورتی که با لایسنس اینترنت سکیوریتی می توانید تمام محصولات خانگی را فعال کنید.

به عنوان مثال اگر یک لایسنس اینترنت سکیوریتی 2 کاربره را اگر خریداری کنید می توانید هر کاربر را روی یک سیستم عامل فعال کنید. چون لایسنس اینترنت سکیوریتی دقیقاً مانند لایسنس های مولتی دیوایس سکیوریتی قابلیت فعال سازی تمام محصولات خانگی ESET را دارند.

نحوه پرداخت هزینه و دریافت لایسنس آنتی ویروس

در وب سایت آرانکو پرداخت هزینه فقط به صورت آنلاین انجام خواهد گرفت. شما عزیزان می توانید با استفاده کارت بانکی عضو شتاب خود هزینه آنتی ویروس را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. همچنین لایسنس به صورت آنی در هر ساعت از شبانه روز برایتان ارسال می شود.

پشنیبانی آرانکو

از پشتیبانی آرانکو میتوان به عنوان نقطه قوت این مجموعه یاد کرد. ارتباط با کارشناسان فروش و پشتیبانی نود 32 گروه فناوری آرانکو از طریق چت زنده سایت ، تلفن ، ایمیل و نرم افزار های پیام رسان مقدور است. که در این میان برای دریافت پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز می توانید به چت زنده وب سایت مراجعه نمائید.

آموزش های نود 32 در وبلاگ آرانکو :

وب سایت آرانکو مرجع آموزش آنتی ویروس نود 32 می باشد. آموزش تمام قسمت های آنتی ویروس نود 32 ویندوز ، مک ، موبایل و لینوکس در وبلاگ آرانکو موجود است که البته آموزش ها مدام در حال بروز رسانی هستند. همچنین اگر آموزش هر بخشی از آنتی ویروس وجود نداشته باشد میتوانید به پشتیبانی آرانکو اطلاع دهید تا آموزش را به صورت کامل در وب سایت بارگذاری کنند. در زیر چند آموزش مهم و کاربردی برای شما آورده شده است.

رفع خطای 20002 در فعال سازی نود 32 :

این خطا مربوط به ارتباط شما با سرورهای اکتیو ESET است. تقریبا از ابتدای سال 1399 این خطا در تعداد بسیار محدودی از سرویس های اینترنت ایران نمایش داده شده است (اکثراً آسیاتک و شاتل) . این خطا مربوط به DNS های سرویس دهنده اینترنت شما می باشد و به راحتی با تغییر DNS قابل حل است.

راه حل اول: تغییر DNS به DNS های گوگل یا کلود فلر. پس از اکتیو شدن می توانید تنظیمات DNS را به حالت اول برگردانید. چون این خطا فقط مربوط به لحظه اکتیو شدن است و هیچ ارتباطی به آپدیت ندارد.

راه حل دوم: تغییر اینترنت. می توانید در لحظه اکتیو کردن از اینترنت موبایلتان استفاده کنید و بعد از اینکه عملیات اکتیو انجام شد مجدد به اینترنت قبلی برگردید.

راهنمای خرید لایسنس نود 32 از آرانکو

نصب نود 32 روی ویندوز 7

برای نصب نود 32 روی ویندوز 7 باید حتما ویندوز خود را با بسته های KB4474419 و KB4490628 به روز رسانی کرده باشید در غیر این صورت با خطایی مبنی بر اینکه ویندوز شما به روز نیست مواجه می شوید.

اگر بخواهید نسخه 12 را روی ویندوز 7 نصب کنید (این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود) نیازی به آپدیت کردن ویندوز نیست البته احتمال دارد با نصب نسخه 12 روی ویندوز 7 با خطای Your device will soon lose protection مواجه شوید که این خطا مربوط به به روز رسانی سیستم عامل می باشد.

پاک کردن پسورد نود 32

اگر رمز آنتی ویروس خود را نمی دانید برای حذف پسورد نود 32 ویندوز را به صورت SafeMode بوت کنید.

در ویندوز 7 وارد رجیستری شوید و به مسیر زیر بروید و Package ID را حذف کنید :

HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ ESET \ ESETSecurity \ CurrentVersion \ Info

در ویندوزهای 8 و 10 وارد رجیستری شوید و به مسیر زیر بروید و PackageFeatures را حذف کنید :

HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ ESET \ ESETSecurity \ CurrentVersion \ Info

اکنون پسورد آنتی ویروس حذف شده است و می توانید مجدد به حالت عادی ویندوز برگردید.

پاک کردن آنتی ویروس با استفاده از ESET Uninstaller

این ابزار زمانی کاربرد دارد که آنتی ویروس نود 32 در هنگام حذف شدن خطا می دهد یا حتی زمانی که آنتی ویروس شما رمز دارد و نمی توانید آن را پاک کنید.

مراحل کار: ابتدا فایل کم حجم ESET Uninstaller را دانلود کنید سپس ویندوز را به صورت SafeMode بوت کنید. روی فایل دانلود شده راست کلیک کنید و روی Run as administrator کلیک کنید. و طبق راهنمایی های ابزار ESET Uninstaller مراحل حذف را به پایان برسانید.

راهنمای خرید لایسنس نود 32 از آرانکو

برای مشاهده آموزش کامل و تصویری نکات بالا و همچنین تمام آموزش های آنتی ویروس نود 32 به صفحه آموزش آنتی ویروس نود 32 در وبلاگ آرانکو مراجعه کنید.

برای خرید محصولات ESET کافی است عبارت "خرید لایسنس نود 32" را در گوگل جست و جو کنید و وارد وب سایت آرانکو شوید. آنجا می توانید به تمام محصولات خانگی ESET و همچنین تمام آموزش های مربوط به آنتی ویروس نود 32 دسترسی پیدا کنید.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز