خبرگزاری کار ایران

آشنایی با بال اسکرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۵۳۲

بال اسکرو وسیله‌‌ای مکانیکی است که قابلیت تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی را دارد و در صنعت به در دستگاه های CNC و انواع ماشین آلات صنعتی و مصارف صنعتی گوناگون از بال اسکرو استفاده می‌شود و همین طور برای رفع مشکل حرکتی سیسم لید اسکرو است. در لید اسکرو به جای استفاده از یک مهره از دو مهره استفاده می‌شود.

 فنر بین دو مهره با پیچ تنظیم قابل تنظیم شدن است و به این دلیل موجب کاهش لقی میشود ولی یک مشکل داشته سطوح  آن می باشد. برای حل این مشکل یک سیستم با راندمان بالا به نام سیستم حرکتی بال اسکرو طراحی شد ه است .

خرید بال اسکرو :

تاپ لاینر اولین واردکننده بال اسکرو در ایران مرکز فروش انواع سایز بال اسکرو با برند های اصلی خارجی با کیفیت بالا و طول عمر کارکرد بالا آماده ارایه خدمت رسانی و تامین انواع بال اسکرو مورد نیاز صنایع میباشد .

البته در هنگامم خرید بال اسکرو باید به مواردی از جمله (میزان بار مکانیکی و  دقت مورد نیاز حرکت  و شرایط محیطی محل نصب ) دقت و اشاره کرد .

شرکت های معروف در تولید بال اسکروموجود د ربازار ایران  : بال اسکرو THK  وبال اسکرو TBI بال اسکرو HIWIN و بال اسکرو Kuroda .تاپ لاینر واردکننده مستقیم و ارایه دهنده خدمات فروش و خدمات پس از فروش بلبرینگ بال اسکرو .

پارامترهای مهم در انتخاب بال اسکرو  :

نرخ بار استاتیکی پایه و  نرخ  بار دینامیکی پایه  و محاسبه مقدار سرعت بال اسکرو و محاسبه مقدار نیروی ماکزیمم برای بال اسکرو  و محاسبه ظرایب اطمینان برای بال اسکرو و  محاسبه بار کششی مجاز  و محاسبه گشتاور پیچشی و خمشی به انتهای بال اسکرو  ومحاسبه سرعت دورانی مجاز بال اسکرو و  محاسبه بار بحرانی بال اسکرو  و محاسبه عمر بال اسکرو .

طراحی دیجیتال مارکتینگ نانو تجارت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز