خبرگزاری کار ایران

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در تصفیه آسا

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۸۲۷

آب لوله کشی شهری با گذر از تصفیه خانه های وسیع تنها کلرزنی شده و در واقع برای سلامت بدن انسان مفید نمیباشد. برای این منظور روز به روز ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی افزایش پیدا نموده است.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل میتواند گزینه مناسبی برای تصفیه ی آب آلوده و تبدیل آن به آب شرب سالم باشد. اما چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟ دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟ تا بتواند آب آشامیدنی با کیفیت بالا و استاندارد سلامت بدن انسان تولید نماید.

شرکت تصفیه آسا، نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوان Minerva در ایران میباشد. تصفیه آب مینروا، پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران بوده که در چهار مدل اصلی زیر عرضه میگردد :

  • آب تصفیه کن تایوانی 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS
  • تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE
  • دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G
  • تصفیه آب فرابنفش 8 مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva RO8_UV

پیشنهاد میکنیم برای دریافت مشخصات و قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا با کارشناسان فروش تصفیه آسا شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان شرکت تصفیه آسا طبق نیاز شما بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را به شما معرفی نموده و مناسب ترین گزینه را در اختیار شما قرار خواهند داد.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

همانطور که اشاره کردیم بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران تصفیه آب مینروا تایوان است که عملکرد آن به شرح زیر است :

پرفروش ترین مدل آب تصفیه کن مینروا مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز RO8_O2PLUS میباشد که دارای خواص مثبت بسیاری برای سلامت بدن انسان است . از ویژگی های متمایز آب شیرین کن مینروا میتوان به دارا بودن هشت مرحله فیلتر تصفیه اب با کیفیت درجه یک تایوانی و ممبران آمریکایی مارک Filmtec اشاره نمود. ضمن این که دستگاه های مینروا همگی از سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System برای تصفیه ی آب آشامیدنی لوله کشی شهری بهره مند هستند که جدیدترین و بهترین روش ثابت شده برای تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا محسوب میشود.

از دیگر ویژگی های مینروا میتوان به این نکته اشاره کرد که دستگاه مینروا دارای نماد اصالت بوده و رنج قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب مینروا که مدل هشت مرحله ای آن است کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد. همچنین دارا بودن فیلترهای استاندارد که در سراسر ایران پیدا میشوند از دیگر ویژگی های آب تصفیه کن مینروا میباشد زیرا در مراکز فروش تصفیه اب مشاهده شده که دستگاه هایی به فروش میرسند که فیلترهای گران قیمت و غیر اصولی روی دستگاه ها قرار داده میشوند.

شرکت تصفیه آسا زمان تعویض فیلتر تصفیه آب مینروا را به شما عزیزان اطلاع رسانی نموده و در اسرع وقت به سرویس دستگاه شما خواهد پرداخت. تصفیه کننده آب مینروا دارای پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار میباشد که در زمان قطع برق یا آب آشامیدنی میتوانید از آب آشامیدنی تصفیه شده بدون افت فشار بهره مند شوید. مینروا Minerva با دارا بودن فیلتر ممبران اسمز معکوس 13 لایه ریز بافت توانایی حذف املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست که در ادامه به بررسی عملکرد آن میپردازیم.

همانطور که اشاره شد، دستگاه تصفیه آب مینروا با کاهش سختی آب آشامیدنی طبق سازمان جهانی بهداشت NSF و سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا سختی آب آشامیدنی را به زیر 100 کاهش میدهد که کاملا برای سلامت بدن انسان استاندارد میباشد.

دستگاه مینروا در فیلتر مرحله اول پلی پروپیلن، املاح درشت آب آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای را حذف و تصفیه کامل مینماید. این املاح باعث بروز سنگ کلیه در بدن انسان میگردند. فیلتر مرحله دوم کربن اکتیو گرانول مینروا وظیفه حذف کلر از آب آشامیدنی را بر عهده دارد. فیلتر مرحله سوم دستگاه مینروا با حذف مواد جانبی کلر همچون کلرامین از آب آشامیدنی در واقع مکمل مرحله دوم میباشد ضمن این که وظیفه این فیلتر علاوه بر حذف مواد جانبی کلر، محافظت از فیلتر اصلی دستگاه یعنی ممبران مرحله چهارم است.

فیلتر ممبران مرحله چهارم مینروا، مارک فیلمتک آمریکا با 13 لایه ریز بافت و هولوگرام رنگی به شما عزیزان عرضه میگردد که از ویژگی ها و نماد اصالت دستگاه مینروا میباشد. این فیلتر با حذف املاح ریز تر از 0,0001 میکرون به کاهش سختی آب آشامیدنی میپردازد. این املاح عبارت اند از نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، آهک و... که برای بدن سرطانزا هستند و حذف آن ها جزو ملزومات محسوب میشود. برای مثال آلومینیوم موجود در آب آشامیدنی موجب بروز آلزایمر زودرس در بدن انسان میشود که مینروا آن را به کمترین سطح خود در آب آشامیدنی خواهد رساند.

فیلتر مرحله پنجم دستگاه مینروا پست کربن خطی است که به بهبود بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی میپردازد. فیلتر مرحله ششم مینروا، فیلتر مینرال معدنی ساز است که املاح مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند را به آب آشامیدنی به میزان استاندارد اضافه مینماید.

فیلتر مرحله هفتم قلیایی کننده آب آشامیدنی مینروا، با افزایش سطح ph آب باعث بروز خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی برای بدن انسان میشود. همانطور که اطلاع دارید سلول های سرطانی در یک محیط قلیایی امکان رشد ندارند و این برای بدن فواید بسیار زیادی دارد.

فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز مینروا، با افزایش سطح اکسیژن آب آشامیدنی به هیدراته نگه داشتن بدن انسان در طول روز میپردازد که باعث سرحال بودن بدن میشود. همچنین این فیلتر یک فیلتر آنتی باکتریال نیز میباشد که باکتری های مضر موجود در آب آشامیدنی را تصفیه مینماید.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در تصفیه آسا

هدف از تصفیه آب چیست؟

تصفیه آب به انگلیسی Water Treatment میباشد و طبق مقاله منتشر شده در سایت ویکی پدیا به شرح زیر است:

تصفیه آب هر فرایندی است که کیفیت آب آشامیدنی مورد مصرف انسان در طول شبانه روز را بهبود بخشد تا آن را برای شرب و نوشیدن مناسب نماید. استفاده از آشامیدنی سالم ممکن است نوشیدن آب، تأمین آب خالص برای موارد صنعتی، آبیاری گل و گیاهان، پاکسازی آب رودخانه و بسیاری موارد دیگر باشد، از جمله این که دورریز آب تصفیه شده به درستی به محیط برگردانده شود. تصفیه آب آلودگی ها و اجزای نامطلوب محلول در آب را از بین میبرد و یا غلظت مواد مضر داخل آب را کاهش می دهد تا آب برای استفاده نهایی مورد نظر شما مناسب و پاکیزه باشد. تصفیه آب یک روش درمانی بوده و برای سلامتی انسان بسیار مهم است و به انسان این امکان را میدهد تا در مصارف روزانه خود از آب پاکیزه خالص استفاده نماید.

بهترین روش تصفیه آب خانگی کدام است؟

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در تصفیه آسا

بدون شک بهترین روش تصفیه آب خانگی طبق سیستم دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل سیستم اسمز معکوس میباشد که به این صورت عمل میکند :

روش‌های متفاوتی برای تصفیه‌ی آب آشامیدنی وجود دارند که هر کدام تا سطح خاصی آب آشامیدنی را تصفیه و پاکیزه می‌نمایند. از انواع این مدل‌ها، دستگاه تصفیه آب بدون پمپ و مخزن با سیستم تصفیه آب الترافیلتراسیون یو اف uf، دستگاه تصفیه آب خانگی ro اسمز معکوس، دستگاه تصفیه آب خانگی الترا وایولت لامپ یو وی دار uv و دستگاه تصفیه آب خانگی جامبو اسلیم ورودی ساختمان هستند.

سیستم‌های یو اف تنها به عنوان پیش تصفیه استفاده می‌شوند و نمی‌توانند به خوبی آب آشامیدنی را تصفیه کنند. به همین جهت زیاد برای تصفیه‌ی آب مناسب نیستند و سختی آب آشامیدنی را نیز کاهش نمی‌دهند این به این معناست که املاح بسیار ریزی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم و املاح مضر دیگری که ابعاد بسیار ریز دارند و با چشم دیده نمی‌شوند را حذف نمی‌کنند.

دستگاه‌های لامپ یو وی اشعه ماورا بنفش نیز تنها برای آب چاه و آبی که کلر زنی نمی‌شوند استفاده شده و انگل و میکروب آب را حذف می‌کنند و برای آب شهری که یک مرتبه کلر زنی شده است نیاز نیست. برای ورودی ساختمان نیز از دستگاه‌های سه مرحله‌ای با فیلترهای بزرگ استفاده می‌شوند اما سیستم این دستگاه‌ها آب شیرین کن خانگی نیز به همان صورت الترافیلتراسیون بوده و تنها کلر و املاح درشت آب را حذف می‌نماید.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز