خبرگزاری کار ایران

خرید اینترنتی از بازار گل امام رضا

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۸۷۲

اگر شما نیز از افرادی هستید که به گل و گیاه علاقه دارید حتماً تا به حال برای شما پیش آمده که نیاز به اطلاعاتی از بازارهای گل تهران داشته باشید و یا بخواهید از این بازارها دیدن نمایید. بازارهای گل متعددی در تهران وجود دارد که بازار گل محلاتی، بازار گل فکوری، بازار گل شهید لشکری و بازار گل امام رضا از جمله آن‌ها هستند.

در این مطلب می‌خواهیم با ارائه اطلاعاتی از بازار گل امام رضا به عنوان بازار گل شرق تهران با این مرکز خرید گل و گیاه عمده و تکی آشنا شویم.

بازار گل امام رضا

این بازار گل در مختصات جنوب شرقی تهران قرار گرفته است. از ابتدای مسیر جاده خاوران بعد از شهرک مشیریه به بازار گل امام رضا می‌رسیم. این بازار یکی از بازارهای بزرگ و معروف گل و گیاه در کشور به شمار می‌رود که روزانه پذیرای مشتریان و مراجعه کنندگان بسیاری می‌باشد. این بازار گل تهران جهت خرید مردم و گلفروشی‌ها به ویژه در تعدادهای بالا از نظر قیمتی برای مشتریان مقرون به صرفه خواهد بود، زیرا نسبت به گل فروشی‌های شهر از قیمت مناسبتری برخوردار است. اگر شما نیز از افرادی هستید که شرایط خرید حضوری از این بازار گل را ندارید یا تمایل به خرید اینترنتی گل دارید می توانید به خرید اینترنتی از بازار گل امام رضا اقدام نمایید و یا از طریق گل فروشی گُل‌سِتان خرید آنلاین خود را ثبت نموده و بدون هیچ گونه واسطه در مدت زمان کم گل سفارشی خود را درب منزل دریافت کنید. گل فروشی گُل‌سِتان  یکی از مطرح‌ترین‌ها در ارسال گل تهران به شمار می‌آید که می‌تواند گل و گیاه درخواستی را در کمتر از ۳ ساعت به دست شما برساند

خرید اینترنتی از بازار گل امام رضا

اطلاعات کلی درباره بازار گل امام رضا

ساعت کار بازار امام رضا از ساعت ۵ صبح الی ۱۱ صبح می‌باشد که گل‌آراها و مشتریان گل‌فروش برای دریافت گل‌های تازه ساعت ۵ صبح به این بازار رفته و مردم و مشتریان عادی از ساعت ۸ صبح به این بازار مراجعه می‌کنند. در این بازار گل تهران می‌توانید در بین غرفه‌های گل و گیاه با خیال راحت چرخ بزنید و از دیدن تمامی بخش‌ها و غرفه‎های موجود در این بازار لذت ببرید. بازار گل امام رضا به چهار بخش تقسیم می‌شود:

  1. بخش فروشندگان گیاهان زینتی، ابزار باغبانی و انواع گلدان و خاک هستند که در انتهای ورودی بازار گل امام رضا بعد از میدان دوم قرار گرفته‌اند.
  2. بخش بعدی مربوط به فروشندگان گل‌های شاخه بریده می‌باشد. سوله‌های خیابان بالا و پایین تا خیابان چهارم به این فروشندگان اختصاص داده شده است.
  3. برای فروشندگان انواع برگ نیز خیابان چهارم و پنجم در نظر گرفته شده است.
  4. خیابان آخر بازار گل امام رضا را نیز فروشندگان ابزار گل آرایی از جمله ابزاری مانند سبد، باکس و غیره در دست دارند.

این بازار بزرگ دارای چند پارکینگ بزرگ است و برای بسیاری از افراد که قصد رفتن با ماشین شخصی به این بازار دارند مزیت مهمی به شمار می‌آید. در نظر داشته باشید که دسترسی به بازار گل امام رضا از طریق مترو امکان پذیر نمی‌باشد.

خرید اینترنتی از بازار گل امام رضا

گل‌ها و گیاهان بازار گل امام رضا

گل و گیاهان متنوع و زیادی را می‌توان در این بازار گل و گیاه تهران پیدا کرد. فروش گل عمده و شاخه‌ای مانند آنتوریوم، رز، لیلیوم، زنبق، داوودی، گل مریم، گل یاس، داوودی، شیپوری و یا انواع برگ‌های تزیینی مانند برگ عبایی یا برگ دراسینا و غیره در این بازار وجود دارند که می‌توانید با مراجعه به غرفه‌های مربوطه آن‌ها را خرید کنید. فروش گیاهان عمده مانند کاکتوس‌ها در انواع مدل و رنگ‌ها سانسوریا، دیفن باخیا و غیره نیز به وفور در این بازار یافت می‌شوند. گلدان‌های متنوعی از مدل‌های ساده تا مدل‌های جدید و مدرن را می‌توانید از غرفه‌های این بازار گل خریداری نمایید. اگر شما فروشگاه گل فروشی دارید یا به شغل گل‌آرایی مشغول هستید می‌توانید سبد و باکس‌ها و سایر لوازم تزیینی دیگر را با تنوع بالا و قیمت مناسب تهیه نمایید. همچنین اگر به باغبانی علاقمند هستید می‌توانید لوازم باغبانی موجود در کنار دیگر متعلقات باغبانی مانند خاک، بذر، کود و سم را از بازار امام رضا خریداری کنید. به طور کلی قیمت گل در بازار امام رضا بسیار مناسب‌تر از سایر مراکز فروش گل و گیاه است.

نحوه خرید در بازار گل

در صورتی که قصد خرید گل عمده یا مقدار زیادی گل را از این بازار داشته باشید می‌بایست با غرفه‌داران این بازار صحبت کرده و محلی را برای جمع کردن گل‌هایی که خریده‌اید در نظر بگیرید. بعد از هر بار خرید گل‌های خریداری شده را به محل جمع آوری ببرید و در یک نقطه همه گل‌ها و لوازم خریداری شده را جمع آوری کنید. پس از اتمام خرید با گرفتن چرخی که هر کدام از آنها پشت لباس خود یک عدد مشخصی دارند بارهای خود را جمع آوری کرده و به درب ماشین حمل آنها ببرید. در این بخش دقت نمایید شماره پشت‌لباس هر چرخی را به خاطر داشته باشید تا در صورت گم کردن ایشان امکان پیدا کردن سریع‌تر آن را توسط مسئولین این بازار داشته باشید. چرخی‌ها با دریافت مبلغی بار گل شما را تا درب ماشین حمل آورده و کار شما را ساده‌تر می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز