خبرگزاری کار ایران

دانلود پروژه رایگان و آماده پریمیر و افترافکت در ادوبیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۴۷۶

گسترش روز به روز محتوای فیلم باعث شده که تصمیم بر ارائه انواع مختلفی از پروژه های آماده به صورت رایگان در وبسایت ادوبیش منتشر کنیم. برای دانلود فقط کافیه در ادوبیش ثبت نام کنید و پروژه مد نظر را دانلود کنید.

پروژه ها صرفا محدود به یک موضوع و یا یک نرم افزار نیستند، گرافیست های ادوبیش روز به روز رو به افزایش هستند و پروژه های منحصر به فرد و کاملا فارسی تو سایت منتشر میکنند. علاوه بر گرافیست ها، تیمی برای آپلود پروژه های وبسایت های خارجی که هزینه ی اشتراک در آن ها در این وضعیت اقتصادی نزدیک به یک ملیون تومان اشتراک ماهانه هست با دانلود پروژه رایگان پریمیر در اختیار گرافیک کاران و تدوین کاران ایرانی قرار بدیم.

پروژه رایگان افترافکت

درکنار نرم‌افزار‌های حرفه‌ای ویرایش فیلم مانند ادوب پریمیر، نرم‌افزار‌های جلوه‌های ویژه نیز وارد بازار شد. افتر افکت یکی از اولین و حرفه‌ای ترین این نرم‌افزارها بود که رفته رفته با آپدیت‌های منظم شرکت ادوب دارای امکانات خیره کننده ای در زمینه ساخت و طراحی جلوه‌های ویژه، تولید تیزر‌های تبلیغاتی و ویدیو کلیپ‌ها شد. اینجا بود که کم کم نام پروژه آماده افتر افکت به زبان‌ها افتاد.

تدوین گران غالبا زمان زیادی را برای طراحی و ساخت یک تیزر موشن گرافیک صرف می‌کنند. نگارش فیلم نامه یا سیناپس – طراحی استوری بود – ساخت بک گراند و کاراکتر‌های موشن گرافیک – ریگ بندی کاراکتر‌ها – تدوین و درنهایت صداگذاری از مراحل ساخت این دست تیزر‌ها به حساب می‌آید.

ناگفته پیداست طی کردن مراحل یادشده هم زمان بر است و هم نیاز به چندین نیروی انسانی متخصص دارد. به همین دلیل هر سازمان و نهادی قادر به پرداخت هزینه ساخت یک تیزر موشن گرافیک نمی‌شود.

از آن سوی با گسترش روزبه‌روز دیجیتال مارکتینگ و پیدایش کسب‌و‌کار‌های نو پای اینترنتی نیاز به تبلیغات و معرفی محصول امری غیر قابل انکار است. پس باید چه کار کرد؟ آیا راهی است که هزینه ساخت تیزر را پایین‌تر آورد تا همه بتوانند برای کسب‌و‌کار خود سفارش ساخت آن را بدهند؟ با دانلود پروژه‌ رایگان افترافکت جواب بله است.

سوالی بهتر : آیا راهی است ساخت تیزر برای کسب‌و‌کار خود رایگان صورت بگیرد؟

با وبسایت ادوبیش بازم جواب بله است.

دانلود پروژه رایگان و آماده پریمیر و افترافکت در ادوبیش

پروژه رایگان پریمیر

همان‌طور که گفته شد افتر افکت نرم‌افزار حرفه‌ای ساخت تیزر و جلوه‌های ویژه است. به همین خاطر یادگیری آن زمان و تخصص می‌طلب. اما پریمیر نرم‌افزار ساده تری است و به همین سبب کاربرهای بیشتری نیز دارد. اما این سادگی باعث نشده که کاربران آن توانایی ساخت تیزر یا اسلایدشو‌های حرفه‌ای را با این نرم‌افزار نداشته باشند.

بسیاری از اینترو‌ها و میان برنامه‌های تلویزیونی مستقیما در پریمیر ساخته می‌شود. تدوین‌گران تلویزیونی حتما با ترافیک بالای کاری برای ساخت کلیپ‌های کوتاه جهت پخش در میان برنامه‌ها مواجه شده‌اند. کلیپ‌هایی که به لحاظ مالی اجازه استخدام چند نفر را نمی‌دهد. از طرفی حجم بالایی از وقت تدوین گر را می‌گیرد. همانند افتر افکت اینجا نیز پروژه آماده پریمیر به کمک می‌آید.

پروژه‌های آماده پریمیر فایل‌های آماده ای هستند که تدوین گران کار بلد آن را ساخته اند. تنها باید آن‌ها را از تایم کد دانلود کنید. باز کنید و عکس و فیلم‌های خود را در محل‌های مشخص جایگزین کرده و سپس خروجی نهایی را بکشید. خواهید دید در یک روز می‌توانید چندین اسلایدشو را بسازید و خروجی نهایی را تحویل تهیه کننده دهید.

پروژه رایگان‌ افتر افکت تایپوگرافی

شما می توانید به واسطه این پروژه به سادگی متن های خود را در وضعیت پیکسلی اجرا کنید و به صورت متحرک نمایش دهید. قدرت بصری پروژه رایگان‌ افتر افکت تایپوگرافی به حدی است که توانسته از سایر پروژه های موجود در بازار سبقت بگیرد. در این پروژه تعریف درستی از محل جایگذاری متن و لوگوها شده است . طراحی گزینه های قابل کنترل به صورتی است که کاربر بتواند بهترین خروجی را کسب نماید. در ساختار ماژولار به کار رفته در این پروژه وضعیت پیکسلی دیده می شود. همه این امکانات بدون نیاز به پلاگین بوده و به شکلی طراحی شده است که بتوان از آن در اجرای لوگوی پیکسلی نیز استفاده کرد. موقعیت این پروژه بر اساس نسخه های پر تکرار تست و مورد بررسی قرار گرفته است..

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز